Die hebben wij voor het meerendeel ook in de eredivisie hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:27 schreef Yeahinho het volgende:
Inderdaad. Ik moet er niet aan denken om met dit zooitje de eredivisie in te moeten.
En die uitwedstrijden zonder combi's bevallen me wel.
In de breedte te zwak waarschijnlijk...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:34 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik tip BV Veendam. Qua potentieel moet het kunnen, goede ploeg uit een nog mooiere provincie...
Zijn de andere ploegen zo sterk in de breedte? Ze worden eigenlijk nooit weggespeeld en hebben zelfs veelal de meeste kansen (vooal thuis). Als ze die gaan benutten hebben ze best een kans.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In de breedte te zwak waarschijnlijk...
Met de stelling Veendam kan hoger staan met deze selectie kan ik het nog eens zijn, maar kampioenskandidaat gaat mij ook (veel) te ver.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Moet je beter analyseren.
Denk eens na, ze staan 15 punten achter op de koploper... Zelfs als ze vanaf nu alles winnen zou het nog krap worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Moet je beter analyseren.
Braytonquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Mindlight, vertel eens wat over Buikema?
Enne, veel plezier met Brighton he...
Nu gaan ze ongetwijfeld kampioen worden!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
En Mile Krstev heeft een vast contract gekregen bij Veendam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |