Sla net de veronica gids open zie ik entourage staan, staat er een of ander lullig kut stukje over in over wie een cameo heeft in de serie, overigens heel veel sterren hebben dat gedaan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
BNN zendt vanaf zaterdag 6 januari de Amerikaanse serie Entourage uit op Nederland 3 (19.55 tot 20.25 uur). De jongerenomroep brengt voorlopig de eerste twee seizoenen van de HBO-serie op de buis.
Die aflevering is goed idd, vooral als die vraagt of er nog xbox guys zijn en zie je turtle zo kijken van nee. Veder leuk is met dat huis en vincent maar niet door hebben dat het huis eenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:05 schreef bob1234 het volgende:
Cameos zijn altijd leuk, vooral die met Bob Saget
zin in maart waneer de rest van seizoen 3 komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Veni, vidi, vici."
Als je dit al leuk vond, komt het goed. Het wordt namelijk beter en beter. In seizoen 2 is het helemaal top.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:04 schreef Liejannuh het volgende:
Gezien dus. Was dit echt de eerste aflevering? Ik had het gevoel alsof ik er een beetje middenin viel.
Wel leuk trouwens.
Kijk, dat is mooi, want BNN heeft de eerste 2 seizoenen aangekocht.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Als je dit al leuk vond, komt het goed. Het wordt namelijk beter en beter. In seizoen 2 is het helemaal top.
Joh, dat wordt toch 3 keer per week herhaald?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Recht tegenover X Factor..beetje jammer!
Vond je het niks?quote:
Je bent een week te laatquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:00 schreef Aventura het volgende:
Goed nieuws, deze serie wordt in NL uitgezonden. Vanaf aankomende zaterdag op Nederland 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |