Je móest het even mededelen, hequote:Op maandag 31 oktober 2005 20:40 schreef qwerty_x het volgende:
je bent trouwens mij ook vergeten:
ik ben hard aan het werk !
[afbeelding]
ik heb vandaag ook nog op het terras buiten gezeten..quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:40 schreef qwerty_x het volgende:
je bent trouwens mij ook vergeten:
ik ben hard aan het werk !
[afbeelding]
Noem je dat betaalbaar? Is het niet goedkoper om op Sao Paolo te vliegen met bijv. KLM en dan een binnenlandse vlucht? Maaruh, daar zal je zelf ook wel aan gedacht hebben natuurlijk, dus dat zal wel niet mogelijk zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb toch betaalbare tickets brazil gevonden, ik mag ze alleen niet boeken nu van mn werk.zal je zien dat het niet meer lukt, als het straks wel mag..
(Natal v.v. voor 1050 euro)
quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:51 schreef Hik het volgende:
Vond het ondanks de kou jammer om terug te gaan, want we hadden het wel erg gezellig.
Jij was overduidelijk dit weekend niet in Nederland... de voorpagina's van de kranten afgelopen maandag lieten toch echt een zwembad met spelende kinderen zien... hier was het namelijk 20+ graden.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:22 schreef Hik het volgende:
Wat is dát nou weer voor idiote smiley!
Chili, cool! Wel een beetje weinig bizar voor jou doen, k_man!![]()
Het is toch geen wonder dat iedereen tripjes boekt, als je zo naar het weer buiten kijkt?![]()
Chili en Paaseiland hè?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:22 schreef Hik het volgende:
Wat is dát nou weer voor idiote smiley!
Chili, cool! Wel een beetje weinig bizar voor jou doen, k_man!![]()
Het is toch geen wonder dat iedereen tripjes boekt, als je zo naar het weer buiten kijkt?![]()
Sinds wanneer hebben ze daar een communistisch/streng islamitisch bewind dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |