Kanker.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:35 schreef PrintScreen het volgende:
Laatste woord uit de vorige reeks was Tanker
Ja, gezellie wel.quote:
Kwam er ook niet echt vaak, ik zat meer in de Nachtbarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kanker.
[..]
Ja, gezellie wel.
Hoewel ik er vooral stats postte.
akkersquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:57 schreef ---Mickey--- het volgende:
kraker
Daar heb ik volgens mij helemaal nooit gepost.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kwam er ook niet echt vaak, ik zat meer in de Nachtbar
wakkerquote:
Kakkerquote:
kalkerquote:
Van daar ken ik Bengel en D.Rosequote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar heb ik volgens mij helemaal nooit gepost.
kolkerquote:
Ja, ik wist wel dat B. daar postte.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:10 schreef PrintScreen het volgende:
Van daar ken ik Bengel en D.Rose
Wa's dat?quote:
Dat is iemand die kolkt.quote:
Da's waar!quote:
milderquote:
luiderquote:
duimerquote:
duimenquote:
duinenquote:
duikenquote:
fuikenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:22 schreef Sammy_Klebold het volgende:
kuiken
keukenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:22 schreef Sammy_Klebold het volgende:
kuiken
fikkenquote:
jou hoor, lieverdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:28 schreef PrintScreen het volgende:
Sammy_Klebold zou je willen quoten please?
tikkenquote:
Thanksquote:
Tikkelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
tikken
* * PrintScreen eten is
Het laatste juiste woord was...kietelquote:
Tepelsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:52 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Het laatste juiste woord was...kietel
ketels
stapelquote:
spelenquote:
liepenquote:
genietquote:
tengerquote:
rangenquote:
ganzenquote:
zangerquote:
gezwamquote:
damwegquote:
domwegquote:
gemoedquote:
morgenquote:
Ja, sorry, lette even niet opquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We zijn bij gemoed
Hayder zijn woord kon niet eens
Dat zal altijd zo blijven, veel mensen nemen niet eens de moeite om de OP te lezen en weten dus ook niet dat het zo zeer verwarrend kan werkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, sorry, lette even niet op
(en er zitten er nu een paar die ook wat beter moeten opletten nadat ze gepost hebben)
je moet van het woord dat de vorige poster had één letter veranderen en dan een ander woord makenquote:
Lees de OP anders eerst ffquote:
zorgenquote:
borgenquote:
Yepz, niet meer en niet minderquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:32 schreef hayder het volgende:
ik snap het 1 letter veranderen
gezondquote:
Nu nog het offtopic in subtekst en we zijn erquote:
gonzenquote:
zingenquote:
ginderquote:
raggenquote:
strengquote:
springquote:
sproetquote:
streepquote:
stenenquote:
lengtequote:
grenenquote:
quote:
Is dat niet met een d?quote:
neringquote:
vragenquote:
vergatquote:
raggenquote:
darmenquote:
moppenquote:
poerenquote:
smerenquote:
remisequote:
mietjequote:
tuitjequote:
Yessh.... Ps verslagenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
tuitje
En diepost was een edit post, ik was te laat met mijn woord
quote:
?quote:
ruitjequote:
Ruiterquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ruitje
Neuh, aai over je koppie
torrenquote:
quote:
Je mag een te late post niet veranderen in een post die optijd lijkt te zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:21 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt
Je moet dan ook prioriteiten stellenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:23 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
virusscannen en ditte gaat niet te gelijk
ottersquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef PrintScreen het volgende:
[kotter]
Doe eens terugscrollen jij
Door de rare edit van Crashcat kunnen we nu idd net zogoed verder gaanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:25 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
otters
niesoseure mensen, spelen.
streepquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Door de rare edit van Crashcat kunnen we nu idd net zogoed verder gaan
stereo
Niet voor torren maar wel voor router dat je eerst had gequootquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:28 schreef Crashcat het volgende:
was niet te laat.. voor Torren, geloof ik o.O
sproetquote:
Je hebt me ontdekt, voor een keertje. Wacht wel weer even to 3 uur 's nachtsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet voor torren maar wel voor router dat je eerst had gequoot
potterquote:
Lieverd ik heb geen ban meer dus ik hang hier ook nog ff rondquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:37 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Je hebt me ontdekt, voor een keertje. Wacht wel weer even to 3 uur 's nachts![]()
postenquote:
En dan ben je 9 van de 10 keer te laat met je post die je dan weer moet gaan editten enzoquote:
stekenquote:
quote:
restenquote:
stokenquote:
kosterquote:
korterquote:
Kanariesquote:
Maar ff verder met de laatste serieuze:quote:
Talentquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:46 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Ballet
Palmenquote:
gelaatquote:
gastjequote:
gestapquote:
haspelquote:
hemelsquote:
sleperquote:
spugenquote:
geniesquote:
gerendquote:
dadersquote: