Wikipedia natuurlijk hequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:38 schreef Da_Ripper het volgende: waar vind ik meer over de volgende ep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel zeggen dat 4x11 weer een klassieker was. Met weer een spectaculair einde.

há. Had ik toch nog gelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:47 schreef Mustard_Man het volgende:
de film gaat floppenn

Film geflopt wat heerlijk ari die lag te slapen en wakker wordt en zegt i loved it. Was minder seizoen maar niet slecht maar ook zeker niet beter als de vorige seizoenen.quote:Op maandag 3 september 2007 11:26 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
há. Had ik toch nog gelijk.
Ligt het trouwens aan mij of was dit seizoen gewoon echt bagger?

Het lag aan jou. Goed seizoen en goeie finale!quote:Op maandag 3 september 2007 11:26 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
há. Had ik toch nog gelijk.
Ligt het trouwens aan mij of was dit seizoen gewoon echt bagger?

Heb ik ook wel eens gedaan alles vanaf seizoen 1 weer kijken, wat opvalt is altijd het zelfde vince en E maken altijd grappen over dat drama en turtle geen sex kunnen krijgen. vrijwel elke ep wordt daar een grap over gemaakt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:39 schreef Meyer_Lansky het volgende:
Mooie finale, ik moet toch zeggen dat ik dit seizoen toch weer goed vond. Wellicht wat minder dan voorgaande al heb ik dat niet direct als zodanig ervaren. Weer eens opnieuw kijken vanaf Seizoen 1.

5? Eerder 9...quote:Op woensdag 5 september 2007 10:10 schreef Jnk18 het volgende:
Ik vond de finale een grote mislukking. Echt heb nog nooit een episode van Entourage saai gevonden maar deze toch wel hoor, bah bah bah wat bar slecht. Zelfs Ari friggin Gold couldt save this one... pff en nu weer 5 maanden wachten op het nieuwe seizoen.![]()

heb nu ook alles gezien, in ongeveer anderhalve week. Geweldige serie, ben benieuwd hoe het uit gaat pakken met de film, ze zullen wel niet bankroet gaan. Dan is de serie niet meer zo stijlvol. Dure huizen zijn relaxquote:Op zondag 9 september 2007 21:53 schreef -Mo- het volgende:
Tot 412 afgekeken nu. En nu voel ik leegte. [afbeelding]

En terechtquote:Op maandag 17 september 2007 03:53 schreef MadScientist het volgende:
Jeremy Piven heeft er weer een Emmy bij

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |