nee, niet doen man!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:18 schreef Nesle het volgende:
Leuk. Ik denk dat ik de bioscoop dan maar oversla met deze film.
ik ben zelf een redelijk verstokte horror-lover en ik zou deze ab-so-luut niet slecht noemenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:52 schreef Nesle het volgende:
Serieus? Ooh nou dan check ik hem toch maar even.
Slechte horror is ook smakelijk
Je maakt een grap hoop ik...quote:Op woensdag 19 april 2006 23:08 schreef Smots het volgende:
[..]
ik ben zelf een redelijk verstokte horror-lover en ik zou deze ab-so-luut niet slecht noemen
Ik maak nooit grappen.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:22 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je maakt een grap hoop ik...
quote:Op maandag 17 april 2006 20:04 schreef Geqxon het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en over deel 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand antwoord hier opI'm a fucking miracle worker !!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorkom een kater, blijf dronken!![]()
Ik heb hm gisteravond ff gezien.. vond hm wel tegenvallen.. al die death scenes wren wel leuk bedacht.. welke death scene ik bruut vond was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
Zeker weten, de achtbaan scene's vond ik ook erg matig overkomen, rest van het verhaal kon me niet boeien, ik zou nu al geen eens meer het 'verhaal' kunnen na vertellenquote:Op zondag 2 juli 2006 23:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond het een enorme tegenvaller, kan er niet veel meer over zeggen. Had véél beter gekund.![]()
Nou 'k heb 'm net gezien en het was weer lekker FD
Net als Mike eerder in het topic zei: het verhaal krijgt nóg minder tijd om zich te ontwikkelen dan in deel 1 en 2. Het is meteen van de ene sterfscène naar de volgende en dat vind ik eigenlijk best jammer. Vooral deel 2 had nog wel een leuke verhaallijn met de mensen die dan bij elkaar bljiven, maar nu had je dat bijna helemaal niet. Ook de sterfscènes waren in vergelijking wat minder inventief dan die van deel 2 (met uitzondering van de kluszaak).
Al met al wel aardig vermaak met het betrouwbare FD-recept, maar helaas niet zo tof als deel 2...![]()
Wel een leuke film, maar ze hadden dat met die achtbaan toch wel wat beter mogen doen. Wanneer dat meisje een visioen krijgt en in die achtbaan zit komt die filmcamera vast te zitten op de rails en gebeurd daardoor het ongeluk.
Vervolgens wanneer de rit echt gaat beginnen stapt die kerel met zijn filmcamera uit, dus hoe gebeurd dat ongeluk dan?
Uiteindelijk toch nog best een leuke film vind ik
World Wrestling Entertainment![]()
Waist of my time
Drie keer hetzelfde concept is 1 keer te veel. Daarnaast zaten er te veel foutjes en te veel toevaligheden in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat muziekje bij de aftiteling dan, vlak na het einde. Hoe sfeerverpestend![]()
![]()
http://imdb.com/title/tt0414982/usercomments
Die Amerikanen vinden het zo te zien een superfilm
Zelf vond ik dit het mooiste special effect:
[ Bericht 26% gewijzigd door Geqxon op 11-07-2006 15:17:24 ]![]()
Net gezien en ik vond hem wel weer lachen.
Heerlijk absurd weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
ik vond dit de meest tegenvallende openingsscene van de 3verder boeide het ook niet, de sterfscenes in deel 2 waren veel cooler
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_![]()
Ik vond deel 3 ook zwaar tegenvallen. In 1 en 2 gingen ze ook op zoek om de dood te slim af te zijn, nu liepen ze steeds achter de feiten aan. En de openingsscene, daar had je zoveel meer mee kunnen doen. Wel weer opvallend dat er blote tieten in de film te zien waren.
Anyway, ik zag t gisteren op DVD en daar heb je wel weer een leuke feauture. Je kunt tijdens de film over hun lot beslissen, het beeld bevriesdt en je krijgt een vraag met 2 mogelijkheden. In 1 geval red je zelfs een leven. geinig.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: