quote:Co Adriaanse: "We want to earn" The F.C. Port receives the Rangers tomorrow, in game of 5ª day of Group H of the UEFA Champions League. In the press conference that habitually precedes these meeting, Co Adriaanse presented a reliable message, defining clearly the blue and white objectivo of wanting to win the challenge, of form to keep unbroken the possibilities to follow in front in the test. How much to the adversary, the dutch technician believes that it is not absence of one or two athlete who goes to become equips it weakker escocesa.
FCP: It is the pair of the pressure placed for the escocesa press on trainer Alex McLeish? This aspect goes to influence the boarding of the F.C. Port for the game with the Rangers? Co Adriaanse: In it does not go them to influence. Although not to be completely pair of that if it says in the escocesa press, it is clearly that we follow the results.
The Alex McLeish is a colleague that I know. I played against it in the last year when it was in the AZ and it stows with it to my side, in Geneva, in the meetings of the elite of the UEFA. The work of a trainer is to earn and in the Escócia all wait that the Rangers or the Celtic gains the championship, and this year the Hearts was interfered in this fight. But with pressure also it is possible to earn. The trainers prefer not to have, therefore best he is same to always earn.
FCP: The F.C. Port alone depends on itself to follow in front. It considers this a comfortable position? CA: It would be more convenient if we had in the position of the Inter of Milan. Also we have the pressure to earn and we want to make it. If tomorrow to gain and if the Inter of Milan to win the Artmedia we will be in second when in them dislocating the Bratislava.
FCP: It obtains to promise that the F.C. Port does not go to come back to be surprised? CA: Not. The sport and, especially, the soccer are unexpected. Nor always best it equips earns.
FCP: It thinks that the F.C. Port could have obtained another result in the Escócia? CA: I think that we did not deserve to have left this game with zero points. We had much bad luck, therefore the Sokota was lesionou when already we had made the three substitutions, that had been made when we lost for 2-1 and that in they had taken them to ties up to it. The dutch arbitrator Jan Wegereef also was badly when he did not see that the Vítor Bay was touched by Prso in launches it of as golo of the Rangers.
FCP: The injuries of Prso and the bad physical condition of Buffel are a factor in favor of the F.C. Port? CA: A top club has more of the one than a top player. The Prso is advanced a very dangerous one. I know that advanced that it will play in the its place goes to play free of pressure and goes to want to show that it has place in equips. A top club has that to have two more than player-key and to have more of the one than eleven good players.
FCP: It foresees some alteration táctica? CA: It is always possible to present some variations. But we do not go to change our philosophy. We do not have plus no lesionado athlete, therefore if to move is for effecting a táctica alteration.
FCP: The F.C. Port suffered some golos in the two first games. That reasons points with respect to the best performance in this sector? CA: I have a good defense. But, for me, the defensive aspect not engloba only the defenses and the keep-nets. This must start soon for the advanced one. The work of equips must be seen as a whole.
FCP: How it analyzes the evolution of Quaresma? CA: I am very satisfied with it, is a creative player who can decide a game. It is to work for equips and improved very. It has movements that, for the creativity that he possesss, they are not possible for me to teach to it. However, the táctico level is a player who now closes more the lines, that that defends, it fills spaces and that supports equips it when does not have the ball.
FCP: That difference finds between the Rangers and the Inter of Milan? CA: Great cultural differences in the soccer of the Rangers and the Inter of Milan exist. The first ones always follow an English line of search of golo the great speed. In Italy, one controls the times, it is tried to keep the null one and later marking one golo for advanced intermediary of a very good one.
Zagen, zagen.....zakdoekjesquote:Porto: 'Met andere coach waren we al geplaatst'
24/11/2005 15:56
Co Adriaanse heeft een flinke aanval op zijn positie moeten incasseren. Lourenço Pinto, lid van de Raad van Toezicht van FC Porto en vertrouwensman van voorzitter Pinto da Costa, geeft de Nederlandse coach de schuld voor het uitblijven van succes in de Champions League.
'Het is overduidelijk dat het bestuur verschillende spelers van buitengewoon goede kwaliteit heeft aangekocht. Zij zijn in staat om deze groep makkelijk of in ieder geval met moeite te winnen', meent Pinto. 'De club mag simpelweg niet in een situatie als de huidige verkeren.'
Porto staat na vijf speeldagen op de vierde en laatste plaats in Groep H. Met nog één duel te gaan moeten de Portugezen zelf uit tegen FC Artmedia Bratislava winnen, terwijl Glasgow Rangers niet mag winnen tegen Internazionale. Alleen dan overleeft Porto de groepsfase van de Champions League.
'Porto heeft een fout gemaakt door Adriaanse te contracteren. Met een andere trainer had Porto zich al lang geplaatst voor de achtste finale. (...) Deze Hollander is niet de man voor Porto. Hij is niet in staat om de ploeg de successen te bezorgen die wij verlangen. (...) Porto heeft de juiste spelers weten te strikken maar faalde met het zoeken naar een coach in Nederland.'
Pinto begrijpt er ook niets van dat Adriaanse weinig gebruikt maakt van spits Benni McCarthy. 'Ik snap veel van zijn beslissingen niet. Bijvoorbeeld om McCarthy op de bank te houden terwijl het gelijk staat tegen een ploeg als Glasgow Rangers, die duidelijk veel slechter is. (...) Ik heb geen idee waarom hij hem niet inzet. Adriaanse's handelwijze is me in geen enkel duel bevallen.'
van de porto site. duidelijk teleurgesteld over het resultaat, maar lovend over het spel. Adriaanse wordt niets kwalijk genomen!quote:F.C. Porto-Rangers, voetbal 1-1 tolereert nog de Dwarsbalken van gatendieren, cadeados, eyebolts. Vrees, veel vrees. Rangers ging in de verschanste Draak, wantrouwende acantonado binnen.
Het stapte op relva, niet om te verliezen niet te riskeren, om het spel van de F.C. Haven te verhinderen en het houdt niet op bijdragend voor espectáculo. Het liep belemmerd voor tibiez, liep het in de randen van de paniek en beëindigde awardee. Het voetbal unhappyly, tolereert nog gatendieren.
Wie bij het interval van een spel van de Liga van de Kampioenen van UEFA zonder het sluiten uit te voeren verdient niet de affectie van deuses aankomt. Rangers beoogde niet het baken van Baai Vítor tijdens eerst 45, besloot niet op zijn minst voor de groep banken, opsteeg niet de neus van burrow. De F.C. gedrukte Haven, geloofd, was verantwoordelijk en pragmatisch, het het klaslokaal noodzakelijk had het ingewikkeldst te maken.
Quaresma die spoedig in de aanvankelijke minuut wordt, rust het wedde in een constante carrousel, rimpelde de mobiliteit van zijn meer aanvallende atleten geïnformeerd uit en de schets van de overwinning verscheen aan de eerste sporen. Bosingwa probeerde om twee keer Lisandro Lopez, in premonition van golo te dienen, maar Argentinië week niet de bal voor het bepaalde kleine landbouwbedrijf af. Het werd slechts gespeeld heeft zeven minuten en de F.C. Haven kon reeds festejado hebben.
Altijd met 11 spelers achter de lijn van de bal, met Jeffers om achter niets, zonder de solidariteit van de vrienden en een goed geleide pas te lopen, waren escoceses beperkt om het te verdedigen, de stap te lopen en alles te vertragen. Het was aangezien Rangers op geen fenomenalresultaat vertrouwde, zoals zijn trainer voorziet in het inschepen aan het spel.
Wanneer cabeceou van Lisandro Lopez voor golo van de F.C. Haven, aan het derde dat dat Bosingwa kruist die aan het wordt geleid, dacht dat het werd gemaakt. Het Stadion van de diep geademde Draak, opende definitief een glimlach en gaf de gewaarborgde overwinning voor. Pparently werd het gemaakt. Rangers had geen argumenten en het leidde tot geen gevaar, daarom nauwelijks zou het merken.
Van bijna niets, echter, maakte de bezoeker tot één golo, in een het aanvallen devaneioraríssimo, een gelukkige beweging die niet werd gebaseerd op kwaliteit van spel. De vorming die slechts had verdedigd, dat het de aanval excuseert en het het voetbal begreep een zo onrechtvaardig punt zoals onverwacht ruïneert. Het zou een perfect eind geweest zijn als, aan minuut 88, Hugo Almeida, Lisandro Lopez en Pablo Installation de bal voor de noodlottigheid hadden geleid.
Prachtig en het worden aangepast. Één "neemt daar" dat Rangers zou moeten slikken en een rechtvaardigheid met dubbele waarde: de F.C. Haven verdiende te verdienen en Rangers verdiende niet tot te binden. Unhappyly het was niet zo.
quote:Golo van Rangers was een bobeira van ons "(+) Diego zegt dat het slechts tot het het toe te schrijven leek aan een achteloosheid bindt en het erkent dat het nog het ontbreekt op essentiële ogenblikken Miguel Amorim Diego wegging uitrust om de baard te kweken, resurged de drager, voorzijde aan Glasgow Rangers, maar het resultaat was niet gewenst één.
"Met persistentie, kwamen wij bij 1-0, Golo leden aan aan bladeren ons een mond bittere smaak. Met een bobeira van ons, namen wij golo. Wij hadden de drie punten in de hand en gingen om te ontsnappen weg ". Dit is de lezing van de Braziliaan en ook auto-kritieke. Voor zijn hoofd zij de beelden van de nederlaag met Artmedia overgaan, eveneens in de Draak "is een gelijkaardig gevoel. Het is niet de eerste keer dat dit binnen hen gebeurt. Het was al goed, maakten wij al bepaald e in een achteloosheid wij aan golo lijden.
Het rust nog uit het weet niet waarom het zonden op essentiële ogenblikken. Het is dit die wij moeten herzien ". Ondanks de stap in vals, is hij veilig van dat het geen consequências, maandag, vóór Gil Vicente zal hebben (20.30 uren, SportTV). "In Liga, rust het het heeft registado de zeer goede groei uit. Wij kunnen dit het groeien verliezen niet. Het gaat niet beïnvloeden ", vertrouwt op. In het persoonlijke hoofdstuk, zegt het om aan de liter vóór het fysieke voetbal van escoceses gegeven te hebben, goedkeurend zijn substitutie in het tweede deel.
"Het is een optie. Wij hadden golo gemaakt en het was niet gerechtvaardigd om met zo vele aanvallende spelers te spelen. Misschien daarom de substitutie. Ik ben bereid om de 90 minuten te spelen. Maar eerbiedig de opties van de trainer, ten gunste van rust uit. Ik ben niet ontgoocheld, in F. C. Porto. Op manier niets. Ik ga bewijzen dat ik voorwaarden om heb titular te zijn ", besluit. Diego is convicto van die as van Carlos Alberto Vine nog telt op het voor Wereldwijd. "
Het is bepaald dat, het spelen van en hoeveel minder het niet heeft losgemaakt zal hebben, verder is Wereldwijd. Daarom is het die I laadt me precies elke keer meer. Ik laat niet toe om meer tijd in mijn carrière te verliezen. Ik heb 14 kaartjes voor selecção, tussen 2002 en 2006. Ik geloof dat mijn naam in de lijst ", vooruitgaat is. In deze positie, optimista, samen de zekerheid van het willen niet de draken verlaten. "Ik ben 100% in F. C. Porto. Op het ogenblik, zie ik geen hypothese aan Brazilië terugkeren. Enerzijds, is het goed voor het kennen van de rente van andere clubs, maar ik wil in het fokken "zijn, waarborgen.
Dit is werkelijk wartaal, geen touw aan vast te knopen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nog een stukje uit een wat meer onafhankelijke bron. (krant: journal de noticias)
[..]
quote:Co Adriaanse in de Draak tot seizoen van portistatechnicus van 2007/08 (+) zei dat de club in beweging bracht de clausule van vernieuwing voor plus één jaar(+)
Jonge kip van de Kust reeds deze bedoeling, in het verleden dag 7 had geopenbaard, die het legalizing nu ANTóNIO SIMõES/LUSA Co Adriaanse om te zien aangezien Benni McCarthy Co Adriaanse opleidt van Manuel Mendes Luis wordt bevestigd die, gisteren, aan de Nederlandse televisiepost binnen, dat de clausule van vernieuwing van zijn contract gedaagde voor F. C. Porto was, het kunnen het blijven zelf als technicus, in de Draak, tot tijd van 2007/08.
De verklaringen van de trainer van de draken waren afgelegd na de vergadering van anteontem, in het stadion van de Draak, vóór Glasgow Rangers, aan telling voor Liga van de Kampioenen, waar portistas onverwachte band tot hadden goedgekeurd, compromitterend de kwalificatie voor het achtste-van-eind van de "Kampioenen". Het was in deze context, en in sequência van dit inelegance, die de Nederlandse journalist van de toekomst van Co Adriaanse wilde kennen en verifiëren als de club met zijn prestaties werd tevredengesteld.
In antwoord, maakten de Nederlanders vraag te verduidelijken zijn situatie "in F. C. Porto zeer gelukkig is en het signaal van dat zij ook tevreden zijn is dat zij de clausule van contractvernieuwing hadden geactiveerd; daarom ben ik in de club tot 2008 ". Het detailleren, opgeroepen Adriaanse, precies, de steun van Jonge kip van de Kust met betrekking tot zijn werk de "voorzitter is zeer tevreden met de vorm aangezien wij zijn komen werken en met de nieuwe manier te spelen dat ik moet proberen om daarin uit te voeren" uitrust. In de waarheid, had de voorzitter van de draken reeds, publiek, in het verleden dag 7, de bedoeling geopenbaard om aan reeks in motie de clausule van de vraagoptie, met betrekking tot het derde seizoen te maken.
"Deze verklaringen van de technicus zijn geen nieuwigheid wat, daarom had de voorzitter reeds deze bedoeling geopenbaard. Gisteren, moet hij hebben legalized, naast de technicus, deze verlenging van het contract, zelfs voor het herhalen van zijn vertrouwen aan het ", verwant, met JN, een bron van F. C. Porto.
Kritiek van Jonge kip Lourenço verschijnt Dit psychische injecção van de leider van de draken, noodzakelijk, in een hoogte waar stemmentegenstanders als verhoging met betrekking tot het werk van Adriaanse. Één van hen was van Lourenço de Jonge kip, lid van de Superieure Raad van de club, die, aan rr, het advies van dat "SAD van F. C. Porto openbaarde die in de handeling van contract van Co Adriaanse wordt ontbroken". "Met een andere trainer, de Haven reeds voor het toegelaten achtste-van-eind van Liga van de Kampioenen" worden gekwalificeerd. "
F. C. Porto maakte net met de handeling van contract van bijna alle spelers, maar het ontbrak, assumidamente, met de trainer die aan Holland moest zoeken. Het heeft om het even welk ding dat niet goed "is, erkend. Mc Carthy vervult contract de ondernemer van Benni McCarthy, Rob Moore, opnieuw bevestigde dat de Zuid-Afrikaan in F. C. Porto tot definitief o van het contract gaat blijven.
"Het bestond aanbiedingen van negen miljoen euro voor McCarthy, heeft twee maanden, maar F. C. verworpen Porto. Nu, is hij duidelijk dat, zonder het spelen, het weggaat om clubs te hebben geinteresseerd in zijn diensten en van zekerheid die gaat zijn ", verduidelijkt. de "voorzitter tot reeds gezegd dat het niet in Januari weggaat, daarom gaat hij binnen blijven uitrust. Aangezien het meer jaar en manier van contract heeft, gaat voor deze periode, in de Haven "verdergaan, onderstreepte het Moore.
Op de afwezigheid van Benni van de opties van de technicus, Co Adriaanse, was de ondernemer lacónico, maar correderende stof "in dit niets van Haven reeds het" verrast. "Voor de visa, is hij tevreden met de spelers die golos merken. Daarom hebben wij dat om zijn besluit "te eerbiedigen, wees op het.
Die tekst is gewoon vanuit het portugees door een vertaler op internet gehaald lijkt hetquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:36 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dit is werkelijk wartaal, geen touw aan vast te knopen.![]()
![]()
quote:'Adriaanse gaat weg zodra de aap die hij heeft leren klimmen met kokosnoten gaat gooien.'
quote:Op maandag 26 december 2005 14:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik denk dat Co de CL dit jaar bewust heeft laten lopen overigens.
quote:1 FC Porto 17 12 4 1 40 29 - 10
2 Benfica 17 10 4 3 34 25 - 12
3 Nacional Madeira 17 10 4 3 34 22 - 9
4 Sporting Braga 17 10 2 5 32 19 - 11
5 Vitória Setúbal 17 9 3 5 30 14 - 7
6 Sporting Lissabon 17 9 3 5 30 25 - 19
Toch heeft 'ie (tegen jouw verwachting in) in ieder geval de Kerst gehaald, MM...quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:13 schreef methodmich het volgende:
Blijft lachen met die bloedhond inderdaad. Konden we dat maar van zijn held zeggen, dat is zelden lachen.
Jammer, van mij mag hij meteen die Blinde komen vervangen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Co heeft het net zelf dus bevestigd. Meneer blijft tot 2008 of langer
Ofwel: de auto van Co is aangevallen gisteravond, na de 0-0 bij Rio Ave. FC Porto zal niet toegeven aan deze intimidatie en zoekt de daders.quote:O FC Porto já reagiu aos graves incidentes registados ontem à noite no Centro de Treinos e Formação Desportiva PortoGaia onde indivíduos atacaram o carro do técnico Co Adriaanse, e assegurou que todas as medidas vão ser tomadas para os culpados serem castigados por este triste incidente.
Beter een heden dan een verleden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:15 schreef methodmich het volgende:
Ook mooi.
Co tegen Jorge Costa, toen hij zei dat die weg moest: "Jorge Costa was in het verleden een goede speler, nu niet meer."
Antwoord Jorge Costa: "Ik heb tenminste een verleden."
Dat men negatief is over Co is al een tijdje duidelijk, de vraag is alleen of en wanneer het bestuur ook overstag gaat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:42 schreef psychosucker het volgende:
Heb de competitie wedstrijd tegen Naval in het stadion gezien...was om te huilen...niet aantrekkelijk voor het publiek, bij elke terugspeelbal gefluit...wel slim gespeeld en 3 punten in de pocket. ( wel zonde van de 40 Euro )
Heb de afgelopen weken heel veel portugezen gesproken ( net zo'n voetbalkenners als Nederlanders..) waren op 1 uitzondering na allemaal erg negatief over meester Co
Dit is niet alleen Co te verwijten...erg veel knullig balverlies en veel pases die niet aankomen...hij heeft nog een lange educatieve weg te gaan ( als ie de kans krijgt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |