Ik denk dat ik hem nog even open laat.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:59 schreef MaxPower het volgende:![]()
kan dit topic ook gedelete worden?
Ben je al wakker?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:59 schreef ETA het volgende:
Ze slaan een stukje over bij de terugvlucht, je hebt het immers al gezien op de heenvlucht.... (als je vertrekt van londen dan...)
Ik quote je OP maar even snel, voor je de Edit-functie ontdekt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:54 schreef MaxPower het volgende:
Heb een retourtje London geboekt via Easyjet, maar nu zie ik dat de heenvlucht 15 minuten duurt, en de retourvlucht meer dan 2 uur? Iemand een idee waar dit tijdsverschil vandaan komt?
Nee dat is te gevaarlijk op schrikkeldagen en dagen dat je van zomertijd naar wintertijd gaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:32 schreef Triangeljosti het volgende:
Ze mogen toch alleen rechtsom om de aarde heenvliegen?
Op de heenweg naar Londen wordt altijd een Concorde ingezet. Op de terugvlucht mag dat niet omdat ze niet genoeg toestellen hebben. Dan zet men Easyjet in die met een gewone 737 vliegt en er dus 2 uur over doet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:54 schreef MaxPower het volgende:
Heb een retourtje London geboekt via Easyjet, maar nu zie ik dat de heenvlucht 15 minuten duurt, en de retourvlucht meer dan 2 uur? Iemand een idee waar dit tijdsverschil vandaan komt?
* Jaguarized denkt weer terug aan die afleveringen van Airport en Schiphol Airport waarin dat soort figuren stennis gaan schoppen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:05 schreef Hik het volgende:![]()
Op de terugvlucht zit je met al die dronken Britten die de gate niet kunnen vinden. Calculeren ze vast in.![]()
meen je niet???!!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:27 schreef illusions het volgende:
[..]
Ben je al wakker?Slaat nergens op namelijk.
Topickiller.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:25 schreef Lucille het volgende:
Gezien de verwachtte Oostenwind vlieg je naar Engeland met de wind in de rug en op de terugweg tegen de wind in. En zoals elke zeiler wel weet is tegen de wind in varen lastig, je moet steeds blijven laveren om vooruit te komen. Vandaar het grote tijdsverschil.
[afbeelding]
Tevens lopen de magnetische veldlijnen anders op de terugweg, zodat er correcties nodig zijn voor het volgen van de magnetische koers.
[afbeelding]
Vind ik altijd wel een mooi gezicht, zo'n zwerm laverende vliegtuigen in de lucht.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:25 schreef Lucille het volgende:
Gezien de verwachtte Oostenwind vlieg je naar Engeland met de wind in de rug en op de terugweg tegen de wind in. En zoals elke zeiler wel weet is tegen de wind in varen lastig, je moet steeds blijven laveren om vooruit te komen. Vandaar het grote tijdsverschil.
[afbeelding]
Tevens lopen de magnetische veldlijnen anders op de terugweg, zodat er correcties nodig zijn voor het volgen van de magnetische koers.
[afbeelding]
ja, maar hoe lang duurt dan een vlucht naar Zuid Afrika vanaf hier?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:43 schreef glasbak het volgende:
Is het niet omdat je tegen de draairichting van de aarde ingaat? Of meedraait. net welke kant je opgaat..
Dat ligt eraan of je voor of na middernacht de evenaar oversteekt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ja, maar hoe lang duurt dan een vlucht naar Zuid Afrika vanaf hier?
tenzij je wind tegen hebt natuurlijk, dan nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:03 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je voor of na middernacht de evenaar oversteekt.
Wel als je exact een koers van 180 graden aan weet te houdenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
tenzij je wind tegen hebt natuurlijk, dan niet![]()
Ja, maar dan moet wel oppassen dat je op de Evenaar niet plotseling rondjes gaat vliegen als je kompas omdraaitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:23 schreef glasbak het volgende:
[..]
Wel als je exact een koers van 180 graden aan weet te houden![]()
Daar hebben ze de 'Ongeëvenaarde stabilisator' voor uitgevondenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet wel oppassen dat je op de Evenaar niet plotseling rondjes gaat vliegen als je kompas omdraait![]()
Ik bookmark 'm even.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:04 schreef Libris het volgende:
haha, dit topic zal je nog lang achtervolgen, Mr. Power
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |