quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:35 schreef Janteh het volgende:
zondag nieuwe ep! dus maandag te vinden via de bekende wegen
top serie!
idd ik kon ook geen topic vinden over entourage, vond al vreemd goede serie vreemd ook dat na dat bnn het uitzend niemand echt nieuw in het topic is gekomen.quote:Op maandag 9 april 2007 12:15 schreef Mustard_Man het volgende:
Let's hug it out, bitch.
nieuwe ep gezien net![]()
vince moet ari terugnemen verdulleme, ook al is carla gugino wel geil.
ik zag dit topic in de eerste instantie niet en was al helemaal bezig om er eentje te maken voordat ik opeens toch langs deze kwam.![]()
favo personages: ari, drama en loyd![]()
nu je het zegt, inderdaad al een oud topic met zeer weinig posts. hoe is het mogelijk bij zo'n goede serie.quote:Op maandag 9 april 2007 13:34 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
idd ik kon ook geen topic vinden over entourage, vond al vreemd goede serie vreemd ook dat na dat bnn het uitzend niemand echt nieuw in het topic is gekomen.
Hou vol, want het wordt echt leuker.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:31 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het vooralsnog een beetje tegenvallen, heb 4 afleveringen gekeken. Hier en daar is het wel grappig, maar meer ook niet. De afleveringen duren ook maar 25 minuten, verandert dat in de komende seizoenen?
Ze duren gemiddeld 22 min dus het is al langer. Of was t ;anger?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:31 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het vooralsnog een beetje tegenvallen, heb 4 afleveringen gekeken. Hier en daar is het wel grappig, maar meer ook niet. De afleveringen duren ook maar 25 minuten, verandert dat in de komende seizoenen?
De eerste die ik gemist heb..... kutzonquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:05 schreef Timo20 het volgende:
Aflevering zojuist op Ned. 3 was geweldig![]()
James Cameron
je hebt de verkeerdequote:Op maandag 30 april 2007 13:43 schreef CrookedEye het volgende:
stopt de ep bij jullie ook net bij het gevecht als die kerel you zegt of heb ik alleen de verkeerde download gepakt.
Wat een verrassing, zeer onverwacht.quote:
Dat maakt niet uihuit!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat een verrassing, zeer onverwacht.
Die was idd goed zeg ....quote:Op maandag 21 mei 2007 15:56 schreef brtausi het volgende:
"You will go upstairs and fuck my wife like the superstar you are"![]()
een van de betere afleveringen tot nu toe! Ik heb deze nu al zo'n 4 keer gezien, en hij blijft geweldig!quote:Op maandag 23 april 2007 11:55 schreef bob1234 het volgende:
fantastisch hoe ari die gast ontsloeg zat echt zo hard te lachen![]()
Get the fuck out
![]()
super tochquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:53 schreef Kokstra het volgende:
Damn die Drama is wel gelijk weer heel sneu bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |