Hij heeft wel een rotkop hè. Zijn ongure tronie zegt eigenlijk al voldoende. In ieder geval blijkt dat de Iraanse republiek niet te hervormen valt. Die griezels zullen met geweld, met een revolutie verwijderd moeten worden. Ik heb trouwens wel de indruk dat er een flinke kloof bestaat tussen deze hardliners, the powers that be, en de bevolking. Soldiers of the Hidden Imamquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:19 schreef D1 het volgende:
[..]
Denk dat de Ayatollahs net zo extreem zijn, en dat deze klootmongool hun verlengde is. Als je kijkt naar de fatwas die ze hebben uitgesproken en naar de manier waarop de religieuse politie optreed kan ik niets anders constateren dat het een stelletje verknipte mafketels zijn.
Iran is geen democratie, netzomin als de DDR dat was. De verkiezingen die er worden gehouden zijn een fopneus uit de oude Sovjet-doos.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:22 schreef Posdnous het volgende:
Tja, die sjah moest toch per se plaatsmaken voor een democratische president? Dat heeft lekker geholpen allemaal.
Iran is democratischer dan de DDR.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:31 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Iran is geen democratie, netzomin als de DDR dat was. De verkiezingen die er worden gehouden zijn een fopneus uit de oude Sovjet-doos.
Sovjet-doos?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:31 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Iran is geen democratie, netzomin als de DDR dat was. De verkiezingen die er worden gehouden zijn een fopneus uit de oude Sovjet-doos.
hoezo ben ik fout? ik ben niet de president van iran... of wil je een foto om het bewijs te hebben?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:34 schreef i-spy24 het volgende:
TS is al fout. Niet de staat Israel maar de politieke kopstukken moeten weg.
Dat zou al een hoop schelen.
in welk opzichtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Iran is democratischer dan de DDR.
Mijns inziens waren/zijn beiden geen democratie. In een democratie is de volksvertegenwoordiging soeverein, of eigenlijk de bevolking, en dat was in de DDR als ook nu in Iran niet het geval. Mij lijkt het beter om democratie uitsluitend te gebruiken voor landen waar het volk/parlement soeverein is. Voor een theocratie als Iran met een beperkte invloed van de bevolking door middel van een gekozen raad (=nep-parlement) zou een andere term gebruikt moeten worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Iran is democratischer dan de DDR.
De Sovjet Unie plus sattelietstaten waren zeer bekwaam in het misbruiken van termen als democratie, mensenrechten, en het installeren en propageren van politieke systemen die zogenaamd de belangen van de bevolking vertegenwoordigden. En daarmee veel bijval oogsten bij elementen in o.a. het Westen, en blijkbaar ook in het Midden Oosten, die traditioneel moeite hebben en hadden met werkelijke democratie.quote:
Nee, geen oneerlijke verkiezing maar een poppenkast waarin een nepverkiezing gehouden wordt van een nep-president en een nep-parlement, een toneelstuk, doen alsof.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:48 schreef Posdnous het volgende:
Je bedoelt gewoon oneerlijke verkiezingen dus. Ik dacht al dat de specifieke Sovjet-vergelijking nergens over ging.
en dit verklaart ook de recente aankoop van bunkerbusters door israel ze zijn het al aan het voorbereiden al denk ik niet dat het binnenkort uitgevoerd zal worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar gezien de internationale verontwaardiging die is ontstaan na de uitspraken van de nieuwbakken president is het wel waarschijnlijker dat er internationale steun is om iran voor eens en altijd hard (op nucleair gebied) aan te pakken.
en de internationale toestemming, die met de dag groeit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en dit verklaart ook de recente aankoop van bunkerbusters door israel ze zijn het al aan het voorbereiden al denk ik niet dat het binnenkort uitgevoerd zal worden.
en als ze het doen zullen ze de steun van de VS moeten hebben, om over iraaks grondgebied te vliegen.
wat voor vlaggetjes heeft dat geïndoctrineerde gastje nou op zijn smoeltje staan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:09 schreef logisnack het volgende:
[afbeelding]
Je moet nog behoorlijk wat lef hebben, wil je pers fotograaf in het MO worden
Een Peace/Victory teken met een pistool er onder.. yeah right.
Arme kinderen die op zo'n manier misbruikt worden.
Laat ze gaan spelen in de speeltuin ofzo
Palestinaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat voor vlaggetjes heeft dat geïndoctrineerde gastje nou op zijn smoeltje staan?
bestaat dat?quote:
de president van iran?quote:
ja ik vind dat de president van iran van de kaart geveegd dient te worden.quote:
Okej dan verschillen we op die puntquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja ik vind dat de president van iran van de kaart geveegd dient te worden.
op dat punt verschillen wij idd van mening. heb je verder nog wat motiverende redenen? of haat je israel omdat je dat ingefluisterd is van jongs af aan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:28 schreef Deadre het volgende:
[..]
Okej dan verschillen we op die punt![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |