Nou zegquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:25 schreef teamlead het volgende:gedenkwaardige dag vandaag.... op naar de live
19:34 overigens
ouders van tanja net bij NSE.. mama-zeug vond dat dochterlief de rotzooi van anderen opruimdeWelke BB heeft zij gezien?
Weet je dat heel zeker?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:16 schreef cuall het volgende:
19.31 uur
Ze zeiden ook wel iets te cynisch dat ze nu weer door pap's en mam's verzorgd kon worden en wel alle aandacht zou krijgen..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:25 schreef teamlead het volgende:gedenkwaardige dag vandaag.... op naar de live
19:34 overigens
ouders van tanja net bij NSE.. mama-zeug vond dat dochterlief de rotzooi van anderen opruimdeWelke BB heeft zij gezien?
Neen, alleen er na van 21.35 tot 22.00, maar dat is niet echt grappig, 1 grote buffershow...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:29 schreef Arcee het volgende:
Is de live-uitzending ook online te zien?
www.talpa.tv/html/popup.htmlquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:29 schreef Arcee het volgende:
Is de live-uitzending ook online te zien?
Stressquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:35 schreef kissa het volgende:
Allemachtig, wat zit Joost onder de pukkels![]()
vooral als ze over tien minuten laten zien dat ie Menno zwartmaaktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:37 schreef teamlead het volgende:
" joost stelt menno gerust"
wedden dat ie daar spijt van heeft?
Met het IQ van Regilio Tuur. Iedere opdracht beginnen ze zonder een plan en halverwegen komen ze er achter dat ze er toch beter een systeem in hadden kunnen brengen.quote:
inderdaad, voor mij is Joost definitief door de mand gevallen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:44 schreef teamlead het volgende:
zegt joost nu echt "van mij mag het" ??? terwijl hij daarna liep te zeiken als de eerste de beste randmongool dat menno idd doorgegaan is???![]()
![]()
Inderdaad! Dat zou een hele goede zet zijn als ze dit even laten zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Yes, Joost wordt ontmaskerd.... ze hebben het er toch over gehad en het "Ja van mij mag het" is echt dodelijk
laat ze dit vanavond even laten zien in het huis
dat vind ik zelfs nog achterbakser dan de reactie van die lelijke stoephoerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:44 schreef flugeltje het volgende:
Joost WIST dus gewoon dat Menno door zou gaan
Hallo, heb jij stront in je ogen. Hij heeft het er echt met Joost over gehad hoor dus helemaal stiekem heeft ie niks gedaan en ik denk dat ik precies hetzelfde gedaan zou hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:45 schreef riri het volgende:
wat een engerd die menno.....![]()
![]()
![]()
dat binnensmondse praten van hem,die hoopt zo snel mogelijk dat Rob eruit moet zodat hij de leiding kan nemen
iemand die in zijn eentje die zakjes gaat vullen,die wil wel erg graag bij BB in een goed blaadje komen en dan dat buiten medeweten van de rest
hij naait gewoon de groep
hij is de enige van dat stelletje die niet te lui is om wat te doen... de rest (met rob voorop) is een stelletje lamstralen dat wat mij betreft per onmiddelijk op water en brood gezet mag wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:45 schreef riri het volgende:
![]()
![]()
dat binnensmondse praten van hem,die hoopt zo snel mogelijk dat Rob eruit moet zodat hij de leiding kan nemen
iemand die in zijn eentje die zakjes gaat vullen,die wil wel erg graag bij BB in een goed blaadje komen en dan dat buiten medeweten van de rest
Ik geef hem geen ongelijk, hij speelt het spel wel, inzet betekent toch dat je 4 Ton niet heeeeel gewoon vindt.......het lijkt wel of ze die poen voor niks willen hebben......het is GVD wel ff bijna een oude Miljoen he, waar we over lullenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:45 schreef riri het volgende:
![]()
![]()
Ik wist het wel...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:44 schreef flugeltje het volgende:
Joost WIST dus gewoon dat Menno door zou gaan
Nee dan nog doen ze geen flikkerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:49 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben daar de hele dag geen flikker te doen en als ze een opdracht krijgen zijn ze te lam om hem goed uit te voeren....
Zou wel een leuke sanctie zijn. Voor elke mislukte opdracht gaat er 25.000 Euro van de pot af... moet je eens opletten hoe hard iedereen ineens werkt....
Alsof de rest beter is. Het zijn allemaal holtorrenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:47 schreef Olio het volgende:
Gadverdamme die Menno.
Smerig gewoon, puntjes scoren voor vanavond, bah.
Spoor jij wel helemaal?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hallo, heb jij stront in je ogen. Hij heeft het er echt met Joost over gehad hoor dus helemaal stiekem heeft ie niks gedaan en ik denk dat ik precies hetzelfde gedaan zou hebben
Nee........ de kop van Rob als hij hoort dat Menno door zijn inzet wordt vrijgesteld van de exitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:51 schreef Sanne het volgende:
Laat Nathalie er maar uit gaan straks, ik wil die verongelijkte kop graag zien.
En dan Ralph bij de poort met brandweerhelm op.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:51 schreef CartWOman het volgende:
Hopelijk geen positieve airtime voor Rob meer... alleen die verlopen kop mag in beeld wmb.
Naat nog niks, die zal wel vertrekken straks.
Nâh, ik heb tot 04.15 naar dat infantiele geluid van Naar zitten luisteren en daarom slecht geslapen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:50 schreef Gigageil het volgende:
alvast wennen aan irritatieloos TV kijken![]()
![]()
![]()
Klopt!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:51 schreef misterDre het volgende:
[..]
Alsof de rest beter is. Het zijn allemaal holtorren![]()
Als dat binnensmonds was dan praat ik ook binnensmondsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:51 schreef riri het volgende:
[..]
Spoor jij wel helemaal?
Midden in de nacht aan één medebewoner zoiets binnensmonds meedelen en de anderen achter de rug om naaien....dat is wat Menno doet.
Die lag er bij mij binnen de kortste tijd uit
De rest had besloten te gaan slapen. Joost zág 'm de bonenkamer ingaan, en binnensmonds was het ook niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:51 schreef riri het volgende:
[..]
Spoor jij wel helemaal?
Midden in de nacht aan één medebewoner zoiets binnensmonds meedelen en de anderen achter de rug om naaien....dat is wat Menno doet.
Die lag er bij mij binnen de kortste tijd uit
De meest nietszeggende idd en haar gezicht bij haar nominatie was al goud waard.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:51 schreef Sanne het volgende:
Laat Nathalie er maar uit gaan straks, ik wil die verongelijkte kop graag zien.
En dan Ralph bij de poort met brandweerhelm op.
Neeeeeee!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:53 schreef Zw0rld het volgende:
Als ze nou een week GEEN eten krijgen?
Moet je nagaan dat je iemand zo gaat noemen dan weet je dus waarom hij dat zo graag deed in zijn eentje of heb je dat nog niet door?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:45 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
SuperMenno met de juiste instelling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |