Nee maar Come on, die mensen doen de hele dag niks en verder wordt alles al voor ze geregeld. dat werken is dan echt niet zo zwaar....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:18 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Jij moet ook 's nachts je bed uit om te gaan werken?
goed ideequote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:17 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wat een goed idee![]()
Dattie eten moet gaan pikken van de anderen ofzo![]()
klopt toch ze schoten niet op 4 demente bejaarden gaan nog sneller.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:17 schreef Ferdii het volgende:
lieske: "het kletsen en lol heeft er wel voor gezorgd dat het vol bleef"
het bonen hok bleef vol idd
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
"God, waarom heeft u Rob er niet uitgeflikkerd?"
[afbeelding]
Blijkbaar denken en voelen hun t andersquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar Come on, die mensen doen de hele dag niks en verder wordt alles al voor ze geregeld. dat werken is dan echt niet zo zwaar....
Ja immens inlevingsvermogen ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:20 schreef Bocaj het volgende:
En niemand die met Dido praat... over het kindje..... Ja nu Chantal eventjes....
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:20 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
INDERDAAD, Roel met zijn kleine kromme piemeltje
[afbeelding]
dido zei zelf in het begin toen ze de kamer in kwam lopen van begin er maar neit over anders moet ik de hele avond huilenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:20 schreef Bocaj het volgende:
En niemand die met Dido praat... over het kindje..... Ja nu Chantal eventjes....
Die heb ik hier al zó vaak gezien dat ik 'm zo ongeveer kan uittekenen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:20 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
INDERDAAD, Roel met zijn kleine kromme piemeltje
[afbeelding]
Net toen Dido erbij kwam zitten begonnen ze ook over de baby en toen zei Dido zelf "hou er maar over op, anders blijf ik heel de avond huilen"quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:20 schreef Bocaj het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |