Dan zouden ze ook wel wat liever kunnen zeggen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:39 schreef IPdaily het volgende:
Je kan best voor de "vernietiging" van de STAAT Israel, als joodse staat kan zijn, als dat maar niets heeft te maken met de bewoners, maar puur met de inherente discriminatie tegen anders gelovenden in een puur ***vul hier uw geloof in*** staat. Uiteraard moet je dan OOK voor de "vernietiging" van de Islamitische staten Iran en Saudie Arabie zijn.
Re-to-riek...quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:20 schreef logisnack het volgende:
Dan zouden ze ook wel wat liever kunnen zeggen. ... Komop zeg.
ik zou nooit een topic openen als ik van te voren niet had geweten dat dit muisje een gigantische staart had. humanistich gezien moet dat ook.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
en het wordt steeds spannender zelfs onze eigen regering sluit militair optreden niet uit.
zie rtl teletekst
Humanistisch gezien moet wat ook?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou nooit een topic openen als ik van te voren niet had geweten dat dit muisje een gigantische staart had. humanistich gezien moet dat ook.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Iran gewoon van de kaart vegen.
sorry? ik snap je vraag niet. ik dacht dat mijn opmerking wel duidelijk was.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:33 schreef Sebastral het volgende:
[..]
Humanistisch gezien moet wat ook?
Welke factor?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De hele situatie met Iran staat natuurlijk niet op zichzelf.
Een kleine greep uit het huidige nieuwsaanbod en er is 1 gemeenschappelijke factor:
Het vindt plaats tussen de kreeftskeerkring en de evenaar?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je hoeft niet erg lang na te denken, mag ik hopen.
laten we het vriendelijk 'links' noemen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het vindt plaats tussen de kreeftskeerkring en de evenaar?
Laat maarquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sorry? ik snap je vraag niet. ik dacht dat mijn opmerking wel duidelijk was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |