en daar is niets mis meequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:11 schreef ruby het volgende:
Hij zichzelf ook niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volledig eens. Daarna kan altijd nog de andere helft van Rob er uit.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu liever één helft van het stelletje eruit.
(vrij in te vullen als Dido/Roel of Dido/Nathalie)
Daar is ook niets mis mee, maar hij is er van overtuigd dat de meiden in het huis op 'm vallen, vooral als ie 10 jaar jonger zou zijn geweest. Dus hij is aardig vol van zichzelf.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:14 schreef milagro het volgende:
[..]
en daar is niets mis meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Robbie!!!!!!!!!!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat hoeft ook niet, hè, ik ook niet, maar lelijk is hij niet gewoonquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee, maar hij is er van overtuigd dat de meiden in het huis op 'm vallen, vooral als ie 10 jaar jonger zou zijn geweest. Dus hij is aardig vol van zichzelf.
Ik word niet warm van Rob z'n verschijning.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laat Dido maar gaan.. meteen 2 problemen opgelostquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:39 schreef Isabeau het volgende:
Rob, ik wilde eigenlijk dat je een aantal weken geleden al weg ging. Maar als Nederland zo stom is om massaal voor je te gaan bellen dan moet je ook maar blijven.
Ik heb nu liever één helft van het stelletje eruit.
(vrij in te vullen als Dido/Roel of Dido/Nathalie)
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:11 schreef Pinball het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En hij blijft nog even!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop