Whehehehe! Allemaal in de kerk in en daarna met de familie uit de bijbel lezenquote:Op maandag 7 november 2005 07:40 schreef SuperRembo het volgende:
Het lijkt erop dat die christenen niet mogen typen op zondag
Sparen voor een megapulse zekerquote:Op maandag 7 november 2005 11:19 schreef Jump het volgende:
En 1337 dan? Die zitten op een terrasje de zondag? Kan het me niet voorstelle
Zolang ze geen bijbeltjes gaan overtikken, of samenvatten..quote:Op maandag 7 november 2005 11:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehehehe! Allemaal in de kerk in en daarna met de familie uit de bijbel lezen
Na 2 uurtjes werk alweer 9000 klaar staan, en ik moet nog tot halfzesquote:Op maandag 7 november 2005 01:36 schreef sannydude het volgende:
[..]
ik sta 51e, helemaal ondankbaar![]()
*20k pulst
We hebben eenquote:Op maandag 7 november 2005 12:00 schreef DjDev het volgende:
Ik heb per ongeluk gepulst...
Ik wou sparen tot 1.000.000 en dan pulsen
Ik heb Whatpulse in het systeemhoekje op verbergen gezet...nu gaat niemand er meer op klikken omdat ie toch verborgen zit (en niemand gaat dat ding zoeken hoor en hij pulst wel vanzelf ooitquote:Op maandag 7 november 2005 15:12 schreef Zebbie het volgende:
[..]
We hebben eenP
We hebben eenR
We hebben eenO
We hebben eenX
We hebben eenY
We hebben eenPROXY
hoe kan je dat instellen dattie niet zichbaar is in de tray?quote:Op maandag 7 november 2005 15:28 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb Whatpulse in het systeemhoekje op verbergen gezet...nu gaat niemand er meer op klikken omdat ie toch verborgen zit (en niemand gaat dat ding zoeken hoor en hij pulst wel vanzelf ooit)
Rechtsklik op je taakbalk, Eigenschappen, Aanpassen (rechtsonder).quote:Op maandag 7 november 2005 15:35 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe kan je dat instellen dattie niet zichbaar is in de tray?
hmm dat automatisch verbergen van icoontjes staat bij mij uit..quote:Op maandag 7 november 2005 15:38 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Rechtsklik op je taakbalk, Eigenschappen, Aanpassen (rechtsonder).
Misschien werkt ditquote:Op maandag 7 november 2005 15:41 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm dat automatisch verbergen van icoontjes staat bij mij uit..
heb ik een grafhekel aan...
ik zoek wel een andere oplossing../
quote:Op zondag 6 november 2005 20:31 schreef sannydude het volgende:
hufters![]()
whehe je denkt toch niet dat je me in kan halen![]()
done.quote:This user is in team fok! and is ranked 51st in that team.
As as as, as is verbrande turfquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:52 schreef sannydude het volgende:
als ik m'n laptop weer aan de praat heb, dan is hetLHO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |