Ze moeten allebei eens een keer een fikse sanctie krijgen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:21 schreef regenworm het volgende:
ingrid loopt duidelijk te smoezen met joost.
Die moet straks maar eens flink anaal gepakt worden kutwijf
Dat was ook het eerste wat ik zei.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:18 schreef CartWOman het volgende:
Nadeel van het weer binnen mogen roken is dat de rokers cq. het roddelclubje zich niet meer buiten afzondert om te stoken.
Ik verheug me echt op Chantal die over de percentages gaat beginnen.![]()
Deze dag zal ik niet gauw vergeten neequote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:22 schreef Day het volgende:
Het enige waar ik nog op hoop is dat ze weer een zwaar rantsoen krijgen en dat Joost dan dood gaat van de honger!
weet het niet meer met die bank.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We kunnen alleen maar hopen dat hij volgende keer aan de beurt is Scan..... Tenzij hij tegenover Ingrid zit natuurlijk, dan zou hij zomaar de bank wéér kunnen overleven...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is alleen maar leuk om te zien het heeft geen invloed op het spel.
De volgende keer gaat de keuze van BB eruit maar niet van de beller.
Ik hoop dat je cynisch was/bent?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Deze dag zal ik niet gauw vergeten nee![]()
![]()
Mooi scenarioquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We kunnen alleen maar hopen dat hij volgende keer aan de beurt is Scan..... Tenzij hij tegenover Ingrid zit natuurlijk, dan zou hij zomaar de bank wéér kunnen overleven...
ach.. dat wil ik dan wel even doenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:21 schreef regenworm het volgende:
ingrid loopt duidelijk te smoezen met joost.
Die moet straks maar eens flink anaal gepakt worden kutwijf
same here...hele avond is verknald door die mokumse lul en dat kuttalpaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je cynisch was/bent?
Dat Tanja eruit is, is misschien leuk... maar zelfs dat maakt de rest voor geen meter goed.
En dan te bedenken dat ik me hier enorm op heb zitten verheugen sinds een paar dagen
Nou idd. Maar ze werd toch ook al min of meer gedwongen om er pas donderdag uit te gaan? Ze had gisteren eigenlijk al gekund.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:23 schreef flugeltje het volgende:
Tanja had dus eigenlijk een dagje of 2 later met haar nieuws moeten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |