Zat ik mij ook al af te vragen, hoe veel Deuterium dat ding wel niet nodig heeft. Maar zonne-energie vind ik ook heel irritant, je hebt bijna elke keer als je een gebouw neerzet ook wel weer mee energie nodig.quote:Op woensdag 2 november 2005 08:49 schreef Falco het volgende:
Ik speel ook in beide universums, maar in 2 ben ik wel wat meer bezig. Vooralsnog heb ik nog steeds geen schepen gebouwd en blijf ik die mijnen upgraden. Heeft zo'n fusiecentrale trouwens meer voordelen dan een zonne-energie-centrale?
Ik heb het op 4 omdat ik resources even teveel had op een planeet, dan ga je zoiets onderzoeken. Mijnen en de kans je resources te saven is belangrijker dan een hoge spionagetechniek, imhoquote:Op woensdag 2 november 2005 10:27 schreef DaFan het volgende:
In uni 3 word ik echt om de haverklap aangevallen. Ik vind het toch wel netjes dat men nu al spionagetechniek hoog heeft
Nouja ik zou het ws ook wel kunnen hebben maar wil eerst goeie mijnen
Ik maak nu gewoon al mn resources op, lukt wel in drie kwartierquote:Op woensdag 2 november 2005 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het op 4 omdat ik resources even teveel had op een planeet, dan ga je zoiets onderzoeken. Mijnen en de kans je resources te saven is belangrijker dan een hoge spionagetechniek, imho
gewoon een onderzoek starten. Annuleren als hij langs is geweestquote:Op woensdag 2 november 2005 10:39 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik maak nu gewoon al mn resources op, lukt wel in drie kwartier
En bouw er nog een kleine laser bij, kijkt die kerel mooi op zo'n neus![]()
Kan ook maar kheb geen onderzoeken die precies dat nodig hebben, dan hou ik nog 3000 kristal over (Wat ik nu goed kan gebruiken).quote:Op woensdag 2 november 2005 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon een onderzoek starten. Annuleren als hij langs is geweest
Jij hebt je resources nog, hij heeft weinig tot niets
Is dit uni2 of 3 ?quote:Op woensdag 2 november 2005 11:12 schreef DaFan het volgende:
-gevecht-
Alleen als je een Recycler hebt, gaat je niet lukken met een vrachtschip.quote:Deze coördinaten...is dat mijn planeet en kan ik die troep nu met een vrachtschip ophalen?
Ja zoiets had ik ook in gedachtenquote:Op woensdag 2 november 2005 10:14 schreef PPL het volgende:
Ik heb ze wel.
Ooit gebouw toen een fusiecentrale 1 goedkoper ws dan een zonne centrale level 13 of zotes.
Khad ff snel energie nodig.
Nu gebruik is ze voornamenlijk als reserve capaciteit, staan zelden op 100% te draaien.
Uni 3.quote:
Maar als ik dan een recycler heb kan ik alles ophalen, want dat blijft er nu wel liggen toch? En dan gewoon op de coordinaten van mijn planeet?quote:Alleen als je een Recycler hebt, gaat je niet lukken met een vrachtschip.
Ik zou er niet teveel moeite in steken, voordat je die recycler kan maken ben je al heel wat meer kwijt dan het schroot wat nu bij je planeet ligtquote:Op woensdag 2 november 2005 11:41 schreef DaFan het volgende:
[..]
Uni 3.
[..]
Maar als ik dan een recycler heb kan ik alles ophalen, want dat blijft er nu wel liggen toch? En dan gewoon op de coordinaten van mijn planeet?
Ja maar kheb er toch 1 nodig als ik een keer een grote aanval doe, dan zou het zonde zijn om geen recycler mee te brengen.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel moeite in steken, voordat je die recycler kan maken ben je al heel wat meer kwijt dan het schroot wat nu bij je planeet ligt
Vergeet dan niet je recycler van te voren alvast vooruit de sturen.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja maar kheb er toch 1 nodig als ik een keer een grote aanval doe, dan zou het zonde zijn om geen recycler mee te brengen.
Die breng je (nooit!) mee met een aanval, allleen in een golf. Je stuurt je recycle vooruit, want die is trager. Als je vloot (die later vertrokken is) de boel gemold heeft, komen zij aan en pikken de spullen op. Maar in het begin is het redelijk nutteloos om die dingen te hebben, ik zou eerder een goede vloot bouwen.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja maar kheb er toch 1 nodig als ik een keer een grote aanval doe, dan zou het zonde zijn om geen recycler mee te brengen.
Dat is niet de reden:quote:Op woensdag 2 november 2005 12:02 schreef DaFan het volgende:
Ohja anders gaat t vet lang duren voordat die hele fokking vloot er is
Okay tnx voor de uitlegquote:Op woensdag 2 november 2005 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is niet de reden:
een recycler stuur je naar schroot ipv een planeet
Dus als je met recyclers werkt:
- vloot richting planeet
- recycler richting schroot met dezelfde coordinaten als de planeet
Het is maar dat je het weet.quote:Bundy [x:xxx:x](fubar alllianties) val hem nog niet aan daar zijn jullie niet sterk genoeg voor want hij staat op plaats 15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |