Idd, kijk maar naar gisteren ook. Dat is wel een heel goed voorbeeld.... Gewoon betere pitchers en jah, daarmee win jequote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het begint met een gevoel dat ik al de hele week heb. Houston-pitchers hebben veel meer ballen nodig voor de outs dan die van de CWS heb ik het gevoel
Ja, hoorde het ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:50 schreef neggix het volgende:
Ohh met pitches is het dus zowat gelijk... 237 om 246 voor AstrosDaar gaat dat argument
Dan hebben de CWS het wel in de rest laten lopen, want in inning 6quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, hoorde het ook9 pitches verschil op 14 innings is redelijk verwaarloosbaar
![]()
Bij mij ook nietquote:
Mn hele beeldscherm druipt van het bier door die harcorepinguin van jequote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:53 schreef neggix het volgende:
[..]
Dan hebben de CWS het wel in de rest laten lopen, want in inning 6had die gast al bijna 70 pitches
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mn hele beeldscherm druipt van het bier door die harcorepinguin van je
Een echte vent blijft deze misschien laatste wedstrijd kijken natuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:02 schreef golfer het volgende:
sopcast weer terug. Nog maximaal een half uurtje kijken en dan echt naar bed.
Ik kan dat kanaal niet vinden..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:02 schreef golfer het volgende:
sopcast weer terug. Nog maximaal een half uurtje kijken en dan echt naar bed.
Dan kijk ik toch liever iets slechter met NL of engels commentaarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:08 schreef dl3b het volgende:
Op ppstream zit ie ook met een scherper beeld.
Alleen wel chinees commentaar.
Maar er is een nadeel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:22 schreef pino.in.disguise het volgende:
Sopcastmooi hoor, had ik tijdens de RedWings moeten hebben.
Sopcast downen en install, en dan ESPN(test) kiezen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:31 schreef --HOOLIE-- het volgende:
heeft iemand een linkje naar de juiste url??
thx
THX...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:32 schreef dl3b het volgende:
[..]
Sopcast downen en install, en dan ESPN(test) kiezen.
Streamen zal illegaal zijn kijken niet lijkt me.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:34 schreef neggix het volgende:
Dat je btw Sopcast zomaar mag noemen op fokEng hoor, aangezien het niet helemaal legaal is lijkt me
Ja, maar films downloaden is ook legaal en mag je het ook niet over hebben op fokquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:35 schreef dl3b het volgende:
[..]
Streamen zal illegaal zijn kijk niet lijkt me.
Zal wel, dan bannen ze me maar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:35 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, maar films downloaden is ook legaal en mag je het ook niet over hebben op fok
Sopcast en al die andere programmas is P2P-tv, je streamt dus wel degelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:35 schreef dl3b het volgende:
[..]
Streamen zal illegaal zijn kijken niet lijkt me.
Bannen zal wel niet maar meestal word het gelijk geeditquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:37 schreef dl3b het volgende:
[..]
Zal wel, dan bannen ze me maar.
Op het voetbal forum doen ze niet anders.
Ik vind het wel gaan. Ze lullen niet te dom... Alleen die urbanus mag ik nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:38 schreef D1 het volgende:
Canal+stream werkt nu ook
Hoe is trouwens het verslag van Canal+, irritanter of minder irritant dan dat van ESPN?
is niet via sopcastquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:40 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Die canal+ stream staat niet in mijn lijstje...
Url?
OK...waarmee dan wel??quote:
Live wedstrijden via Internet Streams #4quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:38 schreef neggix het volgende:
[..]
Bannen zal wel niet maar meestal word het gelijk geedit![]()
www.streamtvnow.comquote:
Ohh ja, is waar ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:47 schreef dl3b het volgende:
[..]
Live wedstrijden via Internet Streams #4
OK die is dus niet gratis...quote:
je bent wel kortaf vannacht zegquote:
Sorry, het was niet de bedoeling om kortaf te zijn, maar ik baal een beetje omdat ik niet op de site van mlb com, waar ik normaal kijk.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
je bent wel kortaf vannacht zeg
enfin, het is gratis als je een gelukkige bent die een gratis stream te pakken krijgt, beetje site doorlezen enzo ...
Die wil nog wel eens in de kroeg kijken daaroo.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:57 schreef D1 het volgende:
Had Popolon trouwens nog wel verwacht hier...
413 kb/squote:
dat id kreeg ik ook. Pitcher van de Astros goed bezigquote:Op donderdag 27 oktober 2005 04:30 schreef dl3b het volgende:
De tent lag goed plat.
NU OF NOOIT!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 04:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
dat id kreeg ik ook. Pitcher van de Astros goed bezig
Klotequote:Op donderdag 27 oktober 2005 04:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Volle honken, met 2 uit ..... kom op Houston .....
sopcast.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 04:55 schreef At_Fundum het volgende:
De streams bij streamtvnow doen het (nog) niet bij mijOp zich vind ik Nascar ook wel interessant, maar uiteindelijk wil ik gewoon het honkbal zien
Ah, dus toch ook hierquote:Op donderdag 27 oktober 2005 04:58 schreef popolon het volgende:
Wat een geweldig spannende wedstrijd, zo zie je dar er niet eens gescord hoeft te worden voor optimale spanning.
Een fout is fataal lijkt 't.
Zouden nederlanders ook eens moeten doenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 04:58 schreef D1 het volgende:
dat God bless America gedoe ook altijd
GAME ON
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 04:59 schreef D1 het volgende:
[..]
Ah, dus toch ook hier![]()
Echt een fantastische wedstrijd!!! Denk dat ik mn kussen nog een tijdje zal moeten missen
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 05:17 schreef popolon het volgende:
Dikke RBI zeg, CWS op 1-0
Idd, wat nu NHL? NBA? NFL?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:07 schreef neggix het volgende:
Wat eem catch van UlribeTja, CWS veel beter en terecht gewonnen. Jammer zo snel maar jah, dan maar weer iets anders zoeken voor snachts
Ik hou streamtvnow in de gaten en dan zien we wel verder.. NHL mssquote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:14 schreef D1 het volgende:
[..]
Idd, wat nu NHL? NBA? NFL?
Mijn nachtvermaak, wat doe je?!!11!![]()
Kloptquote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:28 schreef popolon het volgende:
Ik zie liever de Detroit Tigers LF, al zie ik dat de eerste honderdduizend jaar niet gebeuren.
Northsidequote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:18 schreef Jeroenus het volgende:
Wat een tegenvaller zeg. Dat blijkt ook wel aan het feit dat er miljoenen mensen minder keken dan vorige jaren.
Toch blijven de Cubs dé club uit Chicago.
ik ook niet, maar aan de andere kant. De Sox zaten er telkens dicht bij, maar waren het telkens de Twins die net iets beter waren. Dit seizoen niet en bleek het spreekwoord eens te meer: Defense (pitching) wins championshipquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:37 schreef mitt het volgende:
[..]
toch voor het seizoen echt geen rekening gehouden met de White Soxs, erg verrassend allemaal.
Idd, het is bij wijze van spreken al weer voorbij voordat je het doorhebt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:01 schreef Recovering het volgende:
Ik vond het een rukwedstrijd, alleen de laatste 2 innings waren spannend.
De Astros hadden hem eruit moeten jengsten toen er in 1e8 2 man op de honken stond.
Mooie sweep, dat wel maar ik vind sweeps nooit zo leuk, het gaat te snel/duurt te kort.
De White Sox hadden ook een curse, al is die minder bekend van de Curse of the Bambino.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:39 schreef pfaf het volgende:
Ik wist niet eens van een WS-curse af! Die toch ook lang niet zo berucht als die van de RS? Of heb ik dat mis?
Hier is ook een mooie film over... 8 men out ( http://www.imdb.com/title/tt0095082/ ) en ook in Field of dreams ( http://www.imdb.com/title/tt0097351/ ) gaat het gedeeltelijk hierover (Trouwens een meesterlijke film..aan AAnrader ***** )quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De White Sox hadden ook een curse, al is die minder bekend van de Curse of the Bambino.
In de World Series van 1919 lieten een aantal spelers van de White Sox zich omkopen door de Cincinnati Reds. Die spelers werden voor het leven geschorst en er zou volgens bijgelovigen een vloek op de White Sox rusten zodat ze nooit meer de world series zouden winnen. Men sprak geloof ik van een Black Sox Curse.
Field of Dreams is de beste baseball film ooit gemaakt. Meesterwerkje van Kevin Costner.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:08 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Hier is ook een mooie film over... 8 men out ( http://www.imdb.com/title/tt0095082/ ) en ook in Field of dreams ( http://www.imdb.com/title/tt0097351/ ) gaat het gedeeltelijk hierover (Trouwens een meesterlijke film..aan AAnrader ***** )
"If you build it, they will come...."
Mee eens...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:16 schreef fanneke het volgende:
[..]
Field of Dreams is de beste baseball film ooit gemaakt. Meesterwerkje van Kevin Costner.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mets willen misschien Paul Konerko halen, maar dan komt Rafael Furcal niet en gaat Anderson Hernandez op het 2e honk spelen. Laat ik het zo zeggen: Ik heb liever Furcal.
Jeroenus al in winterslaap? Duurt nog wel een tijdje totdat het mei is....Samen inkopen is toch voordeliger! www.samenkopen.net
Nee hoor, ik lees elke dag het Mets forum op MLB.com door. Dat lijstje gaat een hoop geld kosten. Aan de andere kant, ik lees dat Mientkewiecz weggaat en anders $4m had verdiend in 2006. Trachsel verdiende $7m in 2005 en gaat nu weg. Looper gaat weg en verdiende $5m in 2005. Graves rot ook lekker op en verdiende $6m in 2005. Piazza is -$16m per jaar.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:18 schreef Sambal_HOT het volgende:
Wat is het stil! Nu is het off-season begonnen!!!
Mijn wenslijstje voor de Mets:
Rafael Furcal
Billy Wagner
Ramon Hernandez
AJ Burnett
Manny Ramirez
Mets willen misschien Paul Konerko halen, maar dan komt Rafael Furcal niet en gaat Anderson Hernandez op het 2e honk spelen. Laat ik het zo zeggen: Ik heb liever Furcal.
Jeroenus al in winterslaap? Duurt nog wel een tijdje totdat het mei is....
Oooh, ik kon zijn leeftijd zo gauw niet vinden maar zag wel veelvuldig 'veteraan' staan. Dus ik nam aan dat hij op leeftijd was.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:45 schreef Sambal_HOT het volgende:
Mmm 28 is toch niet oud? Meeste spelers zijn nu op hun top. Anderson Hernandez mist veel te veel ervaring. Misschien Marlon Anderson? Of moeten we toch hopen op Kaz dat hij het op zijn heupen krigt.
Trouwens de Yankees zijn aan het praten met Mike Piazza. Hij zal daar part time Catcher en DH worden samen met Possada. Mike Piazza in een Yankee uniform![]()
Trachsel gaat trouwens niet weg. http://newyork.mets.mlb.com/NASApp/mlb/news/press_releases/press_release.jsp?ymd=20051031&content_id=1262952&vkey=pr_nym&fext=.jsp&c_id=nym
En ja er is ook Lastings Milledge
Het grootste talent sinds tijden, maar wat gaan ze ermee doen?
http://www.nytimes.com/2005/10/31/sports/baseball/31milledge.html
quote:The club exercised its option on the contract of Steve Trachsel and opted to buy out the contracts of Braden Looper and Doug Mientkiewicz rather than retain the two for $9.8 million.
The Mets were prohibited from speaking with Furcal until he filed. They can't negotiate with him until after the final day of the free agency filing period, Nov. 11, but they can speak with him about playing second base and other salient points, other than money.
quote:As an organization, the Mets know the risks involved in trading away a No. 1 pick in the hopes of instantly improving the team. They were derided for dealing Scott Kazmir in July 2004, giving up the hard-throwing left-hander who was widely viewed as one of the top pitching prospects in baseball in exchange for the Tampa Bay right-hander Victor Zambrano, who since becoming a Met has been either injured or inconsistent.
Toch wel logisch, Amerika is nu toch wel, na zo'n ontzettend lang seizoen, een beetje baseball-moequote:Op maandag 31 oktober 2005 23:18 schreef Sambal_HOT het volgende:
Wat is het stil! Nu is het off-season begonnen!!!
Ik ga ook voor A-Rod. Ondanks dat het een Yank(quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:40 schreef Almighty het volgende:
Mijn suggesties voor de MVP awards:
AL: Wederom A-Rod
NL: Pujols, helaas voor Andruw maar tegen Pujols kan niemand op.
Albert Pujols MVP in de NLquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:05 schreef fanneke het volgende:
"The free agent signing period opens on Friday ." Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren. 278 free agents met toch heel wat grote namen.
Chris Carpenter Cy Young winner NL. Ondanks z'n terugval aan het eind van het seizoen toch wel een verdiende winnaar vind ik.
Cy Young AL : Bartolo Colon
AL Manager of the Year: natuurlijk Ozzie Guillen
NL Manager of the Year: Bobby Cox![]()
AL Rookie of Year: Huston Street
NL Rookie of the Year: Ryan Howard
Begin volgende week worden de MVP's in de AL en NL bekend gemaakt.
Of Nady gaat er spelen. Misschien gaat Diaz of Nady wel in een package naar Florida voor Carlos Delgado.quote:Op maandag 21 november 2005 17:48 schreef Almighty het volgende:
Mets nu dus van Cameron af(naar Padres), Diaz zal dus de kans krijgen om te starten.
Nog mogelijker is dat Beckett naar boston gaat samen met lowell voor oa Hanley Ramirez, hun top prospect, en nog twee spelers. Florida is lang niet zo arm denk ik, zeker als ze ook Delgado kunnen traden, ze kunnen nl heel wat payroll daardoor dumpen en spelers als Cabrera en Willis re-signen. Daarbij krijgen ze er goede prospects voor terug die goedkoper zijn en waarschijnlijk nog lang goed.quote:Op maandag 21 november 2005 20:30 schreef Royal_Flush het volgende:
Mogelijke blockbuster-trade: Josh Beckett en Mike Lowell naar Texas voor Hank Blalock en 'n ptching prospect.
Ook Lo Duca en Juan Pierre zouden op de trade block zijn.Burnett gaat voor 100% via Free Agency weg.Todd Jones heeft aangegeven graag naar Atlanta te willen....Pffffffff!!!Arm Florida...
Bijna goed...Deze bal werd, vlak voordat leftfielder Moises Alou de bal zou vangen, door een Cubs fan (zonder geit, hoe kom je daar nou bij..) gevangen/aangetikt...Daardoor werd het een foul ball (dus geen homerun) ipv een tweede uit in de 8e inning, bij 3-0 stand voor Cubs...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:47 schreef Leatherface het volgende:
Het frappante is dat 2 jaar geleden een Cubs - supporter met geit er op wel heel lullige manier voor zorgde dat zijn team de National League Championship Series tegen Florida verloor. Hij ving een bal die een Cubs - veldspeler had kunnen pakken, waardoor het een homerun voor de Marlins werd. mede hierdoor verloren de Cubs de series en gingen ze dus niet door naar de World Series.
Ik weet nog niet echt wat ik van Lo Duca moet denken. Hij is niet de jongste en zijn arm is ook niet sterk. Soriano zal minder HR's slaan dan in Arlington en bovendien maakt hij geregeld errors.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:14 schreef Sambal_HOT het volgende:
Wow Omar doet goed zijn best:
Wagner
Delgado
Lo Duca
(Ramirez)
(Grudzielanek)
(Zito)
(Vazquez)
Manny hoeft van mij niet zo. Ik heb liever Soriano en dan ben ik tevreden.
reyes
beltran
delgado
wright
floyd
diaz/nady
loduca
soriano
P
Ik zie dit net ook. De Mets moeten de halve farm (incl. Milledge) voor hem opgeven, willen ze hem naar NY halen. En dan krijgen de Nationals hem voor Wilkerson en twee andere spelers. Die Wilkerson zou ik nog niet eens gratis willen hebben.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:17 schreef Almighty het volgende:
Hmm Soriano toch naar de East coast, naar de Nationals. Nou hoop ik dat ze daar in washington eindelijk een eigenaar vinden voor het team zodat ze ergens aan kunnen bouwen en weten waar ze aan toe zijn. Probleem kan nog worden dat de Natinals al Vidro hebben op 2B en dus soriano naar het outfield zou verhuizen, daar heeft ie in het verleden moeilijk over gedaan. Persoonlijk lijkt het me zonde om soriano te 'converten' naar outfielder.
Inderdaad wel vreemd. Ik ben ook niet zo onder de indruk van Wlkerson en Terrmel Sledge en een minor league pitcher voor Soriano. Misschien is de farm system van de Mets niet zo goed gevuld?quote:Op donderdag 8 december 2005 08:36 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ik zie dit net ook. De Mets moeten de halve farm (incl. Milledge) voor hem opgeven, willen ze hem naar NY halen. En dan krijgen de Nationals hem voor Wilkerson en twee andere spelers. Die Wilkerson zou ik nog niet eens gratis willen hebben.
Ik heb het idee dat er een andere prijslijst voor de Mets wordt gehanteerd waarbij wij veel hoger moeten bieden. Texas had pitching hard nodig, traden ze hem voor 2 OF's.
Klote Texas![]()
Grossly overpaid volgens mijn Boston sourcesquote:Op woensdag 21 december 2005 14:23 schreef popolon het volgende:
Sjonnie dus naar de Yankees, pijnlijk voor Boston.
Is ie nog wel herkenbaar zonder baard en matje?
Alles eraf volgens Yankees dresscode.
$52 miljoen voor 4 jaar.
Je Boston sources zijn er ook niet blij mee heb ik begrepen.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:46 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Grossly overpaid volgens mijn Boston sources
Help yourself.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:14 schreef Leatherface het volgende:
Inmiddels geen tijd voor een 2006 pre season topic?
Nope,alleen Bruce Sutter (76,9%)....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:00 schreef Terreros85 het volgende:
Gaat Bert Blyleven nou eindelijk toetreden tot de Hall of fame ?
we weten het zo
Dus de Mets-fans kunnen niet meer 'genieten' van Miss Benson...quote:Op zondag 22 januari 2006 10:35 schreef Almighty het volgende:
In ander nieuws, Benson van de Mets naar Baltimore voor Julio.
Idd, die miss Damon had ik een keer op tv gezien. Ziet er een stuk minder hoerig uit en houd ook gewoon d'r bek dicht. Dag Bensonquote:Op zondag 22 januari 2006 19:01 schreef Sambal_HOT het volgende:
[afbeelding]
Mwah die zal ik niet missen.
Doe mij maar miss Damon:
[afbeelding]
Nog 6½ week tot Opening Day.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:32 schreef Jeroenus het volgende:
Vandaag begint Spring Training eindelijk weer
Morgen beginnen de Mets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |