Donequote:Op dinsdag 1 november 2005 18:09 schreef Wendigo het volgende:
hehe voeg me eens toe bij friendsik heb een fleetsave locatie nodig
Ow thanksquote:
je kunt altijd melden, no problemo.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:26 schreef Hopey het volgende:
Hi, kan ik me melden voor uni 2?
Zijn er nou 2 alliantiess daar van fok?
Ok, kansloos voor FDF.. 800 punten voor toetreding.. jah.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
je kunt altijd melden, no problemo.
Over de allianties:
Fok had eerst een eerste alliantie, maar we gingen fuseren met FDF. Erna is er alsnog een fok alliantie begonnen, dus je zult eigenlijk 2 allianties met veel fokkers zien. FDF is dus geen 'echte' fokalliantie, maar zit wel redelijk vol met fokkers![]()
Zojuist verhoogd naar 1000.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:42 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ok, kansloos voor FDF.. 800 punten voor toetreding.. jah.![]()
![]()
Toetredingseis is er niets voor niets, je moet wel wat in je mars hebben, anders komt iedereen er maar bij. En als ik zelfs 2000+ kan halenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:42 schreef Hopey het volgende:
[..]
![]()
![]()
En doet gewone ook Fok moeilijk?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:30 schreef DJKoster het volgende:
3 dagen ofzo geleden begonnen in universum 3..
Wordt ik vandaag (zonder enige verdediging) aangevallen door een Tweaker, resultaat:
De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
1 Metaal, 1 Kristal en 1 Deuterium
![]()
![]()
Hij had toch veel meer mee kunnen nemenHij kwam aanzetten met 1 L.Gevechtsschip
Leuk spelletje![]()
praat niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:55 schreef Wendigo het volgende:
[..]wat doe je in uni 3 ?
kom in uni 2 spelen met dafan gabez akudjinn shilizous hipkiller en nog meer vaffanculoers
Dat is een stigma waar je toch niet afkomt :p
hehehequote:Op dinsdag 1 november 2005 23:02 schreef PPL het volgende:
Vaffan wattes ?
Dat is toch wat Joey (die gast uit Friends) ropet als ie iemand uitscheldt ?
quote:Vaffanculo! Definition: Fuck you! (literally, go and take it in your ass) ...
Aha (nee niet het jaren 80 bandje)quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:04 schreef hipkiller het volgende:
[..]
hehehe
vaffanculo is de coolste wreedste en beste fam in www.barafranca.com
hellaas al afgemaakt.
maar daar kennen wij elkaar van
• @hipkiller is listening to :: AHA - Take On Me :: @ 128kbps - 31s of 3m50s (7/1063)quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:05 schreef PPL het volgende:
[..]
Aha (nee niet het jaren 80 bandje)
Ik snap hem.
Als leider van FoK kan ik zeggen dat we een stuk minder moeilijk doen dan FDFquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:42 schreef Hopey het volgende:
[..]
![]()
![]()
En doet gewone ook Fok moeilijk?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:32 schreef LostFormat het volgende:
Barafranca/omerta vond ik echt geen zak aan.
Nu ook een account aangemaakt in uni 2, zoveel tijd kost het toch niet..quote:Op woensdag 2 november 2005 01:02 schreef DaFan het volgende:
Btw niet moeilijk doen over uni 2 of 3. Speel gewoon allebei. Makkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |