De poster die je beschrijft doet me in ieder geval denken aan een kunstwerk van Magritte:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:38 schreef Xilantof het volgende:
Er is een film, die mijn zus zoekt..
herkenbaar is een engelsman in het zwart gekleedt met een appel voor zijn gezicht en een paraplu in zijn hand (boven z'n hoofd houdend).
ook de poster hiervan is bekend of van een kunstwerk ofzo?
wie kan me helpen?
Precies ja!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
De poster die je beschrijft doet me in ieder geval denken aan een kunstwerk van Magritte:
[afbeelding]
Misschien helpt dit iemand een beetje op weg...
http://www.ioncinema.com/beta/images/upload/2390poster.jpgquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Precies ja!
maar dit schilderij komt dus volgens mij zus in een film voor.. en de titel van die wilt ze weten.
(en ze zit nu helemaal enthousiast te schreeuwen van "dat is dat schilderij!")
je mag niet hotlinken...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
[afbeelding]
En deze is het zeker ook niet, hè? Geen paraplu...
mijn zus knikt instemmend!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:15 schreef Posdnous het volgende:
Als ik het goed heb heeft de remake van The Thomas Crown Affair er iets mee te maken.
Deze film doet me denken aan "The Hidden" waar een buitenaardswezen mensen overneemt om zijn buitenaardse jager van zich af te schudden. Erg lang geleden dat ik deze film gezien heb.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:34 schreef ThuleWulf het volgende:
Ik ben op zoek naar de titels van 3 films.
En dan nog een horror film.
Hierin neemt een soort wit achtige alien de lichamen van mensen over door de mond in te kruipen.
Ik weet nog dat iemand die dat beest in zich had zich met een rondvaart te pletetr reed waarnee het beest weg vluchtte.
Sorry voor de wazige omschrijvingen maar dit is alles wat me er nog van bij staat
The Hiddenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:34 schreef ThuleWulf het volgende:
Hierin neemt een soort wit achtige alien de lichamen van mensen over door de mond in te kruipen.
Ik weet nog dat iemand die dat beest in zich had zich met een rondvaart te pletetr reed waarnee het beest weg vluchtte.
Sorry voor de wazige omschrijvingen maar dit is alles wat me er nog van bij staat
We zijn een weekje verder: iemand nog enig idee?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:52 schreef Icefire1971 het volgende:
Ik zoek de naam van de film die begint met een man die in of bij een parkeergarage lastig gevallen / overvallen wordt door een stel jochies met stalen pijpen (zijn auto wordt kapotgeslagen). In die scene hoor je volgens mij een lied van Courtney Love of haar band Hole. Ik schat dat die film tussen de 5 en 10 jaar oud is.
"Coupling".quote:Op zondag 8 januari 2006 00:13 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zoek de naam van een serie, volgens mij heette het couples, het is een komedie serie dat wekenlijks wel op tv is. ik weet niet welke dagen en hoe laat en welk net.
Het gaat dus over stellen en relaties op een zeer humoristische wijze, 1 man is nogal bekend bij alle vrouwen en heeft ze allemaal min of meer gehad (dacht dat ie tim heette), dan heb je een krullebol die nogal dom is en zich wel weet te redden. Dan heb je een vrouw die nymfomaan lijkt te zijn met zwart half lang haar, ook ietjes dom.
Allemaal zijn ze volwassenen, tis engels gesproken serie.
Ik heb gegoogeld op couples, humor, serie. maar ik vind niet wat ik zoek.
Bedankt iedereen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:34 schreef ThuleWulf het volgende:
De eerste was een tekenfilm (het leek wel een soort Manga film), in het begin vluchten 2 mannen die (ik geloof een bank) hadden overvallen.
Aan het einde van de film komt de slechterik vast te zitten tussen 2 wijzers van een gigantische kerkklok.
Er was ook nog iets met een verloren stad meen ik..
En dan een horror film.
Wat me bij staat is dat er menden in een mijn? rond liepen en daar op een soort kwaardadige kabouter mijnwerkers stuitte.
Rupan sansei: Kariosutoro no shiro (Castle of Cagliostro)quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:34 schreef ThuleWulf het volgende:
De eerste was een tekenfilm, in het begin vluchten 2 mannen die (ik geloof een bank) hadden overvallen.
Aan het einde van de film komt de slechterik vast te zitten tussen 2 wijzers van een gigantische kerkklok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |