jupquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tja. Jij ziet nu alleen maar 'online in 2006'
Dan mag jij de volgende doenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:48 schreef The_Terminator het volgende:
Eigenlijk wilde ik wel een nieuw deel openenKon alleen geen passende titel bedenken
![]()
Sorryquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:48 schreef The_Terminator het volgende:
Eigenlijk wilde ik wel een nieuw deel openenKon alleen geen passende titel bedenken
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:50 schreef Boeman het volgende:
[..]
always look at the bright side of life![]()
zodra god me een visioen geeftquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Wanneer verander je je vrouwelijke avatar
always look at the bright side of life
Neuh, laat maar mooi zo. Ik kan op dit moment ook niets beters bedenkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:49 schreef _moder8or_ het volgende:
SorryAls je wilt, change the titel
Hehe. Nice to have you back!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Neuh, laat maar mooi zo. Ik kan op dit moment ook niets beters bedenken![]()
het gaatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:49 schreef _moder8or_ het volgende:
Voorbeeldje dan maar van mijn site?
[[url=http://img460.imageshack.us/img460/7843/wr1ri.th.jpg]afbeelding][/URL]
[..]
SorryAls je wilt, change the titel
Ben zelf ook wel blij dat ik eindelijk weer internet heb. Heb Fok! toch wel een beetje gemist. Gelukkig kon ik op school soms even een kijkje nemen, maar vooral de weekenden waren saai zonder Fok!quote:
Daar ben je toch gek van?quote:
Nou, zal ik me gelijk voorstellenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben zelf ook wel blij dat ik eindelijk weer internet heb. Heb Fok! toch wel een beetje gemist. Gelukkig kon ik op school soms even een kijkje nemen, maar vooral de weekenden waren saai zonder Fok!![]()
quote:
Veel aangemelden alquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef DaMook het volgende:
Mijn site voor de corso is live gegaanEn dat terwijl ie nog niet helemaal af is
Ik ben er al wel trots op
ja het is standaard site software en ja hij is niet bijzonder, maar hij is wel goed
![]()
[..]
HUHquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:57 schreef _moder8or_ het volgende:
En, hopenlijk (50% kans) binnenkort forumcrew
www.oruva.netquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Veel aangemelden al. Of is het die site niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |