Kga ook niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga niet meeik ga naar de spellenbeurs en dan gourmetten en dan naar het friso feest en de volgende dag netjes fris auditie doen
Sweet Dreams for our man from the red cornerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kga ook niet.. Kheb een week later al wat
![]()
Truste
Ow dus als ik was gegaan had ik je nog niet kunnen nuecken?!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
![]()
Truste
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
![]()
Truste
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow dus als ik was gegaan had ik je nog niet kunnen nuecken?!
Echt slim voor je moet gaan slapen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:07 schreef TehRockstar het volgende:
*koffie lurk*
Je werkt op Schiphol?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:01 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen allen
Ik heb zowaar gedroomt, dat het kantoorpand afgebrand was...twijfelde even om naar het werk te gaan.
Nopequote:
Doe je zelf...quote:
De radiator is naar de klote, boven, en ik heb een enorm zolderraam wat niet dicht kan. Dus was het veel te koud. Dus maar teevee gaan kijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Doe je zelf...
Waarom niet geslapen?
Klote....maar ja kwestie van radiator en raampje laten fixen he.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
De radiator is naar de klote, boven, en ik heb een enorm zolderraam wat niet dicht kan. Dus was het veel te koud. Dus maar teevee gaan kijken.
Och arme jijquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
De radiator is naar de klote, boven, en ik heb een enorm zolderraam wat niet dicht kan. Dus was het veel te koud. Dus maar teevee gaan kijken.
Ik lig liever in m'n bed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Och arme jij
en niet op het idee gekomen om je dekbed naar de bank beneden te verhuizen zodat je daar kon gaan slapen.
dan ook niet mopperen en je gedragen als een "man" die de consequenties van zijn eigen keuzes kan/zal dragenquote:
Wat een zin zeg....en dat nog zo "vroeg" in de ochtend.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan ook niet mopperen en je gedragen als een "man" die de consequenties van zijn eigen keuzes kan/zal dragen![]()
Je wordt op waarde geschatquote:
Enjoy it while it lastsquote:
voor mij ookquote:
hehequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:48 schreef TehRockstar het volgende:
http://www.ebaumsworld.com/sexharassmentvideo.html![]()
"Word around the office is, you have a fat cock"
Look-a-likes!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:02 schreef Semisane het volgende:
http://www.bangb.us.com/pics/fun/LongLostDaughter.jpg <--brrrrr
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:01 schreef Semisane het volgende:
Heb je jake al een liefdes briefje geschreven?
Als je dat had gedaan zou je denk ik wel genomineerd worden als Schattigste-fok-puber-met-een-beroemd-persoon-crush.quote:
Ik zeg niks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als je dat had gedaan zou je denk ik wel genomineerd worden als Schattigste-fok-puber-met-een-beroemd-persoon-crush.
Een nogal lelijk konijntje dat miauw zegt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:06 schreef Keeler het volgende:
Miauw
"stroekie schuift een kwijlteiltje onder het hoofd van TRS"quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:21 schreef TehRockstar het volgende:
Ik schuif Donnie Darko maar weer in de DVDspeler.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:01 schreef Semisane het volgende:
Heb je jake al een liefdes briefje geschreven?
Doe maar hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:07 schreef TehRockstar het volgende:
Christian Bale.
Ik ga Jake weer idoliseren.
Nounounounounouquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:37 schreef Semisane het volgende:
En dat is fijn nieuwWant waxje is leuk.
Ik kan ook best klef zijn al het moet hoor.
ja ik was druk bezig om een rustgevend muziekje voor je te zoeken, en toen gingen de wierookkaarsen ook nog niet aan, want ja als Waxxer gestresst is moeten we allles uit de kast halen om hem weer kalm te krijgenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:15 schreef Waxxer het volgende:
Joehoe...?
Nog even volhouden hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:33 schreef Waxxer het volgende:
Ik moet heeelll veel schrijven en mailen, maar omdat ik nog geen Internet heb, krijg ik het niet voor elkaar, zoals ik het voor elkaar zou moeten krijgen.![]()
dan had je ook niet op 1 middag je compleet nieuwe wintergarderobe moeten aanschaffen maar het over een paar dagen verdelenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:38 schreef TehRockstar het volgende:
Yay, wat vermaak ik me toch vandaag.
nee vandaag niet, mag nog even doorgaan en dan morgen om 07.30 uur gaan we weer verder.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:51 schreef Waxxer het volgende:
En het is alweer bijna 17 uur...
tralalalallalalalazullen we maar zeggen he?
Oh ja, ik moet je nog mailen he?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:05 schreef petre86 het volgende:
* op weg naar huis gaat *
i kon geen M vinden op "aan de stadsmuurquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet je nog mailen he?Of had je me al gevonden?
Vast wel...
Zo heet het daar ook niet he...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
i kon geen M vinden op "aan de stadsmuur
alleen postcode en huisnummer is ook goed
ga ik je maandag opzoeken in het systeem
Beter dan een roze string...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:02 schreef wonderer het volgende:
Mijn broertje heeft een roze boxershort...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:02 schreef wonderer het volgende:
Mijn broertje heeft een roze boxershort...
Goed punt.quote:
en begrijp ik hier nu uit dat er een nieuwe fan van de culinaire beterweter is bijgekomen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:15 schreef Ang3l het volgende:
jaaaaaa ik heb de familie toprak gezien op Omroep Brabant![]()
Yay voor harteloosheid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:57 schreef Vlarp het volgende:
*zucht*
waarom zijn gevoelens soms zo complex en irritant..?
Nou neequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en begrijp ik hier nu uit dat er een nieuwe fan van de culinaire beterweter is bijgekomen?
Een jongeman van 44 *proest*quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:48 schreef Ang3l het volgende:
Ach wa leuk: http://www.gay.nl/seek073
Het is trouwens dat er staat MAN anders had ik 't voor een pot aangezien
I looooove Miss Piggyquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:58 schreef TehRockstar het volgende:
Sexy varkensoogjes.
Ik kom niet.quote:
Ik weet wel waar je leuk kan "ontladen" schatjequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik kom niet.
Volgende week heb ik al wat en ik wil ff ontladen van alle hectiek van de afgelopen dagen..
het begint met een P en eindigt op -eterquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet wel waar je leuk kan "ontladen" schatje [afbeelding]
Nee.... het begint met en A en eindigt op ngel maar omdat die al bestond eindigt het nu op ng3lquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
het begint met een P en eindigt op -eter
God.. ga op chatboy zittenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee.... het begint met en A en eindigt op ngel maar omdat die al bestond eindigt het nu op ng3l
NEE!!!!!!!!!!!quote:
laaaat me, laaaat me,quote:
En dan heet jij zeker chatboy?quote:
Nou, alleen "go sit on my dick bitch" zou duidelijker geweest zijnquote:
Hoi poesquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:56 schreef Keeler het volgende:
Miauw? GET THE FUCKING HINT
Ik had je al door hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:00 schreef Keeler het volgende:
He's back. Bigger and better then before.
Poesjes zijn huisdieren, niet om in te roeren. Get THAT fucking hint babyquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:56 schreef Keeler het volgende:
Miauw? GET THE FUCKING HINT
Schattig he, als je hetero vrienden dronken zijnnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:03 schreef Keeler het volgende:
Ojah? ik ben inmiddels stukgeneukt, m'n aars lekt en ik heb hepatitis A, B,C,D,E en Q.
Kleine vakantie genomen.
1 + 1 = 3quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:03 schreef Keeler het volgende:
Ojah? ik ben inmiddels stukgeneukt, m'n aars lekt en ik heb hepatitis A, B,C,D,E en Q.
Kleine vakantie genomen.
Nee.. je bent wel een Br33z4h SlEtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:07 schreef Keeler het volgende:
IeW jUh DeNkT tOg niE dA iK uN sLeT bEn
Neeeeeeeeeeeee, niet weeeeeeeeeeeeeeeeeerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:00 schreef Keeler het volgende:
He's back. Bigger and better then before.
We denken niet, liefje, we WETENquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:07 schreef Keeler het volgende:
IeW jUh DeNkT tOg niE dA iK uN sLeT bEn
Zeg, we kunnen niet met z'n 3-en bekken hoorquote:
Ik spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, we kunnen niet met z'n 3-en bekken hoor![]()
(o wacht, dat kan best)
Foto's?quote:
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ooken er kan zelfs nog meer bij
(oops)
Wat ben je ook lief voor me.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Denk maar niet dat dat je stoer maakt hoor aap...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:48 schreef Weemz het volgende:Ik verblijf de 1e week in het Wonderers Inn!
Oh, het is wAnderers...
Concord, da's een uurtje rijden vanaf Bostonquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:56 schreef Weemz het volgende:
Woont hij dan in New York of Boston?
ranzigquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:05 schreef Vlarp het volgende:
Ohw, hold out to these bodies
With anything at all
Lets hold out for something sweeter
Spread your wings and flyyyyyyyyyy
fly in the wiiiings of loooovequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:05 schreef Vlarp het volgende:
Ohw, hold out to these bodies
With anything at all
Lets hold out for something sweeter
Spread your wings and flyyyyyyyyyy
Al is het van een bandje/CD/DVD/MP3/NEA, dat maakt mij niet uitquote:
Sweet and big dreams about the big apple Weemzquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:54 schreef Weemz het volgende:
Nu ga ik echt naar bed. Tot over 2 weken!
Shit! Ben dronken en heb de hik :(quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:44 schreef beaverhausen het volgende:
*hik*
Ben je nou alwéééééééér dronken geweest?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:44 schreef beaverhausen het volgende:
*hik*
Hij is homo... zegt dat niet genoeg..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je nou alwéééééééér dronken geweest?
en dit keer weer de hik gehad?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:31 schreef xman het volgende:
Argh kater!
Die houden meer van katers dan van poezen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij is homo... zegt dat niet genoeg..
Ook dat jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die houden meer van katers dan van poezen?
ik moet van geen van beide wat hebbenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die houden meer van katers dan van poezen?
nee volgens mij is die nog te klein, en ben ik weer veel te bang dat ik er per ongeluk op ga staanquote:
geeft wel een boost aan m'n zelfvertrouwen ja...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:27 schreef Ang3l het volgende:
Die worden vrij groot hoor
Maar hun vel blijft altijd 10x te groot
allene als ze klein zijn valt dat NOG meer op
[afbeelding]
Ik heb alleen Outbreak....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Ooooh, Resident Evil 4 voor de PS2 is al gewoon te downloaden..
Dan blijkt dus je beslissing van vanavond niet naar Rotterdam te komen een wijs besluit te zijn ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:42 schreef Ang3l het volgende:
We kregen gister van Bruce een hele preek over de audities van morgen
"En dat jullie nu al in het team zitten wil niet zeggen dat jullie morgen niet hoeven te komen! En het wil OOK niet zeggen dat je dan automatisch geselecteerd bent voor 't komende jaar!! Ik heb gehoord dat er heel veel jongns van buitenaf komen!!! En ook B-shock doet dit keer mee aan de audities voor Tranox, want die zijn ondertussen ook oud genoeg!!!!"
O-oooooow *begint toch wat te zenuwen*
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan blijkt dus je beslissing van vanavond niet naar Rotterdam te komen een wijs besluit te zijn ?
Ik haal al mijn PS2 spellen altijd en alleen maar bij Replay.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alleen Outbreak....
En ik heb gister bij de nieuwe MM het PS2 spel Project Zero gekocht (deel 1) voor maar 9.95
[afbeelding]
Waarom? Omdat ze daar duurder zijn?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik haal al mijn PS2 spellen altijd en alleen maar bij Replay..
Vanavondquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:51 schreef Vlarp het volgende:
O god.. gaat dit weekend de wintertijd alweer in?
uhuh! uur langer slapen toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:51 schreef Vlarp het volgende:
O god.. gaat dit weekend de wintertijd alweer in?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
uhuh! uur langer slapen stappen toch?
Playstationnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:57 schreef petre86 het volgende:
of andere dingen..:P
Tsss, bück dich und ich mach dich glücklich!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
tja.. dat krijg je met mensen die furby's kopen he
*eten is*
Vlarp met een permanentjequote:
Wat nou "alwéééééééér"?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je nou alwéééééééér dronken geweest?
Moment.. m'n telefoon wil niet verbinden met m'n PCquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
mogge lekker dieroeh.. er kijken mensen mee
![]()
@vlarp: FOTOOOW
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:26 schreef Vlarp het volgende:
En kijk wat ik ook tegenkwam![]()
[afbeelding]
Kjoet! Cute!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:26 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
heeft de kapper je rechter oor er af geknipt?quote:
"neem het zekere voor het onzekere"quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:26 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
UItslapen is je niet bevallen?quote:
André was zoals altijd bezig met z'n werk en had niet veel zinnigs te melden. Snel en efficiënt, I like thatquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben ook weer naar de kapper geweest..
En voor de verandering begon de kapsterin tegen me aan te kwebbelen over de filosofie van de Dalai Lama..
Omdat ik een stempelkaart heb.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze daar duurder zijn?
True, ze hebben daar meer en je kan er bestellen (daar komen ook mijn dansmatten vndan) en ze hebben er 2e handse. Maar de nieuwe spellen zijn daar echt niet goedkoper
jezus christ.. sinds wanneer zijn kapper op de hoofte van dat soort dingen!?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben ook weer naar de kapper geweest..
En voor de verandering begon de kapsterin tegen me aan te kwebbelen over de filosofie van de Dalai Lama..
Ik heb om 1 uur een nummertje getrokken, ben toen gaan shoppen en om half vier was ik aan de beurt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
André was zoals altijd bezig met z'n werk en had niet veel zinnigs te melden. Snel en efficiënt, I like that
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb om 1 uur een nummertje getrokken, ben toen gaan shoppen en om half vier was ik aan de beurt..
ik bel altijd ff om te vragen hoelaat ik kan komen.. gelijk of een uurtje wachtenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zat om 12:45 binnen en kon om 13:15 gaan zitten voor de spiegel...
Misschien dat een dorp z'n voordelen heeft
Hoef je geen afspraak te maken dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb om 1 uur een nummertje getrokken, ben toen gaan shoppen en om half vier was ik aan de beurt..
Ik kan ook naar een kapper gaan die met afspraken werkt.. maar da's weer duurderquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik bel altijd ff om te vragen hoelaat ik kan komen.. gelijk of een uurtje wachten
Onder mij zit een kapsalon, en die bellen mij op momenten dat het rustig is en ik direct aan de beurt benquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan ook naar een kapper gaan die met afspraken werkt.. maar da's weer duurder
Da's helemaal ideaal.. ook korting?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Onder mij zit een kapsalon, en die bellen mij op momenten dat het rustig is en ik direct aan de beurt ben![]()
Die kapper werkt met nummertjes, zoals bij een bakker zeg maar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoef je geen afspraak te maken dan?
nee helaas, want zoveel overlast geven ze nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Da's helemaal ideaal.. ook korting?
Nou ik zet toch echt niet zelf de schaar en tondeuse erin hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:12 schreef DennisMoore het volgende:
Kappers zijn helemaal niet nodig.
Jij bent zo iemand die alles liever zelf doet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:12 schreef DennisMoore het volgende:
Ach, voor 'simpel kort' hoef je niet geleerd te hebben, vind ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:13 schreef Stroekie het volgende:
Nou ik zet toch echt niet zelf de schaar en tondeuse erin hoor
laat dat graag over aan mensen die ervoor geleerd hebben
Niet alles, wel veel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Jij bent zo iemand die alles liever zelf doet?.
Heheh, doet me denken aan vorig jaar, toen ik mijn haar liet knippen door een vriendin. 20 cm eraf, maar echt mooi was het nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:12 schreef DennisMoore het volgende:
Dameshaar is moeilijker natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:35 schreef wonderer het volgende:
Heheh, doet me denken aan vorig jaar, toen ik mijn haar liet knippen door een vriendin. 20 cm eraf, maar echt mooi was het nietMaar och, wel 20 piek uitgespaard.
Stukkie eraf is stukkie eraf... ja, met de tondeuse gaat het niet, maar ik heb geen model. Mijn broertje gaat vaker en langer naar de kapper dan ik. (ik drie keer per jaar, hij drie keer per maand ofzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dameshaar is moeilijker natuurlijk..
Voor mij minstens 2 jaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:11 schreef Vlarp het volgende:
Het was voor mij 2 maanden geleden dat ik voor het laatst bij de kapper was
Waarom moet je me altijd pijn doen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |