Als het allemaal door gaat he..quote:Op zondag 6 november 2005 22:48 schreef Douwe het volgende:
Wat ga je daar doen? Studeren? Waar? San Diego? Santa Barbara? Oakland?
gehe.. zover ben ik nog nietquote:
Jullie zijn allemaal welkom!quote:Op zondag 6 november 2005 22:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Welkom
Wanneer is de TRV meet in California ook al weer gepland
Ah je gaat dus naar Flagstaff. Ik ken nog wel iemand van mijn opleiding die daar is geweest.quote:Op zondag 6 november 2005 23:07 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
gehe.. zover ben ik nog niet. Ik ben nu vooral bezig met de voorpret
en zodra ik uitzicht heb op mijn Propedeuse ga ik er serieus achteraan om alles te regelen (doe namelijk een verdomd lastige opleiding - voor mij doen dan ivm vele talen).
En hoe vond hij/zij het? Ook rondgetourd daarzo langs de westkust?quote:Op zondag 6 november 2005 23:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah je gaat dus naar Flagstaff. Ik ken nog wel iemand van mijn opleiding die daar is geweest.![]()
Ik heb geen idee. Hij kwam wel terug met een retevette Dell laptop.quote:Op zondag 6 november 2005 23:31 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
En hoe vond hij/zij het? Ook rondgetourd daarzo langs de westkust?
Ik heb al een laptopquote:Op zondag 6 november 2005 23:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Hij kwam wel terug met een retevette Dell laptop.![]()
Eens denken, we hebben op dit moment volgens mij alleen Zuid Amerika en Europa in de aanbieding... Met plannen voor Afrika en Noord Amerika geloof ik? Maar Nieuw Zeeland heb ik nog niemand over gehoord...quote:Op maandag 7 november 2005 02:44 schreef SneakyNeaky het volgende:
Iemand die op dit moment in Nieuw Zeeland zit?
Op 3 februari land ik op Nieuw-Zeelandse bodem.quote:Op maandag 7 november 2005 02:44 schreef SneakyNeaky het volgende:
Iemand die op dit moment in Nieuw Zeeland zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |