Sorry, niet mijn type humor.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Les 1 in Natalie Deeologie: de titel van het plaatje is essentieel.
[afbeelding]
Dan denk je, waar slaat dit op?
En dan zie je dat het plaatje not-so-good-at-lawn-care.jpg heet. En dan valt je kwartje en lig je op de grond van het lachen! Net als ik! *bonk*.
Duh, gekkie!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Geen CS alsjeblieft, ik smeek het je.
Hoe heette die met die appels uit je avatar danquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Euh, nee?
Je hebt Charlie Dee en Natalie Imbruglia en Natalie Merchant enzo.
Dat waren geen appels, toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe heette die met die appels uit je avatar dan?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:42 schreef Svensational het volgende:
Hoe heette die met die appels uit je avatar dan?
Ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, jouw rijmpjes in het Frans zijn leuk..
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, jouw rijmpjes in het Frans zijn leuk..
Dat is die van Christine's OP-plaatjequote:
Nee man, die van nu is mooi!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bij de weg. Het is herfst. Het wordt winter. Tiet voor een nieuw OP plaatje.
Heb jij tieten?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bij de weg. Het is herfst. Het wordt winter. Tiet voor een nieuw OP plaatje.
Juist, je weet maar nooit! Als ze gaan bieden zal ik wel ff mee komen bieden zodat het hoger wordt mocht er zich een Krezip fan meldenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:46 schreef Svensational het volgende:
[TK] Concertkaartje Krezip as vrijdag in Geleen.
Ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is die van Christine's OP-plaatje!
Wahaha! En dat nét op het moment dat jij wil kappen niemand anders meer biedt!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Juist, je weet maar nooit! Als ze gaan bieden zal ik wel ff mee komen bieden zodat het hoger wordt mocht er zich een Krezip fan melden
Dan geef ik Sven 50 cent en ga ik erop stampen en hij zo van; 'mijn kaartje, wat doe je!' En ik zo van; "Ik heb hem toch gekocht whehehe."quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wahaha! En dat nét op het moment dat jij wil kappen niemand anders meer biedt!![]()
![]()
En jij zo van: "Mijn Krezip-kaartje, wat moet ik ermee?
"
Wihihihihi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding] *grap naar Nathalie Dee mailt* [afbeelding]
"Implantieten"quote:
Ik mis het oude ONZ. De kwaliteit grappen, de saamhorigheid, wat hebben ze gedaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dan geef ik Sven 50 cent en ga ik erop stampen en hij zo van; 'mijn kaartje, wat doe je!' En ik zo van; "Ik heb hem toch gekocht whehehe."
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:51 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] *weer mail verstuurt* [afbeelding]
Nee, dat heet dan een vagina-monoloog.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:01 schreef PeRi het volgende:
Kut Bupa.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:04 schreef MissBliss het volgende:
* MissBliss] kucht[/me]
[me=MissBliss niest
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] innepin is er niet, hoor.
M[tab]?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:26 schreef Svensational het volgende:
Dat is niet lief M[tab]
Doe op IRC maar eens s[tab]quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
M[tab]?
Ik wou Bupa alleen overtuigen
Rimboegedoe.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh ja, dan moet ik nog de video programmeren. Wat zal ik opnemen? Big Brother of Groeten uit de Rimboe?
Ga ik net weg van IRCquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe op IRC maar eens s[tab]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |