Dan denk ik toch dat je eerder je zusje aan moet pakken dan die site. Die site zet dat daar niet neer, je zusje wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:38 schreef lycnix het volgende:
[..]
wie kan even die site neerhalen? ik kom er net achter dat mijn 13 jarig zusje zich daar voordoet als 15 jaar en berichtjes krijgt van heel allochtoon nederland.... niet goed..
Link?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:38 schreef lycnix het volgende:
[..]
wie kan even die site neerhalen? ik kom er net achter dat mijn 13 jarig zusje zich daar voordoet als 15 jaar en berichtjes krijgt van heel allochtoon nederland.... niet goed..
Same herequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:38 schreef lycnix het volgende:
[..]
Dan zal ze binnenkort wel ge-gang-raped worden door een aantal allochtonen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:38 schreef lycnix het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:55 schreef Slam het volgende:
Gangbangen onder 13-jarige is de normaalste zaak van de wereld:
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx
![]()
hm al die mama en papa's die werken en die nauwelijks tijd hebben voor zichzelf , wel voor rekeningen enzo dus laat staan voor hun kinderen..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:59 schreef nadiiii het volgende:
bizar dat zulk soort dingen gebeuren
die jongens hebben geen normale opvoeding gehad volgens mij![]()
maarre volgens mij gebeurden zulk soort dingen 10 jaar geleden ook al![]()
Meisjes die wel eens met een jongen naar bed gaan kunnen niet verkracht worden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:38 schreef lionsguy18 het volgende:
Meisjes doen vrijwillig mee aan het ganbangen.
Ik kan er absoluut geen verkrachting in zien.
Ja meisjes worden soms verkracht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Meisjes die wel eens met een jongen naar bed gaan kunnen niet verkracht worden?
Stel bovenstaande is waar en van toepassing op het meisje uit dit verhaal. Kan ze daarom niet verkracht worden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:15 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Ja meisjes worden soms verkracht.
Maar deze sletten zijn gebruiksartikelen die 24 uur per dag aan een stijf mannelijk lid denken.
Je lichaam hoort je tempel te zijn, Zeker meisjes moeten waken voor hun fatsoen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Stel bovenstaande is waar en van toepassing op het meisje uit dit verhaal. Kan ze daarom niet verkracht worden?
Dit is geen antwoord op mijn vraag hč.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:03 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Je lichaam hoort je tempel te zijn, Zeker meisjes moeten waken voor hun fatsoen.
Sommige sletten denken dat ze een pakhuis zijn voor exotisch zaad.
En in dit voorval zal het niet anders zijn.
Jammer dan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:38 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord op mijn vraag hč.
Ik snap het beter dan jij, omdat ik van deze tijd ben.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:36 schreef Sandraugiga het volgende:
Kom je uit de jaren 50 of zo Lionsguy?
Zulke uitspraken kunnen eigenlijk alleen maar komen van iemand die het niet snapt.
Klopt jouw mening is van deze tijd, maar of dat de juiste instelling/mening isquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:31 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Ik snap het beter dan jij, omdat ik van deze tijd ben.
Jouw mening is jaren 50/60.
Dit is niet de waarheid hoor. Er zijn gewoon heel veel onzekere meisjes die denken dat ze als ze van iemand houden het moeten laten zien met seks. "Ik hou van hem, dus ik ga naar bed met hem. "quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:03 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Je lichaam hoort je tempel te zijn, Zeker meisjes moeten waken voor hun fatsoen.
Sommige sletten denken dat ze een pakhuis zijn voor exotisch zaad.
En in dit voorval zal het niet anders zijn.
idd en dan ook nog zeggen dat ze er om vroegquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:04 schreef lenne het volgende:
dit is zó ziek en ik kan er echt met mn kop niet bij hoe die jongens het g*dverdomme in hun smerige hoofdjes halen!
jij snapt er echt geen hol van...... wat een achterlijke gedachtengang heb jij zegquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:31 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Ik snap het beter dan jij, omdat ik van deze tijd ben.
Jouw mening is jaren 50/60.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |