Mijn god zeg, wie heeft dit verzonnen?quote:Wij zoeken ERGOTHERAPEUTEN(m/v) voor onze rust- en verzorgingsinstellingen (RVT)
De ergotherapeut(e) biedt de bewoners van onze rusthuizen individuele en collectieve planmatige zorg in de vorm van oefeningen en trainingen die de zelfredzaamheid stimuleren en verbeteren.
We verwachten een graduaat Gezondheidszorg-Ergotherapie.
Onze ergotherapeuten moeten een goede kennis van het Nederlands hebben. Ervaring is niet vereist.
--------------------------------------------------------------------------------
wij bieden je:
voltijds of halftijds dagwerk
wettelijk loonbarema van de openbare sector & doorgroeimogelijkheden in een functionele loopbaan
werkzekerheid: contracten die leiden naar een vaste benoeming
extra-legale voordelen zoals hospitalisatieverzekering - maaltijdcheques - vergoeding voor verplaatsing (openbaar vervoer of fiets)
aantrekkelijke vakantieregeling
bijscholing tijdens de arbeidstijd
wil je solliciteren?
Je kan on-line solliciteren via jobs@ocmw.antwerpen.be
of
je richt een brief aan:
departement Personeelsbeleid
OCMW-Antwerpen,
Lange Gasthuisstraat 39, 2000 Antwerpen
Vergeet niet je CV bij in te sluiten !
Heb net een puike nieuwe baan (vandaag 2e dag gewerkt), des te leuker is het om vacatures voor de grap te lezen met een neut erbijquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:07 schreef Steijn het volgende:
Amay he, zend nou maar rap een briefske toe, dan krijgt ge misschien een nieuwe job.
Dit kan zo op een tegeltje!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:11 schreef zoalshetis het volgende:
..die moppen zijn niet zomaar ontstaan, anders hadden we wel de duitsers dom genoemd.
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:27 schreef SP het volgende:
LIever het belgisch als dat lompe gekras wat vooral in noord en west nederland gebruikt wordt...
Eigenlijk vind ik dat je hier alleen maar over mag zeuren als je zelf wel foutloos kan schrijven.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:45 schreef UncleScorp het volgende:
Ow lol ... moet je als belg es langs nederlandse fora passeren ... weet je gelijk niet meer hoe je correct nederlands moet schrijven.
Als ik bekijk hoe het gros van de nederlanders hun eigen taal nog kan schrijven![]()
en dan maar kakken op een ander![]()
tja ik ben dan ook maar domme belg hé ...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
Eigenlijk vind ik dat je hier alleen maar over mag zeuren als je zelf wel foutloos kan schrijven.....
In de OP van BBQ-kip zie ik niks fout staan.... In jouw post daarintegen... Zelfs ik, als spellings/grammatica-ramp bekend staand, zie hier toch enkele fouten in staan
Als er ook niet-functionele loopbanen zijn dan wil ik het wel doen hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:53 schreef DarkElf het volgende:
Als je als Hollander gaat solliciteren in Belgie, wat geen Nederland is, snap ik niet dat je gaat zeiken over hun taal. Denk je dat je er wilt werken dan als je dit al zo vreemd vindt?
In de ergotherapie en in de gezondheidszorg in het algemeen is oefenen en trainen hetzelfde...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:51 schreef UncleScorp het volgende:
- oefening en training : een brandoefening is dus hetzelfde als een brandweermantraining ?
Ergotherapeuten hebben nog nooit in ploegendienst gewerkt, in welke setting dan ook, in welk land dan ook, dus ik zie niet in waarom dat in deze vacature erbij vermeld zou moeten worden.quote:- dagwerk : betekent dat je niet in een ploegenstelsel werkt
quote:- loonbarema : als je het toch niet begrijpt wil je vast wel het laagste barema krijgen
Ik blijf het wat "apart" vinden, maar goed.quote:- extra-legaal wil gewoon zeggen bovenop het legale
Ik zei niet dom, ik zei stom, niet dat dat betekent dat ze niet dom zijn, whehehequote:goh moeilijk hé zeg ... en dan de ander dom noemen![]()
Hollander moet natuurlijk Nederlander zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:53 schreef DarkElf het volgende:
Als je als Hollander gaat solliciteren in Belgie, wat geen Nederland is, snap ik niet dat je gaat zeiken over hun taal. Denk je dat je er wilt werken dan als je dit al zo vreemd vindt?
Er is natuurlijk een vrij hoog percentage van hersenloze Nederlanders aanwezig op Fok, die het erg moeilijk vinden om netjes ABN te posten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
tja ik ben dan ook maar domme belg hé ...
Maar ik lach me meer dan eens kreupel als ik die fiere NL'ers hun taal zie beheersen, of ligt dat gewoon aan de gemiddelde leeftijd van de posters hier ?
Tuurlijk, er zit net zoveel waarheid in als in :quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik snap echt niet waarom je nou zo overgevoelig reageert hoor.
Of zit er misschien toch een kern van waarheid in mijn verhaal?
quote:Er is natuurlijk een vrij hoog percentage van hersenloze Nederlanders aanwezig op Fok, die het erg moeilijk vinden om netjes ABN te posten.
Deels doordat de gemiddelde Nederlander nu eenmaal niet heel erg ontwikkeld is (weet je wat, we stemmen op Wouter Bos, want hij heeft zo'n lekker kontje en ik kan lekker met hem MSN-en) en deels doordat de leeftijd van de gemiddelder Fokker gewoon laag is en met de huidige trend van BrEEzEr-taal... tsja...
Oei moet ik nou een NL'er opnoemenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oompje sorp is de enige slimme belg die ik ken
[/quote]quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:01 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tuurlijk, er zit net zoveel waarheid in als in :
[quote]
... de gemiddelde Nederlander nu eenmaal niet heel erg ontwikkeld is...
U bent Belg???quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:46 schreef grip82 het volgende:
hmm, fok werkt blijkbaar niet met quotes in quotes
ja, ga je het me nu 2 keer uitleggen?quote:
En U bent een lompe Hollander ?quote:
Neen, ik ben een vriendelijk Brabander die een beleefde vraag gesteld heeft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 07:42 schreef JaJoah het volgende:
[..]
En U bent een lompe Hollander ?
Reserve-belg is![]()
Ja, ik ben Belg, ik heb zelfs informatica gestudeerd aan een Belgische universiteit. En quoten lukt niet. Jammer genoeg kan je intelligentie niet meten aan het al dan niet goed gebruik van het FOK forum systeemquote:
Ik heb liever 1800 Friezen dan eenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:14 schreef The_Viper het volgende:
Ik als Fries leef met jullie mee, Belgen,wij worden ook altijd in de grond getrapt door die arrogante Hollanders....
![]()
Dat doet mijn nuchtere Friese hart goed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:21 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik heb liever 1800 Friezen dan een![]()
limburger
![]()
Er bestaat geen dommer volk dan dat...
Je kan je zelf maar leuk vindenquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:21 schreef TrenTs het volgende:
[..]
limburger
![]()
Nee, kom je uit Den Bosch daar knap je van op zeg. ASSquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:21 schreef TrenTs het volgende:
[..]
limburger
![]()
Oh mijn godquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:25 schreef grip82 het volgende:
[..]
Ja, ik ben Belg, ik heb zelfs informatica gestudeerd aan een Belgische universiteit. En quoten lukt niet. Jammer genoeg kan je intelligentie niet meten aan het al dan niet goed gebruik van het FOK forum systeem![]()
Zucht... ben omringd door nitwits...quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh mijn god![]()
Misschien helpt het als je je tags eens controleert[quote ] en dan meteen weer [quote ] en dan [/quote ] en [/quote ] achter elkaar (zonder de spatie natuurlijk
) doet hij natuurlijk niet he... les 1 van HTML...
Tuurlijk!quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:51 schreef Doderok het volgende:
[..]
Zucht... ben omringd door nitwits...
nitwits die de edit button niet vinden.
Ik ben TS en ik heb geen idee waar die afbeelding voor dient, schande, is het niet?quote:Maar de TS mag ook eens leren waarvoor dit: [afbeelding] dient!
quote:Op zondag 6 november 2005 14:43 schreef misteriks het volgende:
Mochten de Belgen dom zijn , zouden ze de Nederlanders leuk vinden ; en ja , dat is niet het geval![]()
bron?quote:
Is het jou nu nog niet duidelijk dat ze in Antwerpen liever geen NL'ers willen ?quote:Op zondag 6 november 2005 15:58 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb ooit eens de weg in Antwerpen gevraagd, maar weet tot op heden nog niet waar ik zijn moet.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:24 schreef Beach het volgende:
Belgen zijn wel tof (althans de Vlamingse variant)
Dat komt omdat wij WEL service kennen en voor ons alles in de supermarkt gewogen word.quote:Op zondag 6 november 2005 15:03 schreef Maikuuul het volgende:
De meeste belgen in de C1000 weten niet hoe de weegschaal werkt
Dan heb ik slecht nieuws voor je, vrees ikquote:Op zondag 6 november 2005 20:10 schreef Sas22 het volgende:
[..]
Tenminste dat was nog zo toen ik er voor het laatst was.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! Waar gaat deze ongure wereld naar toe !quote:Op maandag 7 november 2005 02:38 schreef Doderok het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws voor je, vrees ik![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |