jupquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tja. Jij ziet nu alleen maar 'online in 2006'
Dan mag jij de volgende doenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:48 schreef The_Terminator het volgende:
Eigenlijk wilde ik wel een nieuw deel openenKon alleen geen passende titel bedenken
![]()
Sorryquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:48 schreef The_Terminator het volgende:
Eigenlijk wilde ik wel een nieuw deel openenKon alleen geen passende titel bedenken
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:50 schreef Boeman het volgende:
[..]
always look at the bright side of life![]()
zodra god me een visioen geeftquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Wanneer verander je je vrouwelijke avatar
always look at the bright side of life
Neuh, laat maar mooi zo. Ik kan op dit moment ook niets beters bedenkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:49 schreef _moder8or_ het volgende:
SorryAls je wilt, change the titel
Hehe. Nice to have you back!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Neuh, laat maar mooi zo. Ik kan op dit moment ook niets beters bedenken![]()
het gaatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:49 schreef _moder8or_ het volgende:
Voorbeeldje dan maar van mijn site?
[[url=http://img460.imageshack.us/img460/7843/wr1ri.th.jpg]afbeelding][/URL]
[..]
SorryAls je wilt, change the titel
Ben zelf ook wel blij dat ik eindelijk weer internet heb. Heb Fok! toch wel een beetje gemist. Gelukkig kon ik op school soms even een kijkje nemen, maar vooral de weekenden waren saai zonder Fok!quote:
Daar ben je toch gek van?quote:
Nou, zal ik me gelijk voorstellenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben zelf ook wel blij dat ik eindelijk weer internet heb. Heb Fok! toch wel een beetje gemist. Gelukkig kon ik op school soms even een kijkje nemen, maar vooral de weekenden waren saai zonder Fok!![]()
quote:
Veel aangemelden alquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef DaMook het volgende:
Mijn site voor de corso is live gegaanEn dat terwijl ie nog niet helemaal af is
Ik ben er al wel trots op
ja het is standaard site software en ja hij is niet bijzonder, maar hij is wel goed
![]()
[..]
HUHquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:57 schreef _moder8or_ het volgende:
En, hopenlijk (50% kans) binnenkort forumcrew
www.oruva.netquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Veel aangemelden al. Of is het die site niet?
Ziet er netjes uit inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
www.oruva.netEn klopt 1 aangemelde
Aanmelden kan namelijk niet
Dat is momenteel voorbehouden aan leden van het buurtschap
(iig tot na mijn overleg met de voorzitter
)
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waar ben ik nu het meeste te zien.
Kans is wel nog klein,...
Je gokt dus foutquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetenMaar als ik je post history kijk gok ik op vbl
(pub is ook goed vertegenwoordigd maar heeft al 2 mods dus valt af lijkt me
) Ik gok vbl dus
Pff, nee sorry. Heb over java helemaal geen verstand!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:02 schreef saaw het volgende:
per ongeluk iemand hier die iets weet over mouse-over javascriptjes?
it's driving me nuts
Bijna alles wat erop moet staat er nu op, nu alles perfectioneren en daarna de lay-out nog wat aan proberen te passenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit inderdaad![]()
Keep up the good work!
Inderdaad. De kleuren?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bijna alles wat erop moet staat er nu op, nu alles perfectioneren en daarna de lay-out nog wat aan proberen te passen
Slaapse J. en saawquote:
PUBquote:
Ik ook niet (sowieso geen verstand van site's bouwenquote:[..]
Pff, nee sorry. Heb over java helemaal geen verstand!
Lay-out is idd de kleurenquote:
Ach, ik zeg ook 'misschien'quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
PUBNee dat mag niet
Dan nog eerder ik
quote:[..]
Ik ook niet (sowieso geen verstand van site's bouwen
Een mooie afbeelding op de achtergrond donderen? Kan toch in Fusion?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:09 schreef DaMook het volgende:
Truste Saaw![]()
[..]
Lay-out is idd de kleurenen de vormgeving
Maar veel zal er niet veranderen
Vind het zo wel duidelijk eigenlijk
(Alleen de banner bovenin moet iig aangepast worden omdat ik dat oranje niet goed vind bij het verder overwegend blauwe
)
Zijn brechtje en ijsmeis niet genoeg dan ? Of wil er een vertrekken dat wij nog niet weten ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach, ik zeg ook 'misschien'
[..]Ik wel, HTML
[..]
Een mooie afbeelding op de achtergrond donderen? Kan toch in Fusion?
Geen idee. Maar ik ben er vaker (in de diepte van de nachtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zijn brechtje en ijsmeis niet genoeg dan ? Of wil er een vertrekken dat wij nog niet weten ?
html ken ik trouwens ook nog een beetje
Edit eens niet zoveelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een mooie afbeelding op de achtergrond donderen? Kan toch in Fusion?
Ik toch ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik ben er vaker (in de diepte van de nacht)
quote:
Enne, voor de rest ziet het er leuk en goed uit!quote:Niet alleen de achtergrond, die houd ik het liefste witVooral de rest
. Maar voorlopig blijft ie zo
, mischien dat ik nog wat ga proberen op de test site die ik nog heb
Dan slaap ik lekker uitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik toch ookEn overdag ben ik er tegenwoordig ook vrij veel
Dat zei je gisteren toch ook al ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga vandaag maar een beetje op tijd slapen denk ikmorgen weer hard leren
![]()
Ja ik heb ook hard geleerd vandaagquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[..]
Enne, voor de rest ziet het er leuk en goed uit!
[..]
Dan slaap ik lekker uit
[..]
Dat zei je gisteren toch ook al ?
Ik MOET van mijn moeder optijd naar bedquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga vandaag maar een beetje op tijd slapen denk ikmorgen weer hard leren
![]()
Nu nog? En ja, duits is mijn 2e moedertaalquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:20 schreef ma_jojo het volgende:
Wie is goed in duits en gaat mijn brief maken?
Dan ben je er voor 1 uur in de middag eruit?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik MOET van mijn moeder optijd naar bedZe wil niet meer dat ik er pas om 2 uur 's middags uitkom
. Ik ga dus voor 2 uur naar bed
Mijn ouders zitten aan de andere kant van het landquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik MOET van mijn moeder optijd naar bedZe wil niet meer dat ik er pas om 2 uur 's middags uitkom
. Ik ga dus voor 2 uur naar bed
*Meldt, maak jij dan mijn tentamen staticaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:20 schreef ma_jojo het volgende:
Wie is goed in duits en gaat mijn brief maken?
*pagina opslaat op computer*quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mijn ouders zitten aan de andere kant van het landniemand die mij verteld hoe laat ik ga slapen
![]()
![]()
waarom zou ik miauwenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
*pagina opslaat op computer*
nog steeds aan het miauwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |