Ontslagquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:02 schreef Rausdouwer het volgende:
shit veel te druk hierwe zijn vandaag ook maar met 2 personen. Dat kan dus echt niet.
![]()
Route uitzetten + voorrijden voor zondagquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ontslag [afbeelding] Ontslag [afbeelding] Ontslag [afbeelding]
Oh nee, ik heb makkelijke praten hier lekker thuis zittend kijken wat ik vandaag weer ga doen
Probeer eens te omschrijven wat die donkere plekken op het groene vlak zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:19 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
Zo een garage zouden jullie ook wel willen he![]()
Huhquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Probeer eens te omschrijven wat die donkere plekken op het groene vlak zijn![]()
Die linker en die rechter mogen sowiesoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:19 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
Zo een garage zouden jullie ook wel willen he![]()
Middelste is een 900je, snel genoeg hoor, maakt in elke versnelling een wheeliequote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die linker en die rechter mogen sowieso
Blijft de middelste over, maar die is ook wel minder...Conclusie: de SS mist
TIP![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:17 schreef hicham het volgende:
Route uitzetten + voorrijden voor zondag![]()
Hoe langer je wacht hoe goedkoper ie wordt... misschien.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:28 schreef yup het volgende:
Als ik hem kon kopen stond ie nu voor de deur.
hoe staat het met de routequote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]Moet je minstens een hele dag voor uit trekken
Tenzij je in Brabo of Arnhem woont
![]()
[..]
Hoe langer je wacht hoe goedkoper ie wordt... misschien.
Hey ff ander onderwerp he, maar hoe ver ben je al met de route voor a.s zondag?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
[..]
Moet ie heel wat goedkoper zijn, bimmah staat nog steeds voor de deurquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
[..]
als haar vertaal bureau goed loopt is het wel de bedoeling dat ze daar fulltime voor gaat werkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ontslag [afbeelding] Ontslag [afbeelding] Ontslag [afbeelding]
Oh nee, ik heb makkelijke praten hier lekker thuis zittend kijken wat ik vandaag weer ga doen
regel dat eens even snelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:28 schreef yup het volgende:
[..]
Middelste is een 900je, snel genoeg hoor, maakt in elke versnelling een wheelie
Damn, mooie brommert hoor op M-F
Als ik hem kon kopen stond ie nu voor de deur.
Nu nog $$$...
mompelt iets over geldnet + ak-47![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |