Marcel is DE ex van Dido.. Wat een drama moet dat geweest zijn zeg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:42 schreef Art_Core het volgende:
maar dan komt het er uit dat Marcel (een ex?) dat vroeger ook tegen haar heeft gezegd.
wanneer, waar, hoe?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:41 schreef Day het volgende:
Rob zegt net dat hij nog genoeg eten heeft.
Niet raar als je bedenkt dat hij 5 crackers achterover heeft gedrukt.
HIj vertelde gisteren (of eergister) aan Joost (?) dat hij 5 crackers achterover heeft gedrukt als reserve voor iemand die echt niet meer kan van de honger.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:46 schreef stormiot het volgende:
[..]
wanneer, waar, hoe?
vertel, vertel
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:54 schreef Art_Core het volgende:
Joost: "Kutgroep, gewoon - ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste gewoon mee praten!"
Joost heeft weer iets nieuws bedacht: blikgooienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:00 schreef Sassefras het volgende:
gebeurt er nog wat? de moeite van streamen waard?
Hij heeft wel humorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:54 schreef Art_Core het volgende:
Joost: "Kutgroep, gewoon - ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste gewoon mee praten!"
De meeste zijn haar nu al vergetenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij heeft wel humorVolgende week zijn ze Tanja vergeten
![]()
Op Dido na, waren ze haar gisteravond al vergeten, hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij heeft wel humorVolgende week zijn ze Tanja vergeten
![]()
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
De meeste zijn haar nu al vergeten![]()
![]()
Ik vind dat wel interessant.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:50 schreef Djoj het volgende:
Joos: "Rob heeft het ongeluk zien gebeuren van het vliegtuig in de Bijlmer, hij was de 2de die 0611 belde".Kan je nagaan wat een bevestiging Rob nodig heeft, alsof het interresant is om dit te weten..![]()
Joost zorgt er wel voor dat ze nog geregelt langskomtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:06 schreef Day het volgende:
[..]
Op Dido na, waren ze haar gisteravond al vergeten, hoor.
Dat hele gesprek was verschrikkelijk. Ingrid lult gewoon de groep na en stak wederom een mes in Menno's rug.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:06 schreef Sassefras het volgende:
Ik begrijp er echt niets meer van hoor.. Die ingrid is ook een rare.. de talpa site:
Belazerd
Ingrid: "Iedereen zegt: 'Het had een mooie vriendschap kunnen worden, maar hij heeft jou aan de kant gezet.' Je bent in je eentje als een dolle een spel aan het spelen. Je hebt de groep niet geholpen, maar belazerd. Ik vind het eng, want je begrijpt het zelf niet eens."
Ik snap niet hoe ze erbij komen dat de groep belazerd is door menno...??![]()
daar had bridget gisteren ook wel wat van mogen zeggen..
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:11 schreef Jojogirl het volgende:
Ingrid is echt raar.
De eerste keer dat ze onderhands gooide... had ze bijna alles om... dus vandaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:13 schreef Falco het volgende:
Chantal denkt nog steeds dat onderhands gooien de beste tactiek is
Ach, het was gewoon de eerste keer dat Dido gedumpt werd door een vent die ze echt leuk vond. Marcel ging vreemd. En sindsdien is Dido (die normaal alle mannen om haar vinger windt en daarna keihard laat vallen - zelf gezegd) in haar gevoel gekrenkt, en dat kan lang doorwerken. Kijk maar naar Roel waar ze heeeeeeeeeelemaal klaar mee is en daarom maar 2x op een dag noemt dat de deur echt dicht zit sinds Roel met Linda gezoend heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:44 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Marcel is DE ex van Dido.. Wat een drama moet dat geweest zijn zeg.
Die naam komt elke keer dat er iets vervelends gebeurd weer boven..
Geweldig... Tanja dolblij dat ze weg is en 'normale' mensen ziet. En de bewoners blij dat zij weg is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:15 schreef Falco het volgende:
Nathalie moedigt Joost aan: "Denk aan Tanja!"
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:15 schreef Falco het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:15 schreef Falco het volgende:
Je zou bijna medelijden met haar krijgenquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:41 schreef Day het volgende:
Rob zegt net dat hij nog genoeg eten heeft.
Niet raar als je bedenkt dat hij 5 crackers achterover heeft gedrukt.
Alleen stiekem tegenover BB want hij had het al verteld tegen iemand en het was ook niet voor hemzelf maar voor iemand die het echt niet meer zou trekken en iets te eten nodig zou hebbenquote:
Ze heeft naar mijn weten in totaal 1x belangstelling getoond aan de bewoners door *hun* iets te vragen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je zou bijna medelijden met haar krijgenHeeft ze zo haar best gedaan om vrienden te worden met de bewoners krijgt ze nog een trap na
![]()
Zo had Tan het gewildquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:22 schreef Day het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat het vanaf nu heel saai wordt in het BB-huis.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |