Binnenkort, binnenkort..quote:Op donderdag 3 november 2005 00:01 schreef DarkFly het volgende:
Neem aan dat je dat berichtje hebt verwijderd en lid wordt van de enige echte FoK!-alliantie
Keep your friends close, but your enemies even closer..quote:
Jah.. impulstechniek, 16.000 kristal voor het 3e nivoquote:Op donderdag 3 november 2005 14:29 schreef DaFan het volgende:
[..]
Moet je een kolonosatie schip voor hebben. Zie technologie maar, dan ben je nog wel ff bezig[/sub]
Ik begin nu als aanvaller een beetje in te komenquote:De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
10032 Metaal, 10032 Kristal en 5234 Deuterium
De aanvaller heeft een totaal van 27000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 363000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 54000 Metaal en 33000 Kristal.
Je 5 schoonmakers hebben een totale opslagcapaciteit van 100000. In het bestemmingsveld zweven 54000 metaal en 33300 kristal in de ruimte. Je hebt 54000 metaal en 33300 kristal opgehaald.
Ben je ook een Omerta-speler?quote:Op donderdag 3 november 2005 19:28 schreef donkeyroller het volgende:
Oh, ik ben nieuw overigens![]()
Kzit in uni 2 , sinds een paar dagen ben ik daar nu bezig!
En good-old DaFan, Gabez Shilizous en wendigo zijn mijn lievve vriendjes![]()
Onder technologie kan je dat alles makkelijk opzoeken.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:15 schreef Gabez het volgende:
woehoe de grondstoffen komen steeds sneller binnen en ik kan al onderzoeken en heb zelfs al een werf
maar vraagie waar regel ik zo'n Raket lanceerder, kheb al wel een werf maar zie hem nerges staan die lanceerderen ik zal es wat verdediging bouwen ga ik aapjes knallen
Hehe, je kan hem kopen bij verdediging. Voor niks gaat de zon op.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:32 schreef Gabez het volgende:
Ja achter Raket lanceerder staat Werf niveau 1 en dat heb ik, maar heb ik nou automatisch zo'n raket lanceerder want ik zie hem nerges te bouw staan
Mja, wasquote:Op donderdag 3 november 2005 21:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben je ook een Omerta-speler?
OmfG tEh H4cKz0rz!
Mongool anders neem je ff je originele nick dan herkent tenminste iemand je...quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:25 schreef donkeyroller het volgende:
[..]
Mja, wasDeze versie iig niet -_- *zucht* 2.0 en 2.1
![]()
Oldsk00l
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |