Que?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
verhip, je hebt gelijk
* Alexxxxx pakt even een pudseklud
Ferrari 456 estatequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nouw... Does een lijstje posten dan.
Ik heb helaas nooit een lijstje kunnen vindenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 08:01 schreef blieblie het volgende:
Ik hoopte eigenlijk een echt lijstje te zien.
Waar al zijn auto's op staan.
Dit wist ik natuurlijk al.
De autoweek mailenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb helaas nooit een lijstje kunnen vinden
Lang heeel lang geleden heeft er een heel stuk in de autoweek over zijn collectie gestaan met mega veel foto's. Maar ik heb het nooit meer terug kunnen vinden. En het is ruim 15 jaar geleden.
"Beste autoweek,quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De autoweek mailen!
Ga ik straks even doen.
ha hallo leuk he zo een user die altijd of-topic is. Hou je nog van mequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:01 schreef Catch22- het volgende:
Er was 1 Ford GT40 in Europa. Die is door een deense journalist in de prak gereden.
Het komt wel vaker voor.. Journalisten rijden regelmatig auto's in de prak..
Het is een Ford GT, niet Ford GT40, want dat is het oude model.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:01 schreef Catch22- het volgende:
Er was 1 Ford GT40 in Europa. Die is door een deense journalist in de prak gereden.
Juistquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan Richie Rich die ook overal RR op had staan
quote:Op zondag 30 oktober 2005 03:36 schreef Kebab het volgende:
kep dat mokkeltje wel mooi opgeslagen
Alleen die achterbumper moet er nog af zoals in het prototypequote:Op maandag 31 oktober 2005 13:50 schreef Fool het volgende:
[..]
uh-huh!![]()
Over gruwelijk geil gesproken ja!
quote:Op zondag 30 oktober 2005 03:36 schreef Kebab het volgende:
kep dat mokkeltje wel mooi opgeslagen
ja, de foto's zijn zo gigantisch slecht... je kunt bijna niet zien welke auto's het zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:18 schreef stefimke het volgende:
Leuk onderwerp maar die GSM camera's mogen ze verbieden. Wat een pauper-foto's.
Die gast van Topgear heeft er toch ook 1.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:01 schreef Catch22- het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |