moppenquote:
poerenquote:
smerenquote:
remisequote:
mietjequote:
tuitjequote:
Yessh.... Ps verslagenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
tuitje
En diepost was een edit post, ik was te laat met mijn woord
quote:
?quote:
ruitjequote:
Ruiterquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ruitje
Neuh, aai over je koppie
torrenquote:
quote:
Je mag een te late post niet veranderen in een post die optijd lijkt te zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:21 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt
Je moet dan ook prioriteiten stellenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:23 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
virusscannen en ditte gaat niet te gelijk
ottersquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef PrintScreen het volgende:
[kotter]
Doe eens terugscrollen jij
Door de rare edit van Crashcat kunnen we nu idd net zogoed verder gaanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:25 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
otters
niesoseure mensen, spelen.
streepquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Door de rare edit van Crashcat kunnen we nu idd net zogoed verder gaan
stereo
Niet voor torren maar wel voor router dat je eerst had gequootquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:28 schreef Crashcat het volgende:
was niet te laat.. voor Torren, geloof ik o.O
sproetquote:
Je hebt me ontdekt, voor een keertje. Wacht wel weer even to 3 uur 's nachtsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet voor torren maar wel voor router dat je eerst had gequoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |