Terwijl de rest er nét zo hard mee bezig is als hij.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:55 schreef -Delta- het volgende:
Een aantal bewoners zeggen toch ook steeds dat Menno die drive heeft, tot in het extreme om te winnen, rare tactiek, boek gelezen om te leren hoe je BB moet winnen, etc etc
Nou ik vind iemand die "gewoon" hoopt en hard werkt om te winnen 10 keer minder erg, dan iemand die - boeken leest voor win tactieken - vrienden acties laat houden en nog meer van dat soort dingen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Terwijl de rest er nét zo hard mee bezig is als hij.....
Eensch. Iedereen zit er voor de poet. Eén grote huichelbende. Behalve Lieske misschien.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Terwijl de rest er nét zo hard mee bezig is als hij.....
Kijk maar eens naar de kennis van Chantal en de meelooproddel praktijken van de rest.
Ik weet zeker als lieske de volgende keer op de bank zit dat ze mag vertrekken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik denk dat BB hoopt, dat de dominante smaakmakers erin blijven.
Als je 10 Lieske's hebt, kijkt er niemand meer.
Mensen willen roddels, ruzies en drama![]()
Ja dat zijn altijd mooiequote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:59 schreef Falco het volgende:
Ik wacht geduldig op Chantals analyse nu over deze 'gedenkwaardge' avond....
En jij neemt klakkeloos aan wat de bewoners zeggen? Dacht dat jij wel wat kritischer zou zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Van mij mag hij er al wekenlang uit.
En elke dag als ik weer bewoners hoor over z'n win-tactieken wordt het erger.
-Delta- Wie in dat huis werkt nou hard om te winnen????? (het zijn een stelletje slappelingen, we ergeren onszelf kapot)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou ik vind iemand die "gewoon" hoopt en hard werkt om te winnen 10 keer minder erg, dan iemand die - boeken leest voor win tactieken - vrienden acties laat houden en nog meer van dat soort dingen.
Please zeg![]()
zal wel gaaf zijn idd, laat mensen op internet reacties geven die de bewonders kunnen zienquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:00 schreef MissX het volgende:
pfff ik zou echt willen dat de bewoners ff een uurtje Fok mogen lezen. En dan het liefst Rob, kan die zien hoe die helemaal uitgekotst wordt.
Met dit verschil dat Bart gewoon een leuke gozer was/is. Al zat hij er ook voor de poet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:01 schreef Falco het volgende:
Menno kan de Bart van BB5 worden zo. Dat is wel weer tof
!
lieske begint langzaam ook een roddeltante te worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eensch. Iedereen zit er voor de poet. Eén grote huichelbende. Behalve Lieske misschien.
Ja Menno doet volgens mij echt ALLES om maar te winnen. Nou ik vind hem een loserquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou ik vind iemand die "gewoon" hoopt en hard werkt om te winnen 10 keer minder erg, dan iemand die - boeken leest voor win tactieken - vrienden acties laat houden en nog meer van dat soort dingen.
Please zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |