Neem Martin van Geel mee en ga samen met hem en Co een bakje koffie drinken. Je weet nooit of het wat oplevert. Zo is het met Jaap Stam immers ook begonnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:16 schreef psychosucker het volgende:
volgende week ben ik weer in Porto...toch maar weer eens bezoekje brengen
Waarom? Mocht Ajax besluiten niet verder met Blind te willen, dan zou Adriaanse wellicht ook Ajax kunnen redden. Al denk ik dat Porto hem op dit moment niet kwijt wil.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:19 schreef methodmich het volgende:
Alsjeblieft niet. Laat Co lekker naar Rusland gaan na dit seizoen.
quote:Op zondag 5 februari 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat laatste lijkt me niet zo\'n probleem. Fans hebben daar best macht. En Ajax moet niet zo\'n vent willen hebben. Daar heb je niks aan.
Waarom ben jij zo gecharmeerd van die nare kerel dan?quote:
Nou, gecharmeerd. Vind hem gewoon een goede trainer die veel (middelmatige) jongens gedurende een bepaalde tijd boven zichzelf kan laten uitstijgen. Hij heeft een visie, speelt aanvallend, en het is nooit saai met Co.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo gecharmeerd van die nare kerel dan?
Ja, dat wil ik ook wel eens weten. Straks gaan we nog denken dat jij een nare kerel bent MMquote:Op zondag 5 februari 2006 17:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom benadruk je zo vaak wat voor een nare kerel hij wel niet is Mich?
Omdat ik dat gewoon de reden vind dat een club Co niet moet nemen. Naast het feit dat hij altijd zelf wint en dat zijn team verliest. Dat vind ik een naar trekje. Zijn ludieke straffen vind ik ook mensonterend.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom benadruk je zo vaak wat voor een nare kerel hij wel niet is Mich?
Vitor Baia juist niet. Of hij spreekt met dubbele tong.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
Nou, Portugezen zat denk ik. Vitor Baía wil wellicht ook wel wat haarlak op zijn ruiten smeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |