Ik vind 'm mooiquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:07 schreef Bupatih het volgende:
http://www.thebaitshop.nl/sven/dzxv1l.php?deelnummer=519
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar haar grapjes zijn keigrappig! En kei ontroerend! En keispannend! En keitof!
Die van Krezip? In Limboland?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:34 schreef Svensational het volgende:
Hee Tom, ik heb dat kaartje gewonnen..
En ga je nu gaan Geleen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:34 schreef Svensational het volgende:
Hee Tom, ik heb dat kaartje gewonnen..
Jeetje, dat spreekt toch gewoon voor zich? Een ananashoofd snapt iets niet en zegt dus: "What?"quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:34 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding].
.
.
. Kan iemand hem ff uitleggen?
Dat ligt eraan hoe laat het is, im moet nl. om half 10 de trein alweer terug nemen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En ga je nu gaan Geleen?.
Da's Limburg man, enorme cultuurshock!
Hahahah, jeetje, dan kun je misschien net de eerste 3 liedjes horen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:36 schreef Svensational het volgende:
Dat ligt eraan hoe laat het is, im moet nl. om half 10 de trein alweer terug nemen...
Wahahahahahahahaha!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jeetje, dat spreekt toch gewoon voor zich? Een ananashoofd snapt iets niet en zegt dus: "What?"
Maar dat kan wel aangepast worden, wat voor lettertype vind je mooi?quote:
Ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hahahah, jeetje, dan kun je misschien net de eerste 3 liedjes horen..
Comic Sans.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar dat kan wel aangepast worden, wat voor lettertype vind je mooi?
Les 1 in Natalie Deeologie: de titel van het plaatje is essentieel.quote:
Geen CS alsjeblieft, ik smeek het je.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Comic Sans.![]()
![]()
[afbeelding]
Moment, ik zoek wel even.
Dat doen zoveel mensenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:39 schreef Svensational het volgende:
Ik ga toch niet een vrijkaartje verkopen?
Ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb je trouwens maar 1 kaartje gewonnen?
quote:Beste Sven,
Gefeliciteerd!! Jij hebt het goede antwoord gegeven op de Krezip-prijsvraag en bent 1 van de 5 gelukkigen die een toegangsbewijs hebben gewonnen voor het concert van Krezip aankomende vrijdag!
Jouw naam zal op de gastenlijst bij de ingang staan maar neem deze email voor de zekerheid maar mee.
Tot vrijdag,
Buro Pinkpop
Euh, nee?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:40 schreef Svensational het volgende:
Natalie Dee was toch die zangeres?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |