Yep, gewoon de auto die jij het beste vind in alle opzichten tussen deze 4quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:44 schreef M5 het volgende:
Mijn stem staat. De Lambo of course. Die heeft imo het totaal pakket, looks en prestaties. Misschien de topper wat betreft prestaties maar 't gaat om het totale plaatje toch?
Ja dat wilde ik er wel bij zetten. Maar ik weet niet precies hoe lang iedereen nodig heeft om te stemmen. Dus voor de eerste ronde wilde ik even afwachten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:48 schreef M5 het volgende:
Btw, misschien ff handig om te melden hoe lang je kunt stemmen?
Dit moment???quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:56 schreef babba het volgende:
Bugatti Veyron [afbeelding]
Zeer mooie auto en ook nog eens de snelste productiewagen van dit moment
Uhm hij is dus nu wel in productiequote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit moment???
Ik kan het gemist hebben hoor; maar volgens mij is heel die bolide nog niet eens in productie?!
Ja ik zie het, stom zal het meteen veranderen. Het is idd van 60 mph naar 100 km/hquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:32 schreef M5 het volgende:
ik zie dat de 0-60 tijden niet de 0-60 km/h tijden zijn maar de 0-100 km/h (foutje bij het omzetten van MPH naar km/h denk ik)
0-100 km/h voor de Veyron is 2.5 sec.
Die bugatti heeft ook 4wd en is loodzwaarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:59 schreef ThaFreak het volgende:
bugatti![]()
een echte supercar, topprestaties, luxe en looks (imo), iedere dag in te rijden!
lambo, het net niet wezen van een supercar......tis geen echte lambo meer, te zwaar, 4wd......
maserati, te onhandelbaar om een echte supercar te zijn.....meer een raceauto voor op de weg
merc,te lelijk voor woorden (imo)
De FXX heeft niet de zelfde motor als een Enzo/MC 12, daarnaast is dat ding niet streetlegal dus dan kun je veel meer Pk's winnen. De motor zal er wel op gebaseerd zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:35 schreef flyguy het volgende:
Maserati gestemd. Samen met de clk-dtm de meest op race georienteerde van het stel. Uit het blok valt nog veel meer vermogen te halen, zoals blijkt uit de enzo en de FXX. En het is een RWD Italiaan
Volgens mij was het blok van de FXX een opgeboord/opgefokt blok van de enzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:24 schreef M5 het volgende:
[..]
De FXX heeft niet de zelfde motor als een Enzo/MC 12, daarnaast is dat ding niet streetlegal dus dan kun je veel meer Pk's winnen. De motor zal er wel op gebaseerd zijn.
ja, dat dacht ik wel.. dus is het niet dezelfde motor, maar er wel opgebaseerd zoals ik al zei.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:57 schreef flyguy het volgende:
[..]
Volgens mij was het blok van de FXX een opgeboord/opgefokt blok van de enzo![]()
Heb te toevallig slag en boring van de FFX? blok hoek zegt niet alles.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:05 schreef jacco het volgende:
Ferrari FFXEngine: 65º V 12 Engine Location: Mid , longitudinally mounted Displacement: 6.262 liter / 382.1 cu in Valvetrain: 4 valves / cylinder, DOHC Fuel feed: Bosch Fuel injection Aspiration: Naturally Aspirated
Ferrari EnzoEngine: 65º V 12 Engine Location: Mid , longitudinally mounted Displacement: 5.998 liter / 366 cu in Valvetrain: 4 valves / cylinder, DOHC Fuel feed: Bosch Motronic ME7 Fuel injection Aspiration: Naturally Aspirated
Het is in feite dus wel dezelfde motor, hij is alleen idd opgeboord. Maar dat maakt de motor niet anders hij is in de basis hetzelfde. Hij heeft wel een andere versnellingsbak als de Enzo.
Slag en boring van de Enzo is: slag 92.0 mm boring 75.2 mm van de FFX is onbekend. Maar de basis van een blok is hetzelfde. De inhoud word natuurlijk wel vergroot maar er word niet een compleet nieuw motorblok ontwikkeld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:17 schreef M5 het volgende:
[..]
Heb te toevallig slag en boring van de FFX? blok hoek zegt niet alles.
't is maar wat je de zelfde motor noemt. Anders heeft een GolfIV 1.6 ook de zelfde motor als een Golf IV 1.8.
Maar laten we het bij de supercar challenge houden.
Mooi verwoordquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:36 schreef Argento het volgende:
De Bugatti. Een monument van techniek, verpakt in een monument van totale wansmaak. Eigenlijk een heerlijke auto, want zo fantastisch politiek incorrect. Misschien daarom wel dé belichaming van de hedendaagse supercar.
samenvatting: masterjoost87 heeft geen cent verstand van de historie van bepaalde merken, heeft zo hier en daar een klokje gehoord, maar weet niet eens wat een klepel is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:19 schreef masterjoost87 het volgende:
murcielago, omdat alleen die auto voortkomt uit een echt sportwagenmerk (maserati ook wel maar die vind ik gewoon oerlelijk en dat is voorwaarde 1 voor een supercar..) mercedes en bugatti zijn gewoon commerciele prestigeprojecten..
Bovendien is de murcielage een van de mooiste auto's die ik ooit heb gezien
Ik denk dat de poll in de volgende ronde beter bovenaan kan. Internetters zijn lui.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:31 schreef Hugster het volgende:
aantal stemmen valt me echt zwaar tegenKOM OP LURKERS!!! STEMMEN MET DIE HANDEL!!
Bugatti heeft toch helemaal geen historie dit is het 2emodel bugattiquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
samenvatting: masterjoost87 heeft geen cent verstand van de historie van bepaalde merken, heeft zo hier en daar een klokje gehoord, maar weet niet eens wat een klepel is.
Om deze reply wat kracht bij te zetten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
samenvatting: masterjoost87 heeft geen cent verstand van de historie van bepaalde merken, heeft zo hier en daar een klokje gehoord, maar weet niet eens wat een klepel is.
iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
samenvatting: masterjoost87 heeft geen cent verstand van de historie van bepaalde merken, heeft zo hier en daar een klokje gehoord, maar weet niet eens wat een klepel is.
Wat dacht je van de Type 35 Bugatti die al 20 jaar eerder rond reedquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:55 schreef jacco het volgende:
[..]
Om deze reply wat kracht bij te zetten.
Een racende Maserati 4CLT/48 die al in 1948 op een racebaan te vinden was.
[afbeelding]
iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:54 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Bugatti heeft toch helemaal geen historie dit is het 2emodel bugatti
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
idd
Begonnen met de EB110 als aller eerste auto, en nu volledig overgenomen door VW en daar is dit commeciele prul uitgekomen
De Murcielago is tenminste een volbloed Lamborghini, net als de Gallardo, heeft VAG helemaal niets mee te maken
wat hij zegt, puur om de looks..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:14 schreef Chokeme het volgende:
Poll: Welke auto gaat door naar de volgende ronde?
Je hebt gestemd op: 2002 Lamborghini Murcielago
Wel een beetje saai om alleen naar het uiterlijk te kijken maar heb ik hier wel gedaan. Die CLK en Maserati stralen niet echt wat kwaads uit IMHO, en die Veyron is echt een walgelijk gedrocht
geen problemen mee, ervaring leert wel dat een sticky topic minder vaak bekeken wordt dan een normaal topic wat regelmatig omhoog wordt gekicked......quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:04 schreef jacco het volgende:
Miischien is het een idee om hem sticky te maken.
Mods reactie please
die clk niets kwaads ? Volgens mij komen ze niet kwaderquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:14 schreef Chokeme het volgende:
Poll: Welke auto gaat door naar de volgende ronde?
Je hebt gestemd op: 2002 Lamborghini Murcielago
Wel een beetje saai om alleen naar het uiterlijk te kijken maar heb ik hier wel gedaan. Die CLK en Maserati stralen niet echt wat kwaads uit IMHO, en die Veyron is echt een walgelijk gedrocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |