M'n zusje is vrij donkergeoriënteerd. ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:42 schreef Svensational het volgende:
Jullie hele familie geilt op mocro's en negro's he!
Zeiksnolquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:44 schreef BVO het volgende:
Le-zen..
Of bedoel je dat je het antwoord niet weet?.
Volgens mij heeft dit hier niets mee te maken, maar ik weet wel dat HJ (geloof ik) tijdens een van de uitzendingen zei dat hij zijn stem wel goed vond, maar dat hij verbaasd was dat hij de timing van een blanke had.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:38 schreef BVO het volgende:
Wat gaf HJ als belangrijkste reden voor zijn falen na Idols?
nou dat zou toch opvallend zijn, of niet dan?quote:
quote:David: 'lekker ding' - "Van David hebben we nooit meer iets gehoord. Jammer. Hij had een aardige stem en een goede uitstraling. Waarschijnlijk had hij wat te weinig inhoud. Je hoeft als popidool niet hyperintelligent te zijn, maar je moet wel iets weten. Een artiest moet ook eens een krant lezen. Dat deed David dus niet."
Baby I love youquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:07 schreef LeBeau het volgende:
ik heb echt geen idee wat er tot nu toe allemaal gevraagd is, dus als deze al gesteld is mag je hem negeren.
Om bij David te blijven: hoe heette zijn gruwelijk geflopte eerste single?
Nope.quote:
Ik heb het al opgezocht, dus ik mag het niet meer zeggenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nope.![]()
Een hind bedenken is ook een beetje moeilijk... um, het heeft iets met verplaatsen te maken?
Dat was Elisaar.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Run to you?
Volgens mij was dat het inderdaad. Was het geen cover van Craig David?quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Walking Away.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij was dat het inderdaad. Was het geen cover van Craig David?
Had die een single uitgebracht?quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:26 schreef BVO het volgende:
Dat was Elisaar.
Dat zong ze bij de auditie.quote:
Die zat in de derde.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik weet niet eens wie er in de eerste workshops zaten..
Elisaar?
Kostian, toch?quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:49 schreef BVO het volgende:
Wie zong er in diezelfde workshop I believe I can fly van R. Kelly?
HeaRt_woRm +1quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:08 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Maickel
quote:
1: Marco Borsatoquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:04 schreef BVO het volgende:
Van welke artiesten kregen de deelnemers aan Idols 2 een workshop?
In de juiste volgorde wil ik ze hebben..
sbientje+1quote:
Hahahahah. Kut, dat is nog waar ook.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:52 schreef Svensational het volgende:
Wat hebben Alice en Tom met elkaar gemeen?
Blu Cantrell, "Hit 'em up style"quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:59 schreef BVO het volgende:
Weet er dan ook iemand wat Sharon tijdens de wildcardronde zong en van wie dat nummer is?
Maak daar maar jamai met Let's get loud van Jennifer Lopez van.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:30 schreef BVO het volgende:
David met Call on you my friend van ???.
Get Here van Oleta Adams en How Will I Know van Whitney Houston?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:06 schreef BVO het volgende:
Ik was vrij snel ja..
Welke 2 nummers waren door het publiek voor Hind gekozen?
LeBeau +1quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:43 schreef LeBeau het volgende:
How Will I Know van Whitney Houston en Heaven van Do.
Ja, ik heb hem in het kader van Sinterklaas laten pimpen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:42 schreef sbientje het volgende:
ehm... BVO? jouw usericon is in een zwarte piet veranderd. Ik zeg het maar even ...
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:59 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ilse de Lange - beyond gracity
*kuch*kuch*quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:59 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ilse de Lange - beyond gravity
Ik wilde het niet te moeilijk maken met iets obscuurs, en ook niet te makkelijk. Dan maar een wat uitgebreidere vraag. En die knul is Tom Welling uit Smallville.quote:Op donderdag 3 november 2005 08:25 schreef sbientje het volgende:
das een 3dubbele combi vraag.. en wie is die knul uit jouw avater? of ben je het zelf?![]()
Je bent een beetje in de war, maar wel op de goede weg.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:30 schreef Tania18 het volgende:
Ik zou zeggen Charlotte met Jim en Dewi met Jamai (maar ik weet niet of die uit de 3e workshop zijn). Dewi zong Christina Aguilera met How come you don't call me (ofzoiets) en wat Charlotte zong.. geen idee
Tialda had bij Idols 2 nog steeds een relatie met die gozer, dus echt kortstondig zou ik dat niet noemen. Dewi klopt, maar ik zou toch nog even naar het antwoord van Tania kijken.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:16 schreef BVO het volgende:
Dewi met Jamai, ze zong How Come You Don't Call Me en Tialda had er ook eentje, zong ook iets van Alicia Keys toch?
Noem anders de andere zeven ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:41 schreef Svensational het volgende:
Oh wacht, het kan ook Jamai geweest zijn...
Ik was juist blij dat er eindelijk weer eens een vraag bij zat die ik wél wistquote:
Mij dunkt van niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:45 schreef Cee het volgende:
Nee! Pelcher!
Allebei fout. Bij Big Band ging het tussen Marlies en Maud en keuze van de jury. De week daarvoor ging Irma eruit (dat was de party-ronde), en toen ging het tussen Irma en weer Maud.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:23 schreef Cee het volgende:
2 keer, bij de voorlaatste show en de show daarvoor? Wat waren de thema's ook alweer, hmmm. Keuze van de jury en Big Band?
quote:"Je bent een echte showman, maar je weet het liedje zowat te verkrachten". zegt Eric waarna hij de hiee's en hoeee's na doet die hij bedoelt.
+1 BVOquote:Op zondag 6 november 2005 23:13 schreef BVO het volgende:
Afscheid van Xander de Buisonjé..
Neeeeeeeeeneeeeeneeeeheeeeeeeee Je hoeeeeeeeeeeft niet te gaaaaan schaaahaaaaat. Neeeeeeeeeeeeeeeee.
quote:Op maandag 7 november 2005 09:34 schreef sbientje het volgende:
this is how we do it, van montell jordan?
*grijpt in...*quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Die zat in de derde..
Anne, die was het..
Dat is snelquote:Op donderdag 10 november 2005 19:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij had zo'n polsbandje om met regenboogkleuren (= homosymbool).
Tania18 +1quote:Op donderdag 10 november 2005 19:40 schreef Tania18 het volgende:
In ieder geval Di-rect en Kane. Volgens mij ook Within Temptation
En, wat vond je ervan?quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:54 schreef BVO het volgende:
Sway.
Nee, het ging erom dat diegene in een vorige uitzending gezegd had geen ondergoed aan te hebben toen ofzo.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:09 schreef Tania18 het volgende:
Het logische antwoord lijkt me Marlies (ivm de foto's), maar dat zal wel niet
Prono, hoe/wat/waar?
quote:schatje: Hij werd wel een beetje in de zeik genomen, vooral door Reinout die vroeg of ie nu wel een onderbroek aanhad.
quote:Tania18: JA dat was ik alweer vergeten! Dat was echt belachelijk..achterlijke Arnie
Je liep behoorlijk op hem te soppen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik kan me er echt helemaal niks meer van herinneren![]()
Achquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Je liep behoorlijk op hem te soppen..
Hij had wel nogal een grote voorhoofd. Eigenlijk nog groter dat het rest van zijn gezichtquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, wel pukkeltjes, maar dat was niet het opvallende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |