quote:Op donderdag 24 november 2005 15:38 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Koel, thanks voor de info Iba.
Op gitaarnet gevonden: http://www.ultimate-guitar.com/forum/showthread.php?t=284970&page=1&pp=20
Heil Gibson
OMGquote:Op donderdag 24 november 2005 15:38 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Op gitaarnet gevonden: http://www.ultimate-guitar.com/forum/showthread.php?t=284970&page=1&pp=20
Heil Gibson
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:07 schreef Jorikjet het volgende:
maar als ik er 6 had verkocht ik ze en kocht ik een mooie fender telecaster en versterker!
Die vent is nog achterlijker dan Gibson. Ga het ff op internet zetten, ja dan zal Gibson er niet achter komenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:38 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Heil Gibson
Een mooie versterker, check. Pedaaltjes, eventueel. Maar een gitaar met een handvat?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:46 schreef NiteSpeed het volgende:
Dan zou ik toch echt een JEM 555 in het wit kopen. Plus een mooie versterker en wat pedaaltjes.
Wordquote:
alsof die het hele internet gaan afstruinen om hun 6 gitaartjes te traceren...quote:Op donderdag 24 november 2005 22:15 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Die vent is nog achterlijker dan Gibson. Ga het ff op internet zetten, ja dan zal Gibson er niet achter komen![]()
tja, ze zijn niet de mooiste, en handvat is ook niet echt me ding, maar ze spelen echt super!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een mooie versterker, check. Pedaaltjes, eventueel. Maar een gitaar met een handvat?.
Ik zou ze ook gewoon terugsturen. Wat moet je nou met 6 SG's? En misschien word je nog wel beloond voor je eerlijkheid. Met een setje Gibson-plectrums ofzoquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:41 schreef Fixxxer het volgende:
Niet het hele internet maar gitaristen komen wel eens toevallig op een gitaristensite he... En al is het niet eens direct een medewerker van gibson -> the word goes quick.
6 gibsonplectrumsquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:12 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik zou ze ook gewoon terugsturen. Wat moet je nou met 6 SG's? En misschien word je nog wel beloond voor je eerlijkheid. Met een setje Gibson-plectrums ofzo![]()
het was nog leuker geweest als hij 6 verschillende Gibsons had gekregen!quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:36 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
6 gibsonplectrums![]()
misschien sturen ze er dan wel per ongeluk 36
Ja, is ook eigenlijk waar jullie op gehoopt haddenhe met die gibsons. (ik niet, dan was de kans kleiner geweest dat ik mijn vriendschapsbanden eens ten volle kon uitbuiten dan wanneer je 6 dezelfde had.)quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
het was nog leuker geweest als hij 6 verschillende Gibsons had gekregen!
Dat zou ik wel denken, zo'n SG Standard is nog een van de goedkopere Gibsons.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
het was nog leuker geweest als hij 6 verschillende Gibsons had gekregen!
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:10 schreef Jorikjet het volgende:
hiep hoi ik ga een fuzz factory maken! maar dan met een grotere behuizing want zo klein vind ik maar niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |