Je hebt m sowieso nodig dus tjaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:59 schreef Falco het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met resources verzamelen om vervolgens de mijnen up te graden. Dr is ook nog een onderzoekslab gemaakt, maar zo heel nuttig is die nog even niet geloof ik.
Ik vind het wel lekker dat ik nu niet meer ieder uur effe hoef te kijken of het wel goed gaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:29 schreef Paxlie het volgende:
wat een ontzettend saai klotespel is het eigenlijk ook
nou het voegt niks toe. Het is een kwestie van goed rekenen en dan weet je alles al, verder een beetje geluk. Beetje gedreig. Ik mis een echt RPG element. Het is het gewoon net nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:33 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker dat ik nu niet meer ieder uur effe hoef te kijken of het wel goed gaat.
Het is nu idd meer in de beheers-fase aan het raken.
Verandert wel weer als de slagschepen massaal gaan vliegen.
Trouwens iemand al die aan uni3 is begonnen hier ?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:20 schreef PPL het volgende:
Ik ga niet afhaken.
En als Paxlie afhaakt dan (neem ik aan) dat ie z'n leader bij FDF niet vergeet...
Vooralsniog hoop ik dat je gewoon lkkr blijft meespelen toch ?quote:
In Uni2 zijn we ook nog steeds op zoek naar leden!quote:Alliantie hangar
De alliantie hangar biedt de mogelijkheid aan bevriende vloten die meehelpen met verdedigen om bij te tanken. Elk niveau van verbetering biedt de schepen in een baan om de planeet zitten een extra 10000 eenheden deuterium per uur.
Ik heb een account in uni3 maar ben niet van plan die te gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:15 schreef DarkFly het volgende:
Ik ben ook maar begonnen in Uni 3. Heb daar ook maar alvast de FoK! alliantie opgericht! Alle FoK!-kers zijn daar ook welkom!
Ben nog opzoek naar mensen die de FoK!-3 alliantie willen gaan leiden. In Uni3 kunnen we nog een hoge positie halen! Wie-o-wie wil hiermee helpen?
By the way, in alliantie 3 zit een Alliantie hangar
[..]
In Uni2 zijn we ook nog steeds op zoek naar leden!
Reken er maar niet opquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:03 schreef DeHovenier het volgende:
omg
Nu Gabez nog en het clubje is compleet
Invite? Als je lid wil worden van de FoK! alliantie moet je in ogame zoeken op FoK (alliantielabel) en dan kan je daar op ergens op aanvraag o.i.d. drukken, op die manier kan je lid worden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:00 schreef hipkiller het volgende:
heuy, ik speel dit spel ook sinds kort en die aardige meneer dafan zei dat ik hier ff om een invite (of hoe dat ook heet daarzo) moest vragen
dus bij deze
ik doe meequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 06:55 schreef DarkFly het volgende:
[..]
Invite? Als je lid wil worden van de FoK! alliantie moet je in ogame zoeken op FoK (alliantielabel) en dan kan je daar op ergens op aanvraag o.i.d. drukken, op die manier kan je lid worden.
@zeromaniac: zin om de FoK!-alliantie in uni 3 (mede) te leiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |