quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:25 schreef Pinball het volgende:Rob is een imbeciele stompzinnige kutkankerproleet
Maar hij mag best bljiven
Als hij voor irritatie zorgt
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:25 schreef Pinball het volgende:Rob is een imbeciele stompzinnige kutkankerproleet
Nog meer tranen bij andere wil ik zien door Robquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:26 schreef Showtime het volgende:
Nog meer ontroerende tranen van Rob!![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:28 schreef Pinball het volgende:
[..]En hij heeft een lekker dochter
nooit opgevallen hoe vaak Rob het woordje Ik gebruiktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:30 schreef paultjuhhh het volgende:
ik ik ik ?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:31 schreef Showtime het volgende:
[..]
nooit opgevallen hoe vaak Rob het woordje Ik gebruikt![]()
Klaar!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:31 schreef Showtime het volgende:
nooit opgevallen hoe vaak Rob het woordje Ik gebruikt![]()
De enige reden om überhaupt nog naar deze oplichterij te kijken inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:28 schreef Pinball het volgende:
[..]En hij heeft een lekkere dochter
omg.. hoeveel heb je erquote:
True , anders was het supersaai geworden zonder Rob en Tanjaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:44 schreef Falco het volgende:
Oke oke oke. Elk nadeel hep zijn voordeel. Nu kan ik me nog langer ergeren aan die Rob.
OMG !! die mag wel in de OP hequote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:44 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Als je niet met 'actieve topics' kunt werken, moet je het ook niet doen.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:44 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Die steen waar jij niet meer onder pastquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:47 schreef Silven het volgende:
Ow ik zie het al. BigBrother. Onder welke steen liggen jullie nou met z'n allen die zooi te volgen?![]()
Sorry hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als je niet met 'actieve topics' kunt werken, moet je het ook niet doen.
Oh, en top van je Rob. Dat je er nog inzit!
Schuif een stukje op dan..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die steen waar jij niet meer onder past![]()
![]()
ps: Rob is een frikandel, maar hij blijft nog even
My point exactly..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:52 schreef Oosthoek het volgende:
Joepie. Wanneer gaan jullie je druk maken om je eigen leven?
Als BB5 afgelopen isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:52 schreef Oosthoek het volgende:
Niet zolang er triesto's als Rob zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:52 schreef Oosthoek het volgende:
Tuuk.quote:
Ga weg.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:52 schreef Oosthoek het volgende:
Jij ziet dingen in de TT die er niet zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:54 schreef koentjuh18 het volgende:
IK ben ook niet blij..
En ik had nog wel nee gestemd naar 1010![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker quoten wegens hilarischquote:
Laten we dat maar doen voor het besmettelijk blijkt.quote:
ik hoor je niet, ik hoor je nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:18 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Laten we dat maar doen voor het besmettelijk blijkt.
Het is verdomde besmettelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:18 schreef Oosthoek het volgende:
Laten we dat maar doen voor het besmettelijk blijkt.
In Big Brother Silliequote:
nee ik was bezig met mn OPquote:
je verspilt een post nu, bedoel ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nee ik was bezig met mn OPmaar deed het perongeluk in een post
dus![]()
En ik weet bij God niet waarom mensen dat juist in dit topic steeds maar blijven melden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:34 schreef cerror het volgende:
Ik weet bij god niet waarover jullie het hebben.
quote:
en gelijk heeft ze!!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
En zijn dochter vindt ons allemaal sukkels!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
En zijn dochter vindt ons allemaal sukkels!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 06:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 07:33 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® is ook blij dat rubberen Robbie er nog in zit.
Joost is een mietjequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:26 schreef OssieMan het volgende:
Joost wint Big Brother anyway
Prachtig, Rob zou het zo gewild hebben!quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:37 schreef Pinball het volgende:
[..]über smiley
Ik heb hem nog even transparant gemaakt, dan is ie nóg mooier
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:45 schreef Pinball het volgende:
Vooral als hij de streamers weer blij maakt met zijn leuke liedjes ben ik erg blij dat Rob nog in het huis zit!
wat is er nou leuk aan mennoquote:Op woensdag 9 november 2005 21:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een engerd die Rob, hadden ze geen betere acteur kunnen inhuren?
Ik hoop echt dat rubbere Rob morgen vertrekt, maar ik vrees dat Mummie Menno laat vertrekken
Sick Brother...
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Heeft die pinball de hele layout weer verneukt
EIKEL!!
Iddquote:Op donderdag 10 november 2005 11:13 schreef Springsteen27 het volgende:
Mooiste moment van Rob was zijn uitval tegen Tanja na het 'was-incident'...
Absoluut!quote:
Dat heet *Het Rob Syndroom*.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar dan zal je net zien dat ze hem weer in dat geheime kamertje dumpen zodat ie over een week weer terugkomt
Sick Brother is watching you...
als ze weer zow kansloze smoes verzinnen om rob erin te houden dan kijk ik nooit meer BBquote:Op donderdag 10 november 2005 17:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar dan zal je net zien dat ze hem weer in dat geheime kamertje dumpen zodat ie over een week weer terugkomt
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:16 schreef Loesje29 het volgende:
En Queen Dido mag er uit rotten vanavond![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:21 schreef Loesje29 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ROB MAG BLIJVEN!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Precies.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:42 schreef Lamon het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Ik geloof er allemaal geen donder van, maar het is wel leuk!
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Rob is gewoon ingehuurd door BB, dus Menno zal het veld wel moeten ruimen vanavond
Joost verdient niet beter. Die vuile Willem.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:20 schreef Lamon het volgende:
Zielig voor Joost.
Maar tof voor Rob!
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef Pinball het volgende:
vuile Willem
m'n lachspieren wat doe jequote:Op donderdag 10 november 2005 22:35 schreef milagro het volgende:
Robrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrob
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:48 schreef caradoc het volgende:
Jaaaaaaaaa!!! hij is er nog. Zou vast komen door zijn prestatie bij de 50 duuzend opdracht!
Niks aan toe te voegen, walgelijke vent!quote:Op donderdag 10 november 2005 11:11 schreef mamapan het volgende:
Sinds begin oktober post ik af en toe en lurk ik veel op Fok en vermaak me prima, maar dit topic verpest een hele boel. Al dat positieve hier over R@#![]()
, dat menen jullie toch niet?? Hij is eng, een betweter(die niets weet, snap je wat ik bedoel ), een roddeltante, een zelfingenomen kwal. Moet ik nog verder gaan? Maar " ik hou van jullie allemaal"
![]()
D'rob!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:37 schreef Arcee het volgende:
http://www.20six.nl/dRob [afbeelding]
Hahaha ja klopt!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:39 schreef Lamon het volgende:
Nog even posten, al was het alleen omdat er zelfs mensen zo zielig zijn om zich aan dit soort topics te ergeren. [afbeelding]
Maak zelf maar een haat topic over Rob , hier moet je Rob adorerenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:44 schreef woestijnroos het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen, walgelijke vent!
Fokking hell Milagroquote:Op donderdag 10 november 2005 22:35 schreef milagro het volgende:
Robrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrobrob
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:04 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
quote:
Té grappig deze.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:04 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
en daar is niets mis meequote:
Volledig eens. Daarna kan altijd nog de andere helft van Rob er uit.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu liever één helft van het stelletje eruit.
(vrij in te vullen als Dido/Roel of Dido/Nathalie)
Daar is ook niets mis mee, maar hij is er van overtuigd dat de meiden in het huis op 'm vallen, vooral als ie 10 jaar jonger zou zijn geweest. Dus hij is aardig vol van zichzelf.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:14 schreef milagro het volgende:
[..]
en daar is niets mis mee
Robbie!!!!!!!!!!!!!![]()
dat hoeft ook niet, hè, ik ook niet, maar lelijk is hij niet gewoonquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee, maar hij is er van overtuigd dat de meiden in het huis op 'm vallen, vooral als ie 10 jaar jonger zou zijn geweest. Dus hij is aardig vol van zichzelf.
Ik word niet warm van Rob z'n verschijning.![]()
Laat Dido maar gaan.. meteen 2 problemen opgelostquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:39 schreef Isabeau het volgende:
Rob, ik wilde eigenlijk dat je een aantal weken geleden al weg ging. Maar als Nederland zo stom is om massaal voor je te gaan bellen dan moet je ook maar blijven.
Ik heb nu liever één helft van het stelletje eruit.
(vrij in te vullen als Dido/Roel of Dido/Nathalie)
Doe maar nietquote:Op woensdag 23 november 2005 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Rob () is een achterbaks ventje die veel te veel met het spel bezig is. Hij let
veel te veel op hoe hij overkomt in het huis waardoor ik niet denk dat hij zichzelf is.
Zo kan ik trouwens nog wel even door gaan.
En de bewoners moeten per se zichzelf zijn omdat?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij let veel te veel op hoe hij overkomt in het huis waardoor ik niet denk dat hij zichzelf is.
Heeft pappie Rob jou dat verteld?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Doe maar niet
BB ís een spel, beter iemand die het spel speelt, dan iemand die daar gewoon vakantie zit te houden!![]()
En aangezien wij niemand persoonlijk kennen, weten we niet wanneer iemand zichzelf is!![]()
En niets irritanter als mensen die voor een ander gaan beslissen wanneer die persoon dat wel of niet is !![]()
Klaar!![]()
Rob is een gigant!![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 23 november 2005 18:38 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Heeft pappie Rob jou dat verteld?
en Rob weet wel wanneer iemand zichzelf is??quote:Op woensdag 23 november 2005 18:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Doe maar niet
BB ís een spel, beter iemand die het spel speelt, dan iemand die daar gewoon vakantie zit te houden!![]()
En aangezien wij niemand persoonlijk kennen, weten we niet wanneer iemand zichzelf is!![]()
En niets irritanter als mensen die voor een ander gaan beslissen wanneer die persoon dat wel of niet is !![]()
Klaar!![]()
Rob is een gigant!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoor je niet ik hoor je niet ik hoor je niet lalalalalaquote:Op woensdag 23 november 2005 21:38 schreef Giggio het volgende:
[..]
en Rob weet wel wanneer iemand zichzelf is??GNA GNA GNA
niets is irritanter dan een bewoner in het huis die al weken geleden had moeten gaan![]()
ben wel blij dat Rob nog in het huis zit, dan hebben we zijn Exit nog tegoed en wat zal dat een
smakelijke TV opleveren.... tranen .... maar dan van het lachen aan deze kant![]()
![]()
![]()
Nietus Rob blijft tot het endquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:25 schreef mamapan het volgende:
Jullie mogen allemaal nog één weekje blij zijn dat dat enge mannetje![]()
er nog in zit, helaas voor jullie maar
![]()
![]()
![]()
voor mij is het donderdag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
R@#
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:27 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Nietus Rob blijft tot het end![]()
er kunnen niet genoeg smiley-kots over dit topic heen gekotst wordenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:35 schreef Lamon het volgende:
Hij krijgt weer zoveel smiley-kots over zich heen op het forum, tijd voor een steuntje in de rug.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Rob! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Verkeerde topic.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:37 schreef Giggio het volgende:
[..]
er kunnen niet genoeg smiley-kots over dit topic heen gekotst worden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()