Dan lijkt me niet want dan zouden ze de sms lijnen dus 2 weken openhouden? Misschien komt die man van Chantal nog wel donderdagquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:10 schreef Ferdii het volgende:
ik denk trouwes dat er deze week niemand uit gaat, de 3 die nu genomineerd zijn genomineerd blijven en de stemmen mee worden genomen naar volgende week en dat er dus nog een extra week is om te stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jullie zijn altijd even gelijkmatig en nooit last van buien zekerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:06 schreef doka het volgende:
[..]
joost is schijnheilig en keihard uit z'n rol gedonderd, waarbij er een heel naar mannetje tevoorschijn kwam
Tenzij het een creep is waar Chantal de zenuwen van krijgt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een plaatsvervanger komt alleen als in de eerste paar weken iemand exit gaat. Nu niet meer.
Wel ben ik nog steeds doodsbang voor die vent voor Chantal. Dat zou voor mij opnieuw het programma verpesten.
Ja JIJquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind zelfs Saddam leuker dan Joost.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar waarom laten ze er morgen dan 2 gaan? Dan loopt het schema toch voor?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een plaatsvervanger komt alleen als in de eerste paar weken iemand exit gaat. Nu niet meer.
Wel ben ik nog steeds doodsbang voor die vent voor Chantal. Dat zou voor mij opnieuw het programma verpesten.
Ik had eigenlijk jouw favoriet willen noemen, maar dan was het topic weer ontspoord.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:08 schreef Gert het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die "vent" komt maar voor een paar dagen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op de Talpa-poll staat hij nog steeds mij-len-ver boven Menn (20% tegen 9%)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:11 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Denk dat veel mensen dat clowns gedoe echt wel zat zijn! Daarbij het geklaag over het eten. Zal spannend worden een bank met Joost en Menno.
Ik wou al zeggen, dat wordt toch geen vaste bewoner tot het einde?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:14 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Die "vent" komt maar voor een paar dagen.
Gisteren was er een beeld van Tanja in de DBK met die koffertjes wellicht heeft ze toen al beslist om weg te gaan. Het is nu dus 24 uur later en kan ze niet meer terug komen op haar besluit.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat ik zo raar vind... op de Talpa site staat dit:
Big Brother geeft, zoals de regels het voorschrijven, 24 uur bedenktijd. Maar als het besluit van de eigengereide Groningse na een dag nog steeds vast staat, stemt Big Brother toe in een vrijwillige Exit. We zullen morgen dan toch echt afscheid moeten nemen van onze kersverse moeder.
Hieruit maak ik op dat Tanja alsnog kan beslissen toch niet weg te gaan. Of zie ik dat verkeerd?
Flugeltje kloon?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:10 schreef Jane het volgende:
Oké, behalve over Ralph.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet het niet zeker... maar volgens mij had ze andere kleren aan toen ze het zei op tv.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:15 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Gisteren was er een beeld van Tanja in de DBK met die koffertjes wellicht heeft ze toen al beslist om weg te gaan. Het is nu dus 24 uur later en kan ze niet meer terug komen op haar besluit.
Maakte Tanja hier haar exit bekend aan BBom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Dat zal dus morgen echt een nek aan nek race worden imo. Alle rond de 33%quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de Talpa-poll staat hij nog steeds mij-len-ver boven Menn (20% tegen 9%)
Maar goed, dat is niet aan de orde. Van de genomineerden is de stand op talpa.tv als volgt nu:
Menno 9%
Nathalie 9%
Rob 7%
Joh, eergisteren was het nog: "Hé Menno, pik! We gaan samen naar Afrika, pik!" en nu zit hij hem de hele dag tot de grond toe af te fikken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:12 schreef cuall het volgende:
Joost is over het algemeen vrolijk soms bij het storende af, maar ik vind hem veel oprechter dan die andere kerels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop