Godver lul ik wou die vet grappige goeie grap doen !!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:50 schreef R_ON het volgende:
benzine.
Ik woon naast het industrieterrein maar dan nog, ik zie geen vlammenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:52 schreef MissHobje het volgende:
dan had je vast wel een knalletje gehoord en wat vlammetjes gezien
Ik dacht: als ik opschiet dan kan het nog.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:50 schreef 2dope het volgende:
[..]
Godver lul ik wou die vet grappige goeie grap doen !!
Pak een lucifer mênquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik woon naast het industrieterrein maar dan nog, ik zie geen vlammen
Maar ik wordt nu wel langzaam high van de benzinewalmen...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:55 schreef Janetje het volgende:
Gooi een lucifer naar buiten..
Verklaar jij je naderquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ga op onderzoek uit, ik verklaar me nader...
Ja, en tijdens dat door de lucht zweven is die ruwe olie vanzelf gedestilleerd tot benzine?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:52 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
in belgie was een olielek, door de wind waaide dat allemaal naar brabant, dus daarom rook het in brabant naar benzine
ik heb zelf nergens last van gehad trouwens
Heel goed je snapt hetquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, en tijdens dat door de lucht zweven is die ruwe olie vanzelf gedestilleerd tot benzine?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |