jupquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tja. Jij ziet nu alleen maar 'online in 2006'
Dan mag jij de volgende doenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:48 schreef The_Terminator het volgende:
Eigenlijk wilde ik wel een nieuw deel openenKon alleen geen passende titel bedenken
![]()
Sorryquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:48 schreef The_Terminator het volgende:
Eigenlijk wilde ik wel een nieuw deel openenKon alleen geen passende titel bedenken
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:50 schreef Boeman het volgende:
[..]
always look at the bright side of life![]()
zodra god me een visioen geeftquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Wanneer verander je je vrouwelijke avatar
always look at the bright side of life
Neuh, laat maar mooi zo. Ik kan op dit moment ook niets beters bedenkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:49 schreef _moder8or_ het volgende:
SorryAls je wilt, change the titel
Hehe. Nice to have you back!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Neuh, laat maar mooi zo. Ik kan op dit moment ook niets beters bedenken![]()
het gaatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:49 schreef _moder8or_ het volgende:
Voorbeeldje dan maar van mijn site?
[[url=http://img460.imageshack.us/img460/7843/wr1ri.th.jpg]afbeelding][/URL]
[..]
SorryAls je wilt, change the titel
Ben zelf ook wel blij dat ik eindelijk weer internet heb. Heb Fok! toch wel een beetje gemist. Gelukkig kon ik op school soms even een kijkje nemen, maar vooral de weekenden waren saai zonder Fok!quote:
Daar ben je toch gek van?quote:
Nou, zal ik me gelijk voorstellenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben zelf ook wel blij dat ik eindelijk weer internet heb. Heb Fok! toch wel een beetje gemist. Gelukkig kon ik op school soms even een kijkje nemen, maar vooral de weekenden waren saai zonder Fok!![]()
quote:
Veel aangemelden alquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef DaMook het volgende:
Mijn site voor de corso is live gegaanEn dat terwijl ie nog niet helemaal af is
Ik ben er al wel trots op
ja het is standaard site software en ja hij is niet bijzonder, maar hij is wel goed
![]()
[..]
HUHquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:57 schreef _moder8or_ het volgende:
En, hopenlijk (50% kans) binnenkort forumcrew
www.oruva.netquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Veel aangemelden al. Of is het die site niet?
Ziet er netjes uit inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
www.oruva.netEn klopt 1 aangemelde
Aanmelden kan namelijk niet
Dat is momenteel voorbehouden aan leden van het buurtschap
(iig tot na mijn overleg met de voorzitter
)
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waar ben ik nu het meeste te zien.
Kans is wel nog klein,...
Je gokt dus foutquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetenMaar als ik je post history kijk gok ik op vbl
(pub is ook goed vertegenwoordigd maar heeft al 2 mods dus valt af lijkt me
) Ik gok vbl dus
Pff, nee sorry. Heb over java helemaal geen verstand!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:02 schreef saaw het volgende:
per ongeluk iemand hier die iets weet over mouse-over javascriptjes?
it's driving me nuts
Bijna alles wat erop moet staat er nu op, nu alles perfectioneren en daarna de lay-out nog wat aan proberen te passenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit inderdaad![]()
Keep up the good work!
Inderdaad. De kleuren?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bijna alles wat erop moet staat er nu op, nu alles perfectioneren en daarna de lay-out nog wat aan proberen te passen
Slaapse J. en saawquote:
PUBquote:
Ik ook niet (sowieso geen verstand van site's bouwenquote:[..]
Pff, nee sorry. Heb over java helemaal geen verstand!
Lay-out is idd de kleurenquote:
Ach, ik zeg ook 'misschien'quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
PUBNee dat mag niet
Dan nog eerder ik
quote:[..]
Ik ook niet (sowieso geen verstand van site's bouwen
Een mooie afbeelding op de achtergrond donderen? Kan toch in Fusion?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:09 schreef DaMook het volgende:
Truste Saaw![]()
[..]
Lay-out is idd de kleurenen de vormgeving
Maar veel zal er niet veranderen
Vind het zo wel duidelijk eigenlijk
(Alleen de banner bovenin moet iig aangepast worden omdat ik dat oranje niet goed vind bij het verder overwegend blauwe
)
Zijn brechtje en ijsmeis niet genoeg dan ? Of wil er een vertrekken dat wij nog niet weten ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach, ik zeg ook 'misschien'
[..]Ik wel, HTML
[..]
Een mooie afbeelding op de achtergrond donderen? Kan toch in Fusion?
Geen idee. Maar ik ben er vaker (in de diepte van de nachtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zijn brechtje en ijsmeis niet genoeg dan ? Of wil er een vertrekken dat wij nog niet weten ?
html ken ik trouwens ook nog een beetje
Edit eens niet zoveelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een mooie afbeelding op de achtergrond donderen? Kan toch in Fusion?
Ik toch ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik ben er vaker (in de diepte van de nacht)
quote:
Enne, voor de rest ziet het er leuk en goed uit!quote:Niet alleen de achtergrond, die houd ik het liefste witVooral de rest
. Maar voorlopig blijft ie zo
, mischien dat ik nog wat ga proberen op de test site die ik nog heb
Dan slaap ik lekker uitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik toch ookEn overdag ben ik er tegenwoordig ook vrij veel
Dat zei je gisteren toch ook al ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga vandaag maar een beetje op tijd slapen denk ikmorgen weer hard leren
![]()
Ja ik heb ook hard geleerd vandaagquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[..]
Enne, voor de rest ziet het er leuk en goed uit!
[..]
Dan slaap ik lekker uit
[..]
Dat zei je gisteren toch ook al ?
Ik MOET van mijn moeder optijd naar bedquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga vandaag maar een beetje op tijd slapen denk ikmorgen weer hard leren
![]()
Nu nog? En ja, duits is mijn 2e moedertaalquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:20 schreef ma_jojo het volgende:
Wie is goed in duits en gaat mijn brief maken?
Dan ben je er voor 1 uur in de middag eruit?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik MOET van mijn moeder optijd naar bedZe wil niet meer dat ik er pas om 2 uur 's middags uitkom
. Ik ga dus voor 2 uur naar bed
Mijn ouders zitten aan de andere kant van het landquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik MOET van mijn moeder optijd naar bedZe wil niet meer dat ik er pas om 2 uur 's middags uitkom
. Ik ga dus voor 2 uur naar bed
*Meldt, maak jij dan mijn tentamen staticaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:20 schreef ma_jojo het volgende:
Wie is goed in duits en gaat mijn brief maken?
*pagina opslaat op computer*quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mijn ouders zitten aan de andere kant van het landniemand die mij verteld hoe laat ik ga slapen
![]()
![]()
waarom zou ik miauwenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
*pagina opslaat op computer*
nog steeds aan het miauwen?
Ik ga atijd uit van 7 a 8 uur slaapquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nu nog? En ja, duits is mijn 2e moedertaal
[..]
Dan ben je er voor 1 uur in de middag eruit?
gewoon blijven liggenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga atijd uit van 7 a 8 uur slaapDus 3 uur kan eventueel ook wel
Dan ben ik er iig voor 12 uur wel uit
(al wil mijn moeder dat ik er om 10 uur uitkom
)
Ohja. Sorryquote:
Met Sensation (juli 2005) was het leuk. Hele dag (van 19:00 - 07:00) in de ochtend staan te dansen. Terug naar huis gereden, de hele rit KLAARWAKKER. Kom ik thuis, plof, tot 18:00 uitgeslapenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga atijd uit van 7 a 8 uur slaapDus 3 uur kan eventueel ook wel
Dan ben ik er iig voor 12 uur wel uit
(al wil mijn moeder dat ik er om 10 uur uitkom
)
Dat heb ik met mijn nachtdiensten ook altijd gehad, om 8 uur 's ochtends thuis en dan slapen tot 5 a 6 uur 's middagsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ohja. Sorry![]()
[..]
Met Sensation (juli 2005) was het leuk. Hele dag (van 19:00 - 07:00) in de ochtend staan te dansen. Terug naar huis gereden, de hele rit KLAARWAKKER. Kom ik thuis, plof, tot 18:00 uitgeslapen
Dan wordt ze boos denk ikquote:
Zalig gewoon! Wat wil een vent nog meer!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn nachtdiensten ook altijd gehad, om 8 uur 's ochtends thuis en dan slapen tot 5 a 6 uur 's middags
waar zal ik beginnenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zalig gewoon! Wat wil een vent nog meer!
Ga je 'm voor me maken?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nu nog? En ja, duits is mijn 2e moedertaal
Ik weet wel wat dingenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zalig gewoon! Wat wil een vent nog meer!
Morgen ok? Anders vertaal ik het in het Russisch. Zo veel bier heb ik opquote:
Je moet er niet aan denken dat straks je lichaam eraan gaat wennen. Laaat naar bed, laat opstaanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet wel wat dingen
Maar dat was toen ik nachtdiensten hadIk moet nu ook gewoon leren vroeg naar bed te gaan en vroeg op te staan
![]()
Morgen is te laat.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Morgen ok? Anders vertaal ik het in het Russisch. Zo veel bier heb ik op
niet, heb vrije week voor tentamesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
![]()
maar hoe laat moet je morgen naar school?
Na 4,5 jaar nachtdiensten is mijn lichaam ook al redelijk gewend aan laat slapen en laat opstaanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Morgen ok? Anders vertaal ik het in het Russisch. Zo veel bier heb ik op
[..]
Je moet er niet aan denken dat straks je lichaam eraan gaat wennen. Laaat naar bed, laat opstaan
is al bij mij gebeurt
Ow? Moet hij morgen af dan?quote:
Is het dan niet de bedoeling dat je gaat lerenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
niet, heb vrije week voor tentames![]()
Best kut hèquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Na 4,5 jaar nachtdiensten is mijn lichaam ook al redelijk gewend aan laat slapen en laat opstaan
Ja, korte brief wel. Lerares vermoordt me als niet af is!quote:
Hoezo kom je er dan nu pas mee? Gooi hem maar online dan. Dan kijk ik er nog ff na.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:47 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ja, korte brief wel. Lerares vermoordt me als niet af is!![]()
ja, morgen weer een dagquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow? Moet hij morgen af dan?
[..]
Is het dan niet de bedoeling dat je gaat leren
[..]
Best kut hè
Valt wel meequote:
Als ze dat echt deden was ik al wel 100x dood geweestquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:47 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ja, korte brief wel. Lerares vermoordt me als niet af is!![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wedden dat ik je morgen weer hier zie![]()
minstensquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ze dat echt deden was ik al wel 100x dood geweest
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Valt wel meeAlleen moet ik nu toch wel langzaam aan omschakelen naar dag ritme
![]()
![]()
Omdat ik dom ben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoezo kom je er dan nu pas mee? Gooi hem maar online dan. Dan kijk ik er nog ff na.
Zet maar wat neer in het Nederlands en het komt goed.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:54 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Omdat ik dom ben..
Maak een 'open brief' aan de schoolkrant , gericht aan je medeleerlingen waarin je klaagt over iets op school dat je het meest dwarszit.
Nee, maar wel gamen/fok!ken!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]zou jij om 2 uur 's nachts gaan leren
![]()
Meine mathematic lehrer hat mich in den ars gefickt. Das ist toch abnormal?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:54 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Omdat ik dom ben..
Maak een 'open brief' aan de schoolkrant , gericht aan je medeleerlingen waarin je klaagt over iets op school dat je het meest dwarszit.
Ik zei altijd gewoon dat ik het niet had gemaaktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
minstens![]()
Zeg gewoon dat ik je huiswerk heb opgegeten![]()
Hij (user) is mannelijk hè. Dus meiner -> meine is vrouwelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Meine mathematic lehrer hat mich in den ars gefickt. Das ist toch abnormal?
GruBen Ma_jojo
fokken dusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zet maar wat neer in het Nederlands en het komt goed.
[..]
Nee, maar wel gamen/fok!ken!
En gamen (op de PC)quote:
Een éénquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zei altijd gewoon dat ik het niet had gemaakt
Ik heb vandaag (eindelijk) te horen gekregen dat de mijn baas mijn ontslag verguning heeft gekregenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben al 3 maanden baanloosMorgen krijg ik te horen of Calvé mij wilt hebben!
Ik zei altijd dan mijn infantiele Egyptische adoptie huishoudhulpje het per ongeluk had weg gegooitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zei altijd gewoon dat ik het niet had gemaakt
Wat voor een 'ziekte' heb je dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb vandaag (eindelijk) te horen gekregen dat de mijn baas mijn ontslag verguning heeft gekregenNu nog wachten per wanneer ik echt weg ben
Morgen trouwens ook een gesprek met de bedrijfsarts wegens mijn "ziekte"
Jaja, het is al laatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij (user) is mannelijk hè. Dus meiner -> meine is vrouwelijk.
Zelfs ik weet het nog. Je hebt gewoon weer aan de dranktafel van je pa gezeten! Zeg het nou maar gewoon.quote:
Dus als ik een keer een schroef vind in mijn pindakaas kan ik jou aanklagenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat voor een 'ziekte' heb je dan?
En ik ga dan bij Calvé werken als (productiemedewerker)
Mij? Nee.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus als ik een keer een schroef vind in mijn pindakaas kan ik jou aanklagen![]()
Nee niet aan de darnktafel van me paquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zelfs ik weet het nog. Je hebt gewoon weer aan de dranktafel van je pa gezeten! Zeg het nou maar gewoon.
jammerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mij? Nee.Ik doe dan wel wat anders dan potten controleren
Ik ben overspannenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat voor een 'ziekte' heb je dan?
En ik ga dan bij Calvé werken als (productiemedewerker)
Ja, zelfs bier valt onder drankquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee niet aan de darnktafel van me pa
Wel aan onze bierkoelkast![]()
Wil je mij anders aanklagenquote:
Klinkt niet leukquote:
Beste medeleerlingen,quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zet maar wat neer in het Nederlands en het komt goed.
[..]
Nee, maar wel gamen/fok!ken!
ja maar ik woon niet meer thuis, dus niet van mij paquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, zelfs bier valt onder drank
[..]
Wil je mij anders aanklagen![]()
[..]
Klinkt niet leuk. Beterschap
Dank jequote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, zelfs bier valt onder drank
[..]
Wil je mij anders aanklagen![]()
[..]
Klinkt niet leuk. Beterschap
Ik zei 'stukje'. Niet een hele paginaquote:
You're welcomequote:
Daarvoor hoef ik niet in een studentenhuis te zittenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja maar ik woon niet meer thuis, dus niet van mij pa
Studentenhuis is tofkoelkast alleen voor bier naast de tv, slecht je arm uit te steken en je hebt weer wat te drinken zonder iets van de tv te missen
![]()
jou zou ik nooit aanklagen![]()
Jawel joh.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met die hartjes en kusjes alleen kom je er neit he,![]()
wat houd je tegenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik niet in een studentenhuis te zitten
Ik zit er trouwens wel over te denken om in eindhoven bij 2 meidjes van mijn werk te gaan wonen(beide zijn
)
Nietquote:
Niets eigenlijkquote:
Pub SCquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niets eigenlijkMaar komop als jongen tussen 2 van die superlekkere dingen
Dan doe ik nog maar 1 ding
Neequote:
Is niet nodig.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
NietIets meer jagen jij
Dan mischien wel
Graag gedaanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:18 schreef _moder8or_ het volgende:
Hmm. Ben nu iendelijk die rotzooi van MSN weg aan het halen d.m.v een patch! Dank DaMook
Daar zul je nog van staan te kijkenquote:
Enne, wat is geeft het een mooie uitstraling.quote:
Slaap lekker Dribbel_quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ow. ik zal je missen![]()
ik ga nu slapenTrutse kinder
![]()
Ja, behalve dat ik me de tiefus verveelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:19 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedennacht Bananenman. Alles goed?
Ach, ik verveel me ook, maar met wat muziek en bier is het nog een beetje uit te houden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, behalve dat ik me de tiefus verveel
Ga je mn brief niet maken?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach, ik verveel me ook, maar met wat muziek en bier is het nog een beetje uit te houden.
Wil jij niet een heerlijk biertje?
Yo cerror.Cooler avatar!
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach, ik verveel me ook, maar met wat muziek en bier is het nog een beetje uit te houden.
Je hoeft me dan niet te missen hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ow. ik zal je missen![]()
ik ga nu slapenTrutse kinder
![]()
Valt wel meequote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:22 schreef cerror het volgende:
Nogal een saaie bedoeling hier niet?
Mijn ware aard mijnheer AMD.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Yo cerror.Cooler avatar!
Ben al bezig (t'is alleen maar erg moeilijk)quote:
Ik heb alleen maar Hertog-Jan. cerror, heb je ook interesse?quote:
Ik heb hier Hollandia, in het echt dus laat maar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ben al bezig (t'is alleen maar erg moeilijk)
[..]
Ik heb alleen maar Hertog-Jan. cerror, heb je ook interesse?
Neem je tijd..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ben al bezig (t'is alleen maar erg moeilijk)
[..]
Ik heb alleen maar Hertog-Jan. cerror, heb je ook interesse?
Geen probleem. H-J in het echt is ook lekker!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb hier Hollandia, in het echt dus laat maar.
Hoiquote:
Half uurtje moet lukken? Als 't je 2e moedertaal is.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tot wanneer heb ik de tijd eigenlijk?
Gokje tot 8 uur deze ochtendquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tot wanneer heb ik de tijd eigenlijk?
Ja. Oké, maar ben nu moe en heb mijn woordenboek nu niet bij me. Maar ik ben nog maar bij zin 4quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:40 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Half uurtje moet lukken? Als 't je 2e moedertaal is.
Tja. Ik zoek een vertaling site, zoek ff mee.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gokje tot 8 uur deze ochtend
Maar als duits je 2e taal is zou je het nu al wel vertaald moeten hebben
Als het je 2e moedertaal is heb je er geen woordenboek bij nodigquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja. Oké, maar ben nu moe en heb mijn woordenboek nu niet bij me. Maar ik ben nog maar bij zin 4
Wat is er cerror?quote:
Met naamvallen wel (der, die, das, den, demquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als het je 2e moedertaal is heb je er geen woordenboek bij nodig
Naja, ik dacht dat jij je eigen zielige zelf voor je zag.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat is er cerror?
[..]
Met naamvallen wel (der, die, das, den, dem![]()
)
Vaag amd maar even of het correct is.quote:
2e moedertaalquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tja. Ik zoek een vertaling site, zoek ff mee.
Tja, mijn moeder is Duitsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
2e moedertaal
Ik heb geen 2e moedertaal, maar naar het engels heb ik het zo vertaald
Ikvoeljeleed vermaak, opgebokt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Vaag amd maar even of het correct is.
Wat zei ik nou net op msnquote:
Dan zou jij het ook vloeiend moeten kunnenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tja, mijn moeder is Duitsmaar die naamvallen nekken mij telkens
![]()
Schiet eens op danquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:53 schreef _moder8or_ het volgende:
ma_jojo: Ik zit nu op 50%
Hehe, doe maar nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Schiet eens op danOf maak je moeder wakker
Heb je iets op je lever Cerror?quote:
Bier.quote:
Je zwaait grafmongool.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:59 schreef DaMook het volgende:
ma_jojo+++++++++++++++
CerrorWWWWWWWWWWWWWWWWw
en ModjeWWWWWWWWWWWWWWW
Tot morgen
Toch nog even nakijkenquote:Liebe Leute,
Mit ein brief in ein zeitung von unsere Schule, möchte ich gern ihren achtung vragen. Ich habe nämlich etwas um züm klagen. Sie haben vielleicht schon etwas von gehörd über die kleidung was sie mit anfang für nächtes Jahr wollen einführen. Ich hoffe das sie mir recht geben - wenn ich darüber etwas sage oder schreib - das es gar nichts auf haut. Jeden von uns ist schon eher durch seinen Eltern angezogen. Wir tragen Kleidern was wir nicht lieb haben, aber sie kennen das denk ich noch schon. Und jetzt wörde unseren geschichte entgegnet. Und jetzt wolte die Schule-Richtung bestimmen was wir tragen sollen. Wir - du und ich - können aktie unternehmen gegen diesen lächerliches plan!
Ich hoffe das ich noch etwas von euch höre, und das diese lächeliches plan nicht kan werden mportiert. Wir wollen unseren identität doch nicht verlieren? Kleidung lasst nämlich ein teil sehen, wie ein Person ist. Das lassen wir uns doch nicht abnemen? Auch ich hoffe das mit diese weise die Schule-Richtung meine klage lest, und auch hoffe ich das sie noch einmal güt hierüber nachdenkst. Wir haben auch recht was er geht passieren!
Ich danke ihnen für ihren achtung.
Marjolijn.
quote:
Jeuzes, dat komt gewoon recht uit een vertaalmachine, niet?quote:
\quote:
Kleine gedeelte ja. Maar ik ben moe zei ik nog waarschuwend.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:10 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jeuzes, dat komt gewoon recht uit een vertaalmachine, niet?
Verdommequote:
Ja wat? Kan ik er wat doen dat ze het nu pas komt melden. (als ze het eerder melde dat iets moest worden vertaald, had ik het veel beter kunnen maken.) Of doe jij maar een pogingquote:
goedzoquote:
Mja, ik ben al lang niet meer geweestquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:29 schreef snopprinses het volgende:
ik mag over twee weken ook weer een dagje naar school![]()
ik heb stage, dus kom er ook niet meerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, ik ben al lang niet meer geweest.
Dus vandaag moet het maar weer eens.
quote:
Goedenmorgen snopquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:50 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik heb stage, dus kom er ook niet meer
maar ben blij dat ik straks weer mag
Goed! Ik ben ook weer net 10 minuten wakkeer. Straks even ontbijten en ik kan er weer een dag tegenaan. Hoe ist in 't zuiden?quote:
In het Zuiden, schitterend weer. Strak blauwe lucht, en ben vijf minuten geleden wakker geworden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Goed! Ik ben ook weer net 10 minuten wakkeer. Straks even ontbijten en ik kan er weer een dag tegenaan. Hoe ist in 't zuiden?
Ah jij hebt ook al uitgeslapen dus.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
In het Zuiden, schitterend weer. Strak blauwe lucht, en ben vijf minuten geleden wakker geworden.
Gek hè, als je om half 4 ging slapenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah jij hebt ook al uitgeslapen dus.Nog plannen voor vandaag?
Ah nice, wat voor cam heb je?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Gek hè, als je om half 4 ging slapen
Vandaag? Nog niet echt, ik ga wel vandaag nieuwe oplaadbare batterijen halen voor mijn cam en informeren voor een tele/zoom lens
Een Canon PowerShot A95.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah nice, wat voor cam heb je?
Mooi ding! 5.0 MP en ook nog onder de 300 euro?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een Canon PowerShot A95.Heerlijke camera
Ik heb hem voor 349 euro gekocht (was een uitverkoop) "U bepaald de prijs weken" Camera was toen 450quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mooi ding! 5.0 MP en ook nog onder de 300 euro?
Ah op die manier, was al weer een tijdje terug ofzo?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 349 euro gekocht (was een uitverkoop) "U bepaald de prijs weken" Camera was toen 450
Ik heb hem nu weer zo'n kleine 1,5/2 jaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah op die manier, was al weer een tijdje terug ofzo?
Ja precies, die dingen dalen nog wel in de prijs enzo. Ik ga vanmiddag ff de stad in om te kijken voor een cadeautje voor een kameraad samen met een andere kameraad. Hij wordt 21 en we willen een kijken bij de fopwinkel ofzo voor iets grappigs.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb hem nu weer zo'n kleine 1,5/2 jaar.
Een poster maken van zichzelfquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja precies, die dingen dalen nog wel in de prijs enzo. Ik ga vanmiddag ff de stad in om te kijken voor een cadeautje voor een kameraad samen met een andere kameraad. Hij wordt 21 en we willen een kijken bij de fopwinkel ofzo voor iets grappigs.
Iemand nog ideeën?
Ik ga voor mijn vriend van 21 een aquarium kopen met vissiesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja precies, die dingen dalen nog wel in de prijs enzo. Ik ga vanmiddag ff de stad in om te kijken voor een cadeautje voor een kameraad samen met een andere kameraad. Hij wordt 21 en we willen een kijken bij de fopwinkel ofzo voor iets grappigs.
Iemand nog ideeën?
Daar hebben wij ook al aan zitten denken maar de ruimte daar is nogal beperkt waardoor er misschien net een vissenkom kan staan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga voor mijn vriend van 21 een aquarium kopen met vissies.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga voor mijn vriend van 21 een aquarium kopen met vissies.
quote:
Een vissenkom is slecht voor vissiesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar hebben wij ook al aan zitten denken maar de ruimte daar is nogal beperkt waardoor er misschien net een vissenkom kan staan.![]()
En dan met onderschrift: "Right Said Fred - I'm Too Sexy"quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een poster maken van zichzelfA0 formaat ofzo iets
Neuhquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Vissen zijn cool!
Goedenmorgen ijsmeis. Nog lekker veel gereden?
Nogal ja, dat heeft mijn oma ook eens gehad, die vis werdt hartstikke gek.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een vissenkom is slecht voor vissies!
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dan met onderschrift: "Right Said Fred - I'm Too Sexy"![]()
Wanneer ga je dan rijden ?quote:
Als mijn auto klaar isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Een hele witte achtergrond met een omtrek van een gezicht erop (en zwart gevuld)
"This person is too sexy to look at"
[..]
Wanneer ga je dan rijden ?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Een hele witte achtergrond met een omtrek van een gezicht erop (en zwart gevuld)
"This person is too sexy to look at"
[..]
Wanneer ga je dan rijden ?
Ja, maar weet je wat wel raar is?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nogal ja, dat heeft mijn oma ook eens gehad, die vis werdt hartstikke gek.![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als mijn auto klaar is. En ik heb gisteren wel gereden, maar niet veel.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is wel lachen inderdaad. Wij hebben laatst voor een andere kameraad onder andere een flesje shampoo gekocht met zo'n opschriftje speciaal voor 21 jarigen.
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een poster maken van zichzelfA0 formaat ofzo iets
Dat is toch leuk?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:16 schreef saaw het volgende:
[..]dat heb ik ook eens gedaan
een vriend van me heeft nu heel groot ons met zn 4en boven zn bed hangen
Inderdaad, want niet alleen de aanschaf is goedkoper maar ook het onderhoud. Je hoeft er namelijk geen pomp voor te kopen, geen achtergrondje, heel sporadisch nieuwe planten en een paar kiezeltjes.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar weet je wat wel raar is?
1. dat die dingen nog verkocht worden.
2. dat die dingen zo goedkoop zijn.
Dan nemen mensen ook eerder een kom!
Nee.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:17 schreef Svensational het volgende:
Ben je al bij FOK!radio geweest, moder8or?
Maar die shampoo zal wel never nooit gebruikt zijn sinds 10 september.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Jij hebt toch een witte Civic?
[..].
Maar heb je dan geen pompje?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Inderdaad, want niet alleen de aanschaf is goedkoper maar ook het onderhoud. Je hoeft er namelijk geen pomp voor te kopen, geen achtergrondje, heel sporadisch nieuwe planten en een paar kiezeltjes.
Wij hebben een vrij groot aquarium maar reken maar dat daar wat werk in zit bij het schoonmaken. Een liter of 70 gaat daar in meende ik.
Schoonmaken moet je altijdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar heb je dan geen pompje?.
Of moet je het dan nog om de paar weken schoonmaken?
ik heb een warmwater aquarium van 100 literquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Inderdaad, want niet alleen de aanschaf is goedkoper maar ook het onderhoud. Je hoeft er namelijk geen pomp voor te kopen, geen achtergrondje, heel sporadisch nieuwe planten en een paar kiezeltjes.
Wij hebben een vrij groot aquarium maar reken maar dat daar wat werk in zit bij het schoonmaken. Een liter of 70 gaat daar in meende ik.
goedquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je?
[..]
Goedenmorgen
Dan heb je niet veel hoeven schoonmakenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Schoonmaken moet je altijd. Vroeger had ik ook 2 goudvissen, na 2 dagen waren ze dood
In ons grote aquarium hebben we wel een pompje maar ik doelde op geen pompje bij een vissenkom. Ons aqaurium moet wel om de zoveel tijd even schoongemaakt worden, filter schoonmaken, pomp er even uit, nieuw vers water er in, dooie planten er uit. Schijnt te maken te hebben met het voedsel ofzo dat het voer niet voor álle planten goed is.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan was het eerder "opruimen".quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan heb je niet veel hoeven schoonmaken!
met een pompje moet je het ook schoonmaken hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Goed dat het goed met je gaatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:21 schreef snopprinses het volgende:
[..]
goedkheb wat te doen hier op stage en heb morgen vrij. Dus heb goede zin
hoe is het met jou?
Neequote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan heb je niet veel hoeven schoonmaken!
Ah ze hadden zin in een uitstapje.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee. Mijn moeder kwam in mijn kamer en zag mijn vissen op de tafel liggen
. Ik dacht dat ze ook eens eruit moesten om van de buitenlucht te genieten
Ik was toen nog maar 6 hèquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ze hadden zin in een uitstapje.![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik was toen nog maar 6 hè. Wist ik veel dat water hun enige kans op overleven was.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ohja dan heb je dat besef nog niet.
Ik weet nog wel toen ik 10 was en ik ging vissen in zee. Zwom je eerst met snorkelapparatuur een stukje zee in, liet je je lijntje zakken tussen het koraal, hopla beet en dan het hele takke-eind terugzwemmen met die vis aan je haak om hem vervolgens op het strand er weer af te halen.
![]()
Ongeveer een seconde of 10.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]![]()
. Maarja, het gaat wel snel dat je wat beet hebt. Ik heb eens een dag gevist in het kanaal! Niets
dan moet ik toch wat vaker komen. Hoewel het internet op een ouwe trage mac hier ook niet erg voordelig is. Gelukkig heb ik nu de laptop van me pa meel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het gezelligste forum van Nederland man!
shit ik sla m'n coach
Netjes toch. Kom je thuis, bekaf natuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ongeveer een seconde of 10.![]()
Hey JPM
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:29 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dan moet ik toch wat vaker komen. Hoewel het internet op een ouwe trage mac hier ook niet erg voordelig is. Gelukkig heb ik nu de laptop van me pa meel.
kan ik teminste goed designen![]()
Hoiquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ongeveer een seconde of 10.![]()
Hey JPM
Van het zwemmen ja. Ik heb ook wel eens een zeeslang (of in jargon: murene) gevangen vanaf de kade op een pier, dat was freaky, dat beest spartelen en die tanden enzo...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Netjes toch. Kom je thuis, bekaf natuurlijk
Artis!quote:
Een wurgslangquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Van het zwemmen ja. Ik heb ook wel eens een zeeslang (of in jargon: murene) gevangen vanaf de kade op een pier, dat was freaky, dat beest spartelen en die tanden enzo...![]()
geef mij de Amsterdam Arena maar of een race circuit her en der op wereldquote:
Wat moe je in de ArenA als Ajax niet voetbalt?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:31 schreef JPM01 het volgende:
[..]
geef mij de Amsterdam Arena maar of een race circuit her en der op wereld![]()
![]()
zelf een balletje trappen op het veldquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat moe je in de ArenA als Ajax niet voetbalt?
Je komt er niet eens inquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:33 schreef JPM01 het volgende:
[..]
zelf een balletje trappen op het veld![]()
In de Donald Duck zat meende ik een gratis kaartje voor Artis.quote:
ArenAquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:31 schreef JPM01 het volgende:
[..]
geef mij de Amsterdam Arena maar of een race circuit her en der op wereld![]()
![]()
jakkesquote:
serieus?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In de Donald Duck zat meende ik een gratis kaartje voor Artis.
Gejat van Lowlandsdepowlands.quote:
Oké waar woon jequote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:34 schreef saaw het volgende:
[..]
ArenAecht niks aan
race circuit ga ik met je mee, maar nu nog ff niet, over een paar maandjes weer
@ mod: tuurlijk mag je mee
artisdepartis
[afbeelding]
ehhquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gejat van Lowlandsdepowlands.
[afbeelding]
Volgens mij wel ja. 14 euro toch?quote:
Zijn die er alquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:36 schreef saaw het volgende:
ik heb een shirt van lowlandsdepowlands
Nou, oeh wat duur. Een kaartje voor een bioscoop is al 8 euroquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. 14 euro toch?
korteleidsedwarsstraat amsterdamquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oké waar woon je![]()
Ik moet er gewoon weer is mee, pr8ige foto's maken van de dieren
Zandvoort is er een wintercomp.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:34 schreef saaw het volgende:
[..]
ArenAecht niks aan
race circuit ga ik met je mee, maar nu nog ff niet, over een paar maandjes weer
@ mod: tuurlijk mag je mee
artisdepartis
[afbeelding]
hier maar 5 euroquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nou, oeh wat duur. Een kaartje voor een bioscoop is al 8 euro
Piranha'squote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:37 schreef snopprinses het volgende:
mn broer heeft piranha's...enge beesten gek
hoe weet jij dat zo goedquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En een stuk romantischer dan Artis.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hier ook op bepaalde dagen.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En een stuk romantischer dan Artis.![]()
Afzetters hier in Spijkenissequote:
Ga vaker naar de biosquote:
nee :/quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Piranha's. Hand insteken, is leuk
16quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. 14 euro toch?
nja de minerva is ook 8euroquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]![]()
[..]
Afzetters hier in Spijkenisse
[..]
Ga vaker naar de bios
Ja wat? In Hellevoetsluis heb je een k*t bioscoopquote:
Minerva is ook een goede bioscoop inderdaad!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:40 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja de minerva is ook 8euro
maar de euroscoop is maar 5 euro, en op dinsdag 4 euro
en je hebt zachte stoelen en veel beenruimte
Ga je naar Rotterdam.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja wat? In Hellevoetsluis heb je een k*t bioscoop
Niks mis met Rotterdam hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
No way, ik ga niet naar de kakkerlakken![]()
adiosquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:44 schreef _moder8or_ het volgende:
Mensen, ik ga er weer eventjes tussenuit. De M5 bumper is gearriveerd en we gaan hem monteren
Rotterdam is ook maar een paar haltes verder op.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee ok, maarja, waarom naar R'dam, als S'nisse in de buurt ligt?
doejjquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:44 schreef _moder8or_ het volgende:
Mensen, ik ga er weer eventjes tussenuit. De M5 bumper is gearriveerd en we gaan hem monteren
dan moet je wat werk gaan zoeken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:48 schreef snopprinses het volgende:
ik begin me weer te vervelen :/
ik ben nu op stage.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:53 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dan moet je wat werk gaan zoeken.
wat vind je leuk om te doen?
wat voor stage doe je?quote:
dat doe je snelquote:
De normale bumper was er al afquote:
ik doe vormgeven bij een IT bedrijfquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:55 schreef JPM01 het volgende:
[..]
wat voor stage doe je?
ik zit ook op stage![]()
Grafisch Vormgeven multimedia bij een natuur organisatie.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:01 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik doe vormgeven bij een IT bedrijf
en jij?
nicequote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:01 schreef _moder8or_ het volgende:
en voor de geinteresseerden. Dit is de M5 bumper [afbeelding]
Alleen is de zwarte strip straks meegespoten in de kleur van de auto
dat zal wel met die dikke BMWquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zeker weten, voor die prijs mag het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |