Waarom verhogen? Waarom ga je niet meer sporten? Of zorg je voor minder stress? Dan ben je lekker ontspannen en rijdt 100 km per uur echt heerlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:39 schreef Metro2005 het volgende:
Op sommige lokaties zal langzamer rijden inderdaad prima kunnen werken, maar je moet ook consequent zijn en op andere lokaties weer de snelheid wat durven verhogen.
Omdat als ik van Schiedam naar groningen moet voor mijn werk ik die 20km per uur verschil wel merk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:02 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Waarom verhogen? Waarom ga je niet meer sporten? Of zorg je voor minder stress? Dan ben je lekker ontspannen en rijdt 100 km per uur echt heerlijk.
Muziekje op, rustig aan, lekker chillen on wheels
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:11 schreef D-FENS het volgende:
80 in de randstad? Is toch 50 harder dan nu
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:11 schreef D-FENS het volgende:
80 in de randstad? Is toch 50 harder dan nu
Gewoon links rijden en links blijven rijden, al douwen ze je bijkans van de weg af.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:44 schreef Atreidez het volgende:
Ik baal echt van dat stukje A12, van prins claus plein naar den haagIk moet er elke dag langs.. En wel elke dag om me oren gereden worden door audi's en bmw's die harder gaan, want tja.. deze regels gelden natuurlijk niet voor ministers
En als het later in de avond/nacht is en er is (bijna) niemand voor je. Ik heb dan bij 120 al het idee dat mn opa me in kan halen in zijn 45 kar. Zal er niet beter op worden als ik 80 moet rijden of ¤30 betalen omdat ik sneller thuis wil zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:27 schreef Wolter het volgende:
Het schiet alleen niet echt op als het zo'n recht stuk is. Vooral als je daarvoor lekker door hebt gereden met 120 of meer..
En wat is dan het verschil tussen allemaal 120 rijden en allemaal 80 rijden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:27 schreef Wolter het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat er minder files komen? Ik denk dat het verschil tussen auto's een stuk minder zal zijn. Minder inhalen en een betere doorstroming.
Moet ik dat serieus gaan uitleggen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En wat is dan het verschil tussen allemaal 120 rijden en allemaal 80 rijden?
Waar?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:24 schreef multatuli het volgende:
Als je overigens gewoon eens wat onderzoeksrapporten doorleest
Of een minimum snelheid van 100 instellen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:50 schreef hace_x het volgende:
Files ontstaan doordat er te grote onderlinge verschillen in snelheid zijn.
Dat probleem kun je inderdaad voorkomen door de maximumsnelheid omlaag te schroeven naar 80.
En daarmee mensen verplichten op hun voorganger te knallenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:02 schreef djowij het volgende:
[..]
Of een minimum snelheid van 100 instellen.
Daarom heten ze ook rijkswegen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:12 schreef Salvad0R het volgende:
80op de snelweg
krijg aids, dat is geen snelweg meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |