Ja dat is waar... misschien dat ze het vanaf de maandag uitzending pas doen dat je kan stemmen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar dan hadden ze eigenlijk nu al moeten nomineren.
Voorgaande edities, als er een wekelijkse exit was, gebeurde het nomineren meteen na de live uitzending. Dat moet snel gebeuren, aangezien ze dat de volgende avond al op tv moeten brengen.
Is idd niks over gezegd! Hoop echt dat wegens gebrek aan kandidaten het is beeindigt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:42 schreef tjCherryman het volgende:
Even iets anders... Ik heb de live uitzending gemist... Maar heeft iemand van Talpa het nog over de Man voor Chantal...? Ik begin te denken dat ze het uit gebrek aan belangstelling willen laten doodbloeden..
Ingrid is gewoon hardstikke onzeker, en een maatje geeft haar een beter gevoel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat ze nooit ook maar enigszins verliefd op hem is geweest. Ze heeft hem gewoon gebruikt en heeft het idee dat ze hem nu niet meer nodig heeft.
ligt Ingrid zo goed in de groep?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:43 schreef Day het volgende:
Precies, ze ligt nu goed in de groep, dus fuck Menno!
En toch probeert ze hem nu ook te vriend te houden, want je weet maar nooit, hè?
of ze gaan opeens met dubbele exits werken...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja dat is waar... misschien dat ze het vanaf de maandag uitzending pas doen dat je kan stemmen.
Dat is het idd zeker niet. De gemiddelde Nederlander is een flink stuk minder opgeleid dan de mensen in het huis, dus van een afspiegeling kun je zeker niet spreken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:43 schreef Sonique het volgende:
WAT??!!
De bewoners zijn een afspiegeling van de samenleving??!!
En bedankt Ingrid!!
behalve roel en dildo zit er toch niet echt iemand met een behoorlijke opleiding inquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het idd zeker niet. De gemiddelde Nederlander is een flink stuk minder opgeleid dan de mensen in het huis, dus van een afspiegeling kun je zeker niet spreken.
Ach uit kijktechnische overwegingen... Laat maar komen... ben zoiezo benieuwd.. welke wereldvreemde ze daarvoor hebben moeten ontslaan uit permanente verzorging..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:46 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Is idd niks over gezegd! Hoop echt dat wegens gebrek aan kandidaten het is beeindigt.Alle 3 kandidaten hebben zich terug getrokken
Reken er maar niet op. Dat is minder dagen, dus minder inkomsten. Het moet echt zo snel mogelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja dat is waar... misschien dat ze het vanaf de maandag uitzending pas doen dat je kan stemmen.
In dat geval ben ik blij dat de gemiddelde Nederlander een stuk minder is opgeleid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het idd zeker niet. De gemiddelde Nederlander is een flink stuk minder opgeleid dan de mensen in het huis, dus van een afspiegeling kun je zeker niet spreken.
Daar is dan verdomd weinig van te merken, Scan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |