Zitten ze allemaal op de bank vanavond... uitzending begint... heee waar is Tanja eigelijk? Is ze al wegquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:53 schreef stil het volgende:
[..]
Hummie heeft als verassing dat ze nu het huis al uit mag.
Zolang in die uitslagen Rob maar vertrektquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De uitslagen die ik zie zet ik niet meer online (wil niet dat iemand z'n baan kwijtraakt).
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De uitslagen die ik zie zet ik niet meer online (wil niet dat iemand z'n baan kwijtraakt).
Hoe durft-ie! Nog een smet op Tanja's kraamtijd! Je wilt toch in de tuin kunnen genieten van die ooievaar die daar speciaal voor jou is neergezet. Dat je al weken loopt te roepen dat je weg wilt is vol-sla-gen irrelevant. Nu wordt ze weer op haar naderende exit gewezen, wat natuurlijk die kraamtijd weer extra kut maaktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:38 schreef Foreverblue het volgende:
Joost wil heel graag Tanja weg hebben en ruimt de ooievaar maar alvast op...
[afbeelding]
Inderdaad, dat alles roept ie op. Het was echt vreselijk. Uiteraard kaartte hij zelf het onderwerp Menno aan, om even heel theatraal te vertellen wat-ie allemaal wel niet gezegd had tegen hem, over die bril etc. Gaf nb nog toe dat ie een beetje overdreef. Maar erg vond ik dat iedereen aan zijn lippen hing, Chantal, Ingrid, Joost, Roel... t was vreselijk. Mijn bb-dieptepunt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:42 schreef muizemeis het volgende:
[..]
op de streams bedoel je?? nee kijk helaas bijna nooit streams
alhoewel helaas, als ik jou zo hoor heb ik weinig gemist... ik kan rob meestal niet aanhoren, tenenkrommend, haar-in-nek-omhoog-gaat-staan, smerige, huichelachtige intrigant
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hoe durft-ie! Nog een smet op Tanja's kraamtijd! Je wilt toch in de tuin kunnen genieten van die ooievaar die daar speciaal voor jou is neergezet. Dat je al weken loopt te roepen dat je weg wilt is vol-sla-gen irrelevant. Nu wordt ze weer op haar naderende exit gewezen, wat natuurlijk die kraamtijd weer extra kut maakt.
chilli con carne lekkerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:59 schreef Art_Core het volgende:
De verrassingsblikken bevatten wortelen, aardappelen en chili con carne.
Gewoon teletekst in de gaten houden, soms komt er iets langsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:57 schreef muizemeis het volgende:
heb jij de telegraaf erop gewezen dat er al iets op teletekst stond??
het is idd. geen vetpot voor 8 personenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:59 schreef Art_Core het volgende:
De verrassingsblikken bevatten wortelen, aardappelen en chili con carne.
Zal je zien dat Nathalie weg moet. Ook goedquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat Rob vertrekt!!
Maar ja....als mensen tijdens de uitzending massaal gaan bellen is er geen pijl op te trekkendan is het afwachten wat de laatste peiling doet. Ik denk steeds aan Linda en durf dus nergens op te hopen
![]()
kan ik op zich ook mee leven hoor.. maar ik wil eerst de kop van chantal zien als menno als eerste hoort dat ie mag blijven en daarna de bek van die manke als hij hoort dat hij moet optyfen..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zal je zien dat Nathalie weg moet. Ook goed
Alles is goed, als Menno maar niet weg moet!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Idd iedereen stemt Menno en vergeet Natte liequote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tanja mag net als Rikkert direct iemand nominerenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:02 schreef Kokstra het volgende:
Misschien staan als verrassing vanavond alle bewoners genomineerd... dat zou wat zijn!
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tanja mag net als Rikkert direct iemand nomineren![]()
Daar zijn ze na die ene keer wel van terug gekomen ja. Naderhand nooit meer zo geweest.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ja dat is wel logisch bij een vrijwillige exit:)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:03 schreef Isabeau het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |