Heb nog veel om naar uit te kijken (volg het via NL dus)!!quote:Op maandag 4 juni 2007 14:27 schreef PinPine het volgende:
wtf over 2 weken al season 4 jeeeeeeeeeeeeeeeeeeej better dan vorige keer waar we meer dan een half jaar moesten wachtne
Dat of hij wordt ontslagen en gaat dan naar colombia bij vince wonen. het zou niet cool zijn als drama ook groot succes had, want hij is toch wel de eeuwige loser van de groep.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:36 schreef Kokstra het volgende:
Ben benieuwd, het gaat eigenlijk iets te goed nu... vooral met Drama, die kijkcijfers van z'n show zullen binnenkort vast wel enorm gaan instorten ofzo
Nu wekenlang wachten op seizoen 4
Medean.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:15 schreef CrookedEye het volgende:
To medellin to friendship, and tons of colombian pussy!
Nee, het is Medellin.quote:
Omdat je zo in het Engels de naam van de hoofdstad van Colombia uitspreekt.quote:
ahaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:11 schreef Mike het volgende:
[..]
Omdat je zo in het Engels de naam van de hoofdstad van Colombia uitspreekt.
de eeuwige loser is altijd nog turtle imhoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:38 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Dat of hij wordt ontslagen en gaat dan naar colombia bij vince wonen. het zou niet cool zijn als drama ook groot succes had, want hij is toch wel de eeuwige loser van de groep.
Ik dacht dat de hoofdstad van Colombia Bogota was ...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:11 schreef Mike het volgende:
[..]
Omdat je zo in het Engels de naam van de hoofdstad van Colombia uitspreekt.
Inderdaad, ze slaan vaak die dingen over, echt stom is dat.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:59 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarschijnlijk begint het nieuwe seizoen als ze al terug zijn uit Colombia. Dat is tot nu toe elke keer zo geweest.
Ja, dat is ook zo. Het is een hoofdstad van een provincie. Excuses voor de verwarring.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:43 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hoofdstad van Colombia Bogota was ...![]()
De opnames van Aquaman zaten toch wel degelijk in de serie. Een Vince die in de touwen hangt?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:59 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarschijnlijk begint het nieuwe seizoen als ze al terug zijn uit Colombia. Dat is tot nu toe elke keer zo geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die erna:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de rest is nog niet bekend..
An all-new season of Entourage begins Sunday, June 17 at 10pm.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:13 schreef PinPine het volgende:
welke datum komt de nieuwe ep uit ?
Hoe kom je daar bij ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:47 schreef Mustard_Man het volgende:
de film gaat floppenn
voor man utd.... beetje oude wedstrijd dusquote:Op maandag 2 juli 2007 11:15 schreef El_jefe07 het volgende:
Wel aardige afleveringen.. Ruud van Nistelrooy die nog een penalty mist
all eyez on me was een toepasselijk einde voor iedere 2pac fan.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:05 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ari was deze aflevering weer geweldig.
De sexspeeltjes![]()
Harvey's temper![]()
De mayor en het einde![]()
Ik heb in iedergeval weer genoeg kunnen lachen.
ik haat die openingstunequote:Op woensdag 11 juli 2007 00:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Soundtrack van Entourage rockt zowiezo (zowiezo)
Ik haat het pietluttige nagebabbel....laat ik preciezer zijn...nalullen over een aflevering kan op zich wel, maar elke individuele aflevering beoordelen naar jouw maatstaven (wel of niet goed) vind ik azijnzeikers op zijn top.....quote:
Daar zijn zulke topics toch voorquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:50 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik haat het pietluttige nagebabbel....laat ik preciezer zijn...nalullen over een aflevering kan op zich wel, maar elke individuele aflevering beoordelen naar jouw maatstaven (wel of niet goed) vind ik azijnzeikers op zijn top.....
Net alsof jouw individuele oordeel invloed heeft op het verloop van de serie en we kijken allemaal net zo hard volgende week weer....
uuh ja, alsof ik dat doequote:Op woensdag 11 juli 2007 12:50 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik haat het pietluttige nagebabbel....laat ik preciezer zijn...nalullen over een aflevering kan op zich wel, maar elke individuele aflevering beoordelen naar jouw maatstaven (wel of niet goed) vind ik azijnzeikers op zijn top.....
Net alsof jouw individuele oordeel invloed heeft op het verloop van de serie en we kijken allemaal net zo hard volgende week weer....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |