Wat jij zegt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:48 schreef tonks het volgende:
Ja ach, wie kan er op tegen de kracht van "THE POD"
Toch?quote:iPod 4th gen 20GB (en dan nog de 30GB en 60GB modellen, dit weet ik even niet)
iPod 4th gen 20GB - iPod Photo 30GB - iPod Photo 60GB
iPod with color 20GB - iPod with color 60GB
iPod with video 30GB - iPod with video 60GB
Ik kan het je niet kwalijk nemen Dat je dat niet heb meegemaaktquote:
Sja, jij hebt nog een monochroom scherm hequote:
Als ik rondhuppelende mongolen wil zien heb ik daar wel een ander adresje voor.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:28 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik kan het je niet kwalijk nemen Dat je dat niet heb meegemaakt
Ow dacht daar een kruisje te zien...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:20 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ja en die staat ook nog ergens online. In het zelfde topic
Maar kijk hier voor jou -> http://picserver.student.utwente.nl/i/37S4O6166D3V/730w
Onmisbare tools / softwarequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:29 schreef Remzz het volgende:
Eey Tonks of SM hadden jullie nog wat programma's die je eigenlijk moet hebben als je een Apple hebt? Ik zie al die screenshots in dat topic en zie allemaal programma's staan die ik niet ken. Wat is die grote rode M voor een programma?
Is dit wat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:11 schreef tonks het volgende:
Ik moet een overzicht van de draden die op een ATX Voeding aanwezig zijn. dus welke kleur, het voltage en de positie op de stekker.
Kan iemand helpen? snap er niks van
Helemaal goed, maar ik moet er even bij vertellen dat je 20 én 24 pins voedingen hebtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |