Eerder het tegenovergestelde inderdaad. Als het bestaan van kerken binnen een (moslim)land een voorbeeld van tolerantie is, zijn er gelukkig buiten qatar voorbeelden te over.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:01 schreef ZureMelk het volgende:
Commentaar: Het zou mooi zijn als Qatar een voorbeeld van tolerantie in de moslimwereld zou kunnen geven. Helaas zie ik dat niet 1-2-3 gebeuren.
Maar hier is Pim vermoord!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:19 schreef rubbereend het volgende:
hier in Nederland wil ook niemand een moskee in de buurt
pim? wie is pim?quote:
Uw Aller Leider.quote:
Of wij hier nog zo tollerant zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:01 schreef ZureMelk het volgende:
Commentaar: Het zou mooi zijn als Qatar een voorbeeld van tolerantie in de moslimwereld zou kunnen geven. Helaas zie ik dat niet 1-2-3 gebeuren.
817 duizendquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:52 schreef Messenga het volgende:
Hoeveel mensen wonen er in totaal in Qatar?
Helaas zie ik Nederland dat ook niet doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:01 schreef ZureMelk het volgende:
Overdrijven is ook een kunst Meki.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Helaas zie ik Nederland dat ook niet doen
Helaas heb je ongelijk. Er worden hier heel veel oerlelijke Arabische gebedshuizen gebouwd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Helaas zie ik Nederland dat ook niet doen
Dat zijn vrijwel allemaal gebouwen die er al stonden toen het betreffende gebied geïslamiseerd werd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:10 schreef Meh7 het volgende:
Alsof er hier niet genoeg mensen tegen moskeeën en moslims zijn, de laatste post is daar ook een indicatie van.
Ik kijk hier niet van op, er zijn genoeg islamitische landen waar er wel kerken (en synagoges) in staan, maar daar zal jij vast niet van op de hoogte zijn.
Doet er niets aan af dat er nog tig kerken en synagoges staan waar men geen problemen mee heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:26 schreef ZureMelk het volgende:Dat zijn vrijwel allemaal gebouwen die er al stonden toen het betreffende gebied geïslamiseerd werd.
Dit gaat over een nieuw te bouwen kerk. Andere categorie dus, maar daar was jij vast niet van op de hoogte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |