Zelfs degenen die het weer aanwakkeren zal het een reet roesten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:18 schreef komrad het volgende:
dat gezeik is er pas sinds 5 minuten en het meerendeel van de regelmatige bezoekers interesseert het geen moer
Zolang we iedereen maar in z'n waarde latenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:52 schreef Tranceptor het volgende:
Zelfs degenen die het weer aanwakkeren zal het een reet roesten.![]()
Het zal me idd aan m'n dikke vette reet roesten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:18 schreef komrad het volgende:
dat gezeik is er pas sinds 5 minuten en het meerendeel van de regelmatige bezoekers interesseert het geen moer
Ikke dus ook, over 3 wekenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:10 schreef Christine het volgende:
Oke, dus voor
April 2006:
Keksi - Business Performance Management
Juli 2006:
Tranceptor - Geschiedenis
Groningen, studie bevalt voor geen meter (Hanze is echt geen pretje). Maar ja, toch maar afmaken he.Dacht aan psychologie, maar ben er nog niet helemaal uit. Hangt ook van de kosten af. Stufi is al een ruim jaar opquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:00 schreef Djensen het volgende:
[..]
Populaire studie is het toch ook!
Waar studeer je het, hoe bevalt het, wat ga je hierna doen?!![]()
Hoeveel jaar heb je van je stufi mogen genieten? wil ook een nieuwe studie doen, dus ben even nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:26 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Groningen, studie bevalt voor geen meter (Hanze is echt geen pretje). Maar ja, toch maar afmaken he.Dacht aan psychologie, maar ben er nog niet helemaal uit. Hangt ook van de kosten af. Stufi is al een ruim jaar op![]()
Een 8 is zeer netjes, waarin ben je afgestudeerd?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:51 schreef Bijsmaak het volgende:
Nou, ik ben afgelopen vrijdag geslaagd!!
Ik heb nog een acht gekregen!! Mijn begeleiders stelden moeilijke vragen, maar waren toch uiteindelijk onder indruk van scriptie. Dus ik ben nu MSc Bijsmaak!!!
Nu solliciteren naar werk. Maar ik doe het rustig aan.
Econometriequote:Op maandag 31 oktober 2005 09:46 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Een 8 is zeer netjes, waarin ben je afgestudeerd?
Heeej,quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:39 schreef Botje96 het volgende:
Momenteel bezig met mijn afstudeeropdracht bij KDS: vastgoedrapportage voor Noordoost-Brabant.
Als alles goed gaat, ben ik in januari klaar met de studie Vastgoed & Makelaardij aan Fontys Hogescholen in Eindhoven
Daarna: misschien doorstuderen voor planoloog of werken bij een gemeente.
Nice! Ik moet nog maar zien of ik dat kan evenarenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |